Standarisatie (flight) kisten
(14 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 9-9-2011 08:36 |
partyfish schreef: Tja, ik sleep liever 4 stolpkisten de wagen in op wielen dan 12 kleine kistjes met steeds een minidisc spelers etc.Alleen de kleine kistjes waar bijvoorbeeld een laser in zit, heb ik gewoon stapelbaar op een case waar wieltjes onder zit, als je aan het laden of lossen bent. Zelfs de 3000 watt rookdoos staat op 4 kleine wieltjes Wieltjes schelen niet alleen je rug, maar ook tijd met laden en lossen. Vaak moet je toch wel een stukje lopen met je spullen. In je eentje duw je een case, maar als er geen wielen onder zitten, moet je ze toch vaak met zijn tweeën optillen. Dat kost dus twee keer zoveel tijd om naar binnen te zetten. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
PvGVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 21-8-2009 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 1596 | 9-9-2011 08:52 |
dj-nsp schreef: Het gebeurt ook wel redelijk vaak nu dat er gewoon een Shure setje los word gevraagd dat moet ik er dan steeds uit bouten uit het rack.Dat is nu zeer onhandig. Dat zou met stolp ook verholpen zijn. Daar in tegen heb je met een L-case wel alles bij de hand. | |
't is maar een hobby... | |
HugovanmeijerenStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-7-2004 Laatste: 19-5-2014 Berichten: 463 | 9-9-2011 11:31 |
Voor losse 19" apparatuur (effecten e.d.) hebben we compacte 3HE binnenrackjes die in een geschuimde koffermodel-flightcase passen. Daar kan alles in wat de klant maar wil hebben. Groeten Hugo | |
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro | |
Dj-nspStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-12-2008 Laatste: 21-3-2013 Berichten: 313 | 9-9-2011 18:32 |
@ PVG Dat is inderdaad zo . Ik wil zelf het geluid in gaan met name zang e.d Het komt gewoon vaak voor dat ik toch ook iets los moet verhuren. Zo ook laatst een dvd speler verhuurt maar als dat in een simpel kistje zit bijvoorbeeld is dat ook wel handig hoef ik niet zo een Hele grote kist voor hebben met deksels e.d. uiteindelijk sluit ik alles aan op 1 plek. | |
?Quote? | |
CyberDanceVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 1-7-2020 Berichten: 1212 | 10-9-2011 16:46 |
Het simpele voordeel van stolpcases is dat je flexibel bent met samenstellen van sets en toch niet met tig losse kistjes moet gaan slepen. Als je maar een paar rackjes hebt is het vaak niet heel erg handig maar als je redelijk wat losse versterkers, kleine FX rackjes, wireless setjes etc hebt wordt het toch al snel nuttig. Sets die je veel gebruikt voor bepaalde artiesten uiteraard lekker in 1 rack duwen, simpelweg omdat het scheelt in de op- en afbouwtijd. | |
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2 |