Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 86 van 219)
Moderator(s): Dré
GrooveloverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-3-2004
Laatste: 28-8-2010
Berichten: 462
2-3-2008 23:19
Heb het vermoeden dat de Benz iets breder is en dat de VW een fractie langer is. Het zal elkaar kwa totale inhoud niet gek veel ontlopen.
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
3-3-2008 11:30

Groovelover schreef:

Heb het vermoeden dat de Benz iets breder is en dat de VW een fractie langer is. Het zal elkaar kwa totale inhoud niet gek veel ontlopen.
Ik rijd in de verlengde uitvoering van de Transporter. Dat scheelt nog een stukje ten opzichte van de standaard uitvoering. De VééWéé is groter, ook in de standaarduitvoering. Daar heb ik namelijk nog een mooie weddenschap mee gewonnen namelijk in de vorm van een kratje wijn.

Ik rijd inderdaad in een TDI al staat dat achterop tegenwoordig niet meer. 2.5 liter 5 klepper TDI met 130PK. Genoeg om de bandjes te laten piepen met wegrijden in ieder geval.

Wat betreft de bijrijdersbank, ik vond het wel handig toch 2 mensen mee te nemen op klus. Voor de lange ritten is het niet te doen. Daarom ben ik ook aan het overwegen een oude Mercedes te kopen voor de vakantie en privé ritjes.
GateWayStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-4-2003
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 221
3-3-2008 23:51

KVM schreef:

Het ik-pats-er-op-los gehalte valt enorm mee. Geen van de heren heeft een aannemersuitvoering om de vele chicks in mee te nemen. Duidelijk niet over nagedachtsneaky :V
zonder dubbel cabine kan je er tenminste een matras in gooien vanachter, dan kunnen die vele chicks er toch wel bij ;) ( wat moet je trouwens met die chicks rondrijden, dat is gevarlijk ! razz :p )

ik vervoer alles met een peugeot boxer 2.8 hdi meubelbak met lift, vroeger met een ford transit 2.5
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
4-3-2008 00:17

GateWay schreef:

zonder dubbel cabine kan je er tenminste een matras in gooien vanachter,
Met ook, wel lezen he sneaky :V (laadruimte met dubbele cabine is 2 mtr)

Yoghurt schreef:

Wat betreft de bijrijdersbank, ik vond het wel handig toch 2 mensen mee te nemen op klus. Voor de lange ritten is het niet te doen. Daarom ben ik ook aan het overwegen een .....
Ik heb een aantal jaren met een ster gereden (gelukkig niet zo'n olb als jij toont) en destijds juist voor een VW dubbelecabine gekozen vanwege de ruimere laadruimte*, en uiteraard het gemak ook fatsoenlijk mensen mee te kunnen nemen. (*t.o.v. een vito dubbelcabine) Kijk maar eens goed naar het model wat Victor heeft maar dan in dubbelcabine. Je zal zien dat de achterruit bij dit type verhoogd is. Naar mijn idee hebben ze dit gedaan om te kunnen voldoen aan de minimale laadruimte van een "grijs kenteken" bus.

De verlenging van de VW was overigens slechts 30cm, bij een dubbelcabine model krijg je die "winst" niet in je laadruimte, maar in je beenruimte voor de achterpassagiers. Daar is dan eigenlijk niet over nagedacht.

Martin.
kvm entertainment
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 569
21-3-2008 15:42
binnenkort komt m'n dichte aanhanger ook hier, maar nu zie ik bij enkele aanhangers dat er reclame op staat (logo).

nu luidt mijn volgende vraag:

Waar kan je deze stickers (of hoe noemen ze dat?) bestellen/maken?

hopelijk kunnen jullie me verder helpen wink ;) zonder reclame ziet hij er maar een beetje kaal uit vindt ik happy :)
OnnogeelenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
Berichten: 155
21-3-2008 16:56
Zoek maar eens op google naar reclame bestickering. Er zijn genoeg bedrijven die zoiets doen. Als je een eigen logo hebt kun je dat in vector bestand naar hun opsturen. Maten erbij en jij krijgt je stickers...
XplodStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-3-2005
Laatste: 10-2-2014
Berichten: 210
21-3-2008 19:28
Ik kan je eventueel wel aan stickers helpen, mail me maar of voeg me maar toe op msn. (bert'laag streepje'roosen'@'hotmail'punt'com)

Voorbeeldje

Offtopic: zijn er misschien ook nog liefhebbers hier op het forum die het stickertje linksonder herkennen? razz :p wink ;)

Mvg
Goed bedoelde rotzooi is ook rotzooi...
Mister-MickeyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-1-2006
Laatste: 20-1-2017
Berichten: 77
21-3-2008 20:54
Qua bestickering heb ik goede ervaring (prijs en kwalitief goed) met 123sticker....
Wellicht kan je daar is kijken
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
22-3-2008 19:32
ik zelf laat alles doen bij https://www.kanreclame.nl
Kleden maar ook bedrukking van auto's en aanhangers, en niet duur.
Stikkers voor aanhanger en achterruit van auto staan al weer in bestelling.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
LechStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-3-2005
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 62
25-3-2008 16:28

Xplod schreef:

Voorbeeldje

Offtopic: zijn er misschien ook nog liefhebbers hier op het forum die het stickertje linksonder herkennen? razz :p wink ;)
Yep, ik herken 'm. Eitje... wink ;)
Eeeh... als 't lang duurt, dan wacht ik toch gewoon even?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)