Forum > Geluid

Stage Accompany Blue Box.

(310 reacties. Pagina 30 van 32)
Moderator(s): Dré
RabiesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-3-2008
Laatste: 24-11-2011
Berichten: 32
12-11-2009 14:11
Webbie kan het ook wel doen.
hij heeft de goede foamranden en vraagt er niet de hoofdprijs voor.
recone's zul je nu (voorlopig) niet gauw meer vinden, aangezien Stage Accompany failliet is.
maar heb geduld.... wink ;)
BLAUWE KOORTS...
Total tommyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
Berichten: 184
12-11-2009 21:50

Lunt schreef:

Als je genoeg geld hebt staan er nog een paar te koop:
Marktplaats

Vraagprijs voor gaar uitziende Blue-boxen,... E4000,- shocked 8O
Ik doe een bod op marktplaats.. van 125 euro. in mijn ogen een goed startbod gezien de staat van de kasten.
Krijg ik een mail terug van hem met 'Slaap lekker verder'. toch zeer asosiaal. Ik heb hem het volgende teruggemailt:

Wat een zielige reactie zeg, Ik stuur jou toch ook een net mailtje?

Normaal gesproken kun je voor een setje bleu boxen tussen de 200 en 400 euro krijgen, Gezien de staat van deze set vind ik het niet meer waard..

Maar succes met je verkoop op deze manier! En misschien krijg je er wel 4.000 euro voor.

.. Andere mensen die hier ook zo'n ervaring hebben met deze gast?

MVG,

Tom van Duuren
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.
PurplehazeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2004
Laatste: 9-2-2019
Berichten: 64
13-11-2009 14:05

rabies schreef:

Webbie kan het ook wel doen.
.... wink ;)
bedankt voor de reacties, ik zal Webbie of Rob eens benaderen.
RoosterribbonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2009
Laatste: 9-12-2009
Berichten: 1
2-12-2009 12:06

powergeert schreef:

wie weet waar ik nog ribbon ( SA8535 ) tweeters van Stage Accompany kan kopen , of wie heeft er nog liggen ?
De originele folies en compact drivers zijn binnenkort weer nieuw (!) te koop.
Deze folies en behuizingen worden gemaakt met de originele machines en (!!) komen van de originele ontwikkelaar.

Binnenkort meer op:

www.roosterribbon.com
DjbramStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2005
Laatste: 29-5-2014
Berichten: 222
2-12-2009 14:41

total tommy schreef:

Lunt schreef:

Als je genoeg geld hebt staan er nog een paar te koop:
Marktplaats

Vraagprijs voor gaar uitziende Blue-boxen,... E4000,- shocked 8O
Ik doe een bod op marktplaats.. van 125 euro. in mijn ogen een goed startbod gezien de staat van de kasten.
Krijg ik een mail terug van hem met 'Slaap lekker verder'. toch zeer asosiaal. Ik heb hem het volgende teruggemailt:

Wat een zielige reactie zeg, Ik stuur jou toch ook een net mailtje?

Normaal gesproken kun je voor een setje bleu boxen tussen de 200 en 400 euro krijgen, Gezien de staat van deze set vind ik het niet meer waard..

Maar succes met je verkoop op deze manier! En misschien krijg je er wel 4.000 euro voor.

.. Andere mensen die hier ook zo'n ervaring hebben met deze gast?

MVG,

Tom van Duuren
ik heb de advertentie zelf niet gezien, maar als de vraagprijs 4000 euro is en je bied 125 euro.. kan ik me wel voorstellen dat die verkoper ook denkt dit kan ik niet serieus nemen..

Misschien is hij wel echt in de mening dat ze 4000 euro opbrengen.. dan kun je beter een mailtje met uitlech en voorbelden sturen dat zijn prijs toch wel wat hoog is.. ipv 3875 euro onder de vraagprijs bieden..

Trouwens, voor 125 is natuurlijk ook niet echt serieus te nemen.. Ook al zijn alle drivers defect, of alleen de versterker, desnoods heb je alleen 2 lege kasten.. dan brengen die altijd meer op dan 62,50 per kast...
t' gaat zoals t' gaat
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
20-12-2009 15:25
Hallo,

Eindelijk foto's gevonden van de originele foamen Blue Box frontjes die de tand des tijd hebben overleefd.
Foto's heb ik gekregen van een Duits lid die op de SA-Vintage mailinglist* zit.

Hier dan de foto's:

- Foto 1.
- Foto 2.
- Foto 3.
- Foto 4.
- Foto 5.
- Foto 6.
- Foto 7.
- Foto 8.
- Foto 9.

Greetz Webbie...

* De SA-Vintage mailinglist is een lijst van SA gebruikers/liefhebbers (inmiddels al zo'n 60 man actief waaronder ook een paar oud SA-medewerkers) die ik een paar maanden terug heb opgezet om een beetje de leegte te vullen na het faillissement van Stage Accompany.
Over de lijst kan iedereen, die lid is, mailtjes sturen met een "Gezocht" of "Aangeboden" die natuurlijk betrekking hebben op SA apparatuur en onderdelen.
Ik zit er zelf niet tussen (ik verzorg alleen het "transportmiddel"), de mail met het gevraagde of aangebodene krijgt elk lid, waarna geïnteresseerden rechtstreeks contact leggen met de zoeker of verkoper.

De SA-Vintage maillinglist is overigens gratis en iedereen mag/kan zich daar bij aanmelden. Het enigste wat je hoeft te doen is even een mailtje naar mij te zenden (zie profiel).
These go to Eleven ...
LievenStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-6-2004
Laatste: 10-2-2015
Berichten: 3
6-3-2010 19:14
voor wie goede open blauwe foam zoekt, duur maar ja:

https://www.veit-direct.com/product_info.php?info=p234_SCHAUMSTOFF-VEIT-SOFT-blau--5-mm.html

Webbie schreef:

Hallo,

Eindelijk foto's gevonden van de originele foamen Blue Box frontjes die de tand des tijd hebben overleefd.
Foto's heb ik gekregen van een Duits lid die op de SA-Vintage mailinglist* zit.

Hier dan de foto's:

- Foto 1.
- Foto 2.
- Foto 3.
- Foto 4.
- Foto 5.
- Foto 6.
- Foto 7.
- Foto 8.
- Foto 9.

Greetz Webbie...

* De SA-Vintage mailinglist is een lijst van SA gebruikers/liefhebbers (inmiddels al zo'n 60 man actief waaronder ook een paar oud SA-medewerkers) die ik een paar maanden terug heb opgezet om een beetje de leegte te vullen na het faillissement van Stage Accompany.
Over de lijst kan iedereen, die lid is, mailtjes sturen met een "Gezocht" of "Aangeboden" die natuurlijk betrekking hebben op SA apparatuur en onderdelen.
Ik zit er zelf niet tussen (ik verzorg alleen het "transportmiddel"), de mail met het gevraagde of aangebodene krijgt elk lid, waarna geïnteresseerden rechtstreeks contact leggen met de zoeker of verkoper.

De SA-Vintage maillinglist is overigens gratis en iedereen mag/kan zich daar bij aanmelden. Het enigste wat je hoeft te doen is even een mailtje naar mij te zenden (zie profiel).
PvGVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2009
Laatste: 2-7-2024
Berichten: 1594
8-3-2010 09:32
Dat lijkt mij geen SA blauw...
Volgens mij is het dan netter om gewoon zwart speakerfoam te
gebruiken achter het blauwe gaas.

FYI: v.w.b. kleuren/verf komt RAL5009 aardig in de buurt van SA blauw.
't is maar een hobby...
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
6-4-2010 16:36
Hallo,

Na maanden voorbereiding is het dan zover; SA is Alive and Kicking again.
Dear Stage Accompany relation,

As you probably know SA closed the door in May 2009, and went bankrupt in June 2009.
Now at the beginning of April 2010 we are very delighted to inform you that we will start a new company.
This company will manufacture most of the SA products again with the same quality, also for repair of Stage Accompany products we have all the knowledge and most of the spare parts available.

The name of the new company is Stage Acoustic, so we can still say SA.
The new company will be managed by Mr. A. Sneekes
Rene van der Laan will take care of R&D, repair and production.
Gerard Vermeulen will take care of sales, production, purchase and administration.

Our new website address is www.stageacoustic.nl

So please don’t hesitate to contact us when you need some products, or when you need more information.

Kind regards,

Gerard Vermeulen
Stage Acoustic
Lagedijkerweg 13A
1742NB Schagen
The Netherlands
Email: info@stageacoustic.nl
Tel: 0031 651 923 630
Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
RabiesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-3-2008
Laatste: 24-11-2011
Berichten: 32
6-4-2010 17:07
Begin van het jaar hoorde ik via Ed al van de plannen, en ik zat al te wachten tot het eindelijk april werd. razz :p
Nu maar hopen dat het snel weer n beetje op peil komt, en dat we nog lang mogen gaan genieten van hun producten.
BLAUWE KOORTS...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)