Home > Service pagina

Webshop: Verzendopties

Je kunt bij verzendmethoden kiezen uit de volgende mogelijkheden:

Af Harlingen:

Bij deze optie krijg je van ons een mailtje wanneer je bestelling voor je klaar ligt. Je kunt dan een afspraak maken om de bestelling af te komen halen in Harlingen. We kunnen dan gelijk je eventuele vragen die je over het product (of de producten) hebt beantwoorden. Voor orders onder de € 10,00 geldt een administratietoeslag van € 1,00.

Pakketpost:

In dit geval wordt de zending verzonden via PostNL (als de bestelling vanaf ons eigen magazijn verstuurd wordt en geen lengtevracht of zwaar pakket is) of DHL / DHLForYou (DHL in het geval van een grote/zware zending of zendingen die vanaf de importeur verzonden worden. Verzenden naar een postbus is alleen mogelijk in het geval van zendingen die vanaf ons eigen magazijn verstuurd worden. Verzenden naar België gebeurt met PostNL of BPost voor niet zakelijke klanten en met PostNL of DHL voor zakelijke klanten.

Voor bestellingen onder de € 50,- bedragen de verzendkosten binnen Nederland slechts € 3,95 mits de zending door de brievenbus past. Boven de € 50,- orderwaarde is een brievenbuszending gratis. Deze manier van verzenden is het voordeligst maar niet het snelst (1-3 werkdagen). Past de zending niet door de brievenbus dan bedragen de verzendkosten € 6,50 tot een orderbedrag van 40 euro, € 4,50 daarboven en gratis verzending voor bestellingen boven de € 85,-.

Voor België en Duitsland rekent webshop keurig uit wat de totale kosten zijn zodra er iets in het winkelwagentje geplaatst wordt (en, indien van toepassing, het juiste afleverland gekozen is), daarbij rekening houdend met de afmetingen en het gewicht van je bestelling. Mochten de werkelijke verzendkosten hoger zijn dan de webshop berekend heeft dan krijg je altijd een mailtje met daarin de correcte kosten. Je kunt dan uiteraard bepalen of je de bestelling door wilt laten gaan of hem wilt annuleren.

Als de webshop aangeeft NACALCULATIE dan kunnen de kosten niet meer bepaald worden door de webshop. In dat geval zul je een handmatige calculatie van ons ontvangen na plaatsen van je bestelling.

Verzending naar landen anders dan Nederland, België en Duitsland is in overleg mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op: info@new-line.nl

Bij verzending van je bestelling krijg je van ons een bevestigend E-mailtje (inclusief barcode van de zending als het pakket niet door de brievenbus past). Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan is het vervolg afhankelijk van de verzendmethode:

Verzenden naar andere landen dan Nederland en België is alleen mogelijk voor zakelijke klanten. Dit komt omdat we voor die landen alleen een vooruitbetalen optie kunnen bieden. Batterijen en producten met batterijen worden binnen Nederland naar iedereen verzonden (en buiten Nederland alleen naar zakelijke adressen). Speciale verzendwensen zijn in overleg mogelijk.

DHLForYou en PostNL zendingen kunnen overigens ook rechtstreeks naar een afhaalpunt gestuurd worden (handig voor het geval er nooit iemand thuis is). Simpelweg de tekst "Afhaalpunt" in het opmerkingenveld zetten is voldoende. Wij sturen u dan bij het verwerken van de bestelling een lijst van mogelijke afhaalpunten bij u in de regio.

DHL bezorger gemist informatie.