PA markt 2009
(383 reacties. Pagina 34 van 39)Moderator(s): Dré
Daniel-soundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-11-2006 Laatste: 25-4-2014 Berichten: 638 | 22-3-2009 20:55 |
Ik heb zo 1 2 3 niemand gezien die me bekend voorkwam ( helaas.. ) Ik denk dat die Turbosound set wel verkocht is, er stond tenminste op het einde nog een rack vol met processoren van turbosound was het? maar geen set... | |
If it ain't Dutch it ain't much... | |
HugovanmeijerenStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-7-2004 Laatste: 19-5-2014 Berichten: 463 | 22-3-2009 23:02 |
Victor schreef: Ik heb denk ik de koop van het jaar gedaan op de beurs: een SGM D12 dimmerpack (6 kanaals/12A per kanaal, dmx, volledig programmeerbaar) voor...tataaa... EUR 100!Ik ging ervan uit dat hij niet zou werken, maar het tegendeel is waar: alles is als nieuw. Erg blij mee! Lag bij de stand van HGL of niet? Ik was net even mijn collega's aan het halen, kwam ik terug was dat ding weg... roderick schreef: Dr.Audiophile schreef: trouwens iemand hier die die turbosounds meegenomen heeft?ik kwam toe en er kwam een verdacht gekraak uit de speakers... kerel heeft geluid bijgeregeld en vervolgens door het volume te verhogen het gekraak weggewerkt... maar ik was niet overtuigd... Groeten Hugo | |
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 22-3-2009 23:35 |
Moah met die jongens van bourgonje kun je prima zaken doen hoor. Ik heb in ieder geval de afspraak dat ik het thuis mooi mocht controleren. | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
CyberDanceVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 1-7-2020 Berichten: 1212 | 22-3-2009 23:37 |
Ik las eerder in dit topic dat Jasper (big bang) wat van die turbosound kastjes bij Bourgonje weggekaapt heeft. Watvoor type was t? Verder weet ik dat JeroenVDV ook wat turbo kastjes gescoord heeft maar dat zijn kleintjes (impact) en komen volgens mij niet van de stand van Bourgonje. [EDIT] oeps jasper is me voor [/EDIT] | |
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2 | |
MGStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-1-2006 Laatste: 15-11-2024 Berichten: 292 | 22-3-2009 23:45 |
Basz schreef: Companion schreef: Ik heb er niet meer gemaakt, heb mij met de longontsteking aan boord erg rustig moeten houden !MG schreef: Wat me opviel was dat er om 10uur geen twee rijen waren: ik kon zonder een kaartje in de voorverkoop gekocht te hebben toch gewoon met twee collega's mee naar binnen lopen, die wél al enkele weken van te voren een ticket gekocht hadden. Ook vond ik dat er veel échte oude zwik bij het aanbod was. | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 22-3-2009 23:52 |
CyberDance schreef: Ik las eerder in dit topic dat Jasper (big bang) wat van die turbosound kastjes bij Bourgonje weggekaapt heeft. Watvoor type was t?Verder weet ik dat JeroenVDV ook wat turbo kastjes gescoord heeft maar dat zijn kleintjes (impact) en komen volgens mij niet van de stand van Bourgonje. [EDIT] oeps jasper is me voor [/EDIT] | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
SgrovertStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-12-2002 Laatste: 12-3-2023 Berichten: 625 | 23-3-2009 00:51 |
Frank76 schreef: Is het niet tamelijk zinloos en erg milieu-onvriendelijk om apparatuur op de BBQ te gooien?Als het dan echt helemaal verrot is, niet meer werkt en je er dan ook werkelijk niemand meer een plezier mee kan doen, waarom dan niet gewoon de milieustraat? Daarnaast hebben we wat spullen die écht niet meer bruikbaar zijn en waar je ook niemand meer een plezier mee kan doen. Het idee is om deze de laatste keer op een creative manier te gebruiken en daarna een enkele reis container te geven. Op zich een zinloze activiteit, maar van de andere kant ben ik ook best benieuwd wat er gebeurd. Een pinspot op de BBQ, welk onderdeel begeeft het het eerste? De lamp, de trafo of de kabel? Verder hebben we een JBL control speakertje, waar een "rammel" inzit. Het idee is om te kijken of deze op te blazen valt. Er zit een lampje ter beveiligging in, maar we vragen ons af tot hoe ver een control topje te mishandelen is. De mixer die we hebben geeft de meest vage geluiden omdat alle kanten op occileert. Aangezien het beestje uit het jaar tobac komt en er tijdens de voorbereiding van een klus mee gekapt is, word het tijd om er afsheid van te nemen. Creative ideeën hiervoor zijn welkom. Wat ik wil is dat het gewoon een gezellige meeting word, waarbij een aantal creatieve experimenten uitgevoerd worden. Het is niet de bedoeling om alles in de hens te steken en er een grote zooi van te maken. | |
Lost in Music | |
IkkeikkemijStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-2-2008 Laatste: 16-4-2017 Berichten: 87 | 23-3-2009 07:21 |
Tom schreef: Probleem is dat ik zoveel mesnen zie, en dat ik amper weet wie wat enz,ha ha. zijn er een paar die ik echt gesproken heb, zoals Janbo en Jeroen. Victor heb ik helemaal niet gezien, terwijl we elaar toch wel behoorlijk kennen..... dus Watje, je was niet de enige. | |
Seeburg Acoustic Line | |
EddyCStandaard Lid Uit: België Sinds: 24-12-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 75 | 23-3-2009 09:15 |
Dr.Audiophile schreef: PS: leek erop dat ik enige belg was daar... | |
--- DB CoolCapies Sound System --- specialiteit goet - foud feestjes !!! | |
DJefkeStandaard Lid Uit: België Sinds: 27-6-2008 Laatste: 15-5-2019 Berichten: 262 | 23-3-2009 11:49 |
Companion schreef: Ook heb ik gisteren het aanbod gekregen om in de omgeving van Antwerpen een PA-markt te mogen gaan organiseren. | |