Forum > Algemeen Forum

PA-markt 2011

(165 reacties. Pagina 11 van 17)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 9491
19-3-2011 20:31
Dit keer heb ik maar weinig van mijn gading kunnen vinden.
stapel 100 volt speakertjes inbouw voor weinig,
Een Numark mixertje voor een vriend mee gepakt,
en een RCF aktief boxje voor Henkoetnee.

Weinig draadloos spul, en helemaal geen Bose spullen sad :(
Verder greep ik mis op een paar mooie monitoren voor beeld.
4 dezelfde, en al voor openingstijd waren ze verkocht sad :(

wel erg gelachen happy :)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
19-3-2011 20:59
Op de A2 Amsterdam richting Utrecht was het na Breukelen niet erg lachen. Men vond het een goed idee al het verkeer over één rijstrook te laten rijden. Gevolg: 5 kwartier in de file gestaan en twee uur en een kwartier gereden over de route Heerhugowaard-Houten, wat normaal maar een uurtje is. Lekker bezig...

Niks gekocht op de beurs, puntje bij paaltje koop ik dingen die ik echt wil hebben toch liever nieuw.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
19-3-2011 22:47
Op de A2 doorgaand bij maarssen waren ze niet heel tactisch bezig inderdaad. De banen voor afslaand verkeer reden dan verder wel weer prima door sneaky :V

Was weer ouderwets gezellig op de PA-Markt, veel bekenden en veel lol, weinig (eh niks) gekocht. Op het einde nog wat dingetjes geprobeerd maar helaas pindakaas.
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
20-3-2011 02:18
Ik ben inmiddels ook weer terug. Carreetje is leuk maar nadat de zaal uitgestorven was nog een tijdje bezig geweest om alles af te breken. Al met al morgenmiddag nog een keer op en neer naar Houten, occasions en trussmeuk past niet tegelijk in een Sprinter. shut up :X

Wel een leuke dag gehad! Degene die uiteindelijk de stolpcase heeft gewonnen heeft grappig genoeg rond het middaguur ook uitgebreid gemeten of de afmetingen voor hem geschikt zijn, en uiteindelijk heeft 'ie de kist nog gewonnen ook.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
StinosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
Berichten: 234
20-3-2011 02:44
Ben ook weer thuis (: bijna allesgevonden wat ik wou/ zocht
Goede prijzen gemaakt en leuke producten gekocht (:
1x multi dap 15 meter 12 om 4 voor 5 euro (niet meer uhelemaal netjes.
1x 2he lade 20 euro
3D blindplates 0,5/1/2 hè 5 euro
Kabels
Net connectorpaneeltje met powercon in en out helemaal netjes bekabeld voor 5 euro
1eq 5 euro
Dat was t wel z'n beetje
Leuke dat gehad!(:
Op naar Rijswijk!!!)":)
TLS-Productions
DjjonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
Berichten: 149
20-3-2011 05:40

Fritz-events schreef:

partyfish schreef:

Wie heeft die EV cp2200 recht voor mn neus weggekaapt? Iemand van het forum hier? sneaky :V
Ik was er helaas net te laat bij.

Al met al best geslaagd, volgend jaar weer.
That's me, sorry!
Toch nog iets gekocht dan:p?.. behalve die dansmoves van jou haha
Boemboem..
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
20-3-2011 08:26
bijna een wonder te noemen dat ik niks gekocht heb..

vond er weinig bij staan waar ik wat aan had. Hoewel de blinder matrix van 5x5 toch erg veel aandacht van me gehad hebben (16 stuks) na ook hier een deal mee gemaakt te hebben, en eigenlijk het eerste kistje van 4 stuks al in de auto geprobeerd te leggen (wat niet paste :O) geprobeerd de matrixxen er los in te leggen.. Ehm er mist iets; Lampen..

Vervolgens terug naar de stand, druk overlegd (had ze incl lampen gekocht) gebeld naar het magazijn maar lampjes van 3,- ps en dan ongeveer 350 stuks is toch nog een leuk prijsverschil.. En ik had al een te laag bod gedaan waar de verkoper een half uur over na moest denken ;)

Vervolgens mijn aanbetaling terug gehad en elkaar de hand geschut. Ik baal, hij baalt. Maar het was niet anders.
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
Berichten: 2389
20-3-2011 10:31
Ik heb ook niet veel gekocht. Grootste winst was een Technohaze in nette staat met kistje. Verder nog twee LED dimmertjes, twee outriggers en een simpel kabel kistje. Wel voor wat bevriende conculega's wat helpen onderhandelen voor wat leuke deals en een leuke dag gehad.

Ik ergerde me ook erg aan alle nieuwe meuk of (categorie) skypechstuff die aan nieuwprijzen verkocht werden. Vooral het nieuwe spul mag niet volgens de organisator maar er wordt weinig aan gedaan. Dat verziekt de boel een beetje.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
DJefkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-6-2008
Laatste: 15-5-2019
Berichten: 262
20-3-2011 10:53
Ha, en ik maar denken dat ik gewoon veel te laat was voor het goede spul (kon er pas om 14u15 zijn), maar blijkbaar had het niet erg veel verschil gemaakt. Wel ergens 10 XLR-kabels gekocht.
Fritz-eventsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2004
Laatste: 6-6-2015
Berichten: 202
20-3-2011 10:55
Ja dat is mij als webshopeigenaar natuurlijk ook opgevallen. Producten die bij leveranciers laatste weken tijdelijk waren afgeprijsd, stonden nu daar op de PA-markt... Bewust aangeschaft om op een 2e-hands markt nog even van te kunnen profiteren dus. Bij sommige stands (degene die erop gelet hebben weten wat ik bedoel) zag ik vrijwel alléén nieuw spul staan. Lijkt me niet de bedoeling van de markt.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)