Forum > Algemeen Forum

PA-markt 2010

(359 reacties. Pagina 31 van 36)
Moderator(s): Dré
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 22-6-2024
Berichten: 292
28-2-2010 22:21

watje schreef:

[edit] als iemand mij dus kan vertellen van wie deze stand was :D
Is dat niet headroom? Als ik de plattegrond bekijk, volgens mij was het nr. 113 of 112....
Djtommie6Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-9-2004
Laatste: 20-11-2013
Berichten: 85
28-2-2010 22:31
Weet iemand trouwens waar die Hungaroflash quasars voor weg zijn gegaan?
Er stonden 3 in case voor 350,- per stuk.
Jeroen_17Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-8-2006
Laatste: 17-5-2016
Berichten: 58
28-2-2010 22:33

Yoghurt schreef:

Zie hierboven een hoop posts dat alles te duur was. Of iets te duur is, is maar net afhankelijk hoe graag een standhouder er vanaf wil. Waren echt prima koopjes te krijgen, maar er leken niet echt klanten met meer dan 4 tientjes op zak in het gebouw te zijn (bij wijze van spreken) Heb van veel collega stands dan ook meegekregen dat er weinig 'serieuze dingen' verkocht zijn. Ook was er duidelijke verschuiving van wat het publiek zocht maar ook wat er wat aangeboden werd.
Ik was op deze beurs toch echt op zoek naar een bepaald aantal producten wat er haast niet te vinden was. De mac 600 heb ik niet gezien (of allemaal gemist). De mac 250 entours heb ik ook gemist. De mac 250 kryptons die ik gezien heb waren echt veel te duur. De mac 550 die er waren, waren in erg goede staat maar viel niet echt te onderhandelen over de prijs. Mac 300 waren er genoeg, 1 stand hingen ze met gaffa aan elkaar en vroegen ze toch 1300 per set. Bij een andere stand zag ik ze voor 650 excl. BTW per stuk, maar was al een gedeelte verkocht toen ik daar kwam.

De echte A merken werden naar mijn mening op dit gebied dus te weinig te vinden of te duur aangeboden. En de standhouders leken er niet heel erg graag vanaf te willen van dit soort A producten. Daarnaast waren ook de aantallen niet echt noemenswaardig die aangeboden werden van bijvoorbeeld movingheads.
Avolites Pearl Tiger Touch, K1 hazer, Pixelbar 12, Prolyte truss
BamsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-3-2009
Laatste: 2-12-2015
Berichten: 141
28-2-2010 22:53
Weer gelachen, weinig gekocht, al is de auto toch niet leeg mee terug gegaan. natuurlijk bij Flash een tas met filters gescoord, en een kapotte vloeistofprojector gevonden, altijd leuk!
verder bijna 2 tiltbattens met scroller meegenomen bij liquidFX, maar iedere keer als we daar naar keken bleek er meer kapot aan te zijn of te missen, dus uiteindelijk maar niet gedaan, terwijl de auto al opgemeten was :)
op dezelfde stand ook een stel movitec's gezien die bij SEL vandaan kwamen, zat de sticker nog op die ik er in 2003 op had geplakt na het servicen....

bij AED rent gelukkig niet geboden op een sloot nostalgische martin's...had ze denk voor 5 euro mee mogen nemen, maar wilde juist eens niet een nog vollere zolder krijgen, en da's gelukt.

overigens, wel veel demo stans, en hulskamp had alles volgens mij vorig jaar ingepakt, en dit jaar weer uitgepakt met dezelfde prijzen.
enige spijt die ik heb is dat ik de V*L miniartisan bij bourgonje niet heb meegenomen, als was het maar om te kunnen zeggen dat ik varilite in de schuur heb staan.
Al met al veel gelachen, en de mac naderhand smaakte goed!
DexterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-6-2004
Laatste: 25-6-2024
Berichten: 390
28-2-2010 22:55
Aah Hugoov nog gezien dat hij met hulp van wat mensen zijn auto werkelijk waar aan het vol bonjoeren was;) Erg grappig te zien, en een schik dat ze hadden wink ;)
MdkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2005
Laatste: 13-5-2016
Berichten: 161
28-2-2010 22:58
Gisteren ook even een kijkje gaan nemen.
En het viel mij op dat er veel minder bekabeling te koop was dit jaar.
Verder hebben wij een leuke dag gehad.
En vond ik alles weer goed georganiseerd.

Ook leuk is dat een aantal cases die ik gisteren naar buiten heb zien rijden, nu weer opgepoets op verschillende verkooppagina's staanlaugh :D
Dj JoeriStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2005
Laatste: 24-2-2013
Berichten: 177
28-2-2010 23:24

Djtommie6 schreef:

Weet iemand trouwens waar die Hungaroflash quasars voor weg zijn gegaan?
Er stonden 3 in case voor 350,- per stuk.
Je bedoelt bij die stand helemaal achterin ergens? In het straatje van HWC wink ;) . Die zijn volgens mij niet weg gegaan. Heb hier namelijk de grote (kabel) case waar hij ze eigenhandig uitheeft gehaalt, om aan mij de kist te verkopen.
JK Productions is powerd by Pioneer, Martin Audio & Crest
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
1-3-2010 09:36

Dj Joeri schreef:

Djtommie6 schreef:

Weet iemand trouwens waar die Hungaroflash quasars voor weg zijn gegaan?
Er stonden 3 in case voor 350,- per stuk.
Je bedoelt bij die stand helemaal achterin ergens? In het straatje van HWC wink ;) . Die zijn volgens mij niet weg gegaan. Heb hier namelijk de grote (kabel) case waar hij ze eigenhandig uitheeft gehaalt, om aan mij de kist te verkopen.
Die Hungaroflashes lagen op de stand van Headroom. Denk inderdaad dat ze niet verkocht zijn (om 16.00 uur althans nog niet)...

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
MacgyversoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-7-2003
Laatste: 21-8-2015
Berichten: 3
1-3-2010 09:52

Ganzz schreef:

Het was zeker weer een leuke beurs, niet de dingen gekocht die ik wou kopen, maar toch met veel zooi thuisgekomen. Daarnaast ook wat moois meegemaakt onder het motto van "wat kun je krijgen voor 50 cent" Iemand aan het eind tegenover hulskamp, 2 speakers in een afvalbak zien liggen die eerst nog wel heel waren? laugh :D
sja, voor 50 cent wil ik die lol wel hebben om ze te defecteren..LOL
van 0 tot dondert in 0,6 seconden
VaudStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2010
Laatste: 1-3-2010
Berichten: 1
1-3-2010 10:30

powerflux schreef:

- gruwelijke hoeveelheid rubber voetjes
Was jij het die aan kwam lopen en met een bloedserieus gezicht vroeg wat die man voor 64 van die voetjes moest hebben ? razz :p 80 laugh :D Die wit uitgeslagen rubber voetjes zijn elk jaar een hardloper en dat terwijl ze nieuw bijna het zelfde kosten wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)