Ergenissen on stage/ tijdens het draaien
(2492 reacties. Pagina 120 van 250)Moderator(s): Dré
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 22-6-2008 12:27 |
tja, kids, tis een gave om er mee om te gaan, maar mijn ervaring is dat als je ze aan het begin een beetje kort houd, en duidelijk de grensen aangeeft, heb je er niet veel last van. Maar goed, ik heb makkelijk praten misschien, want ik doe regelmatig kinderdisco's en krijg dan gemiddeld 30 tot 50 kinds in een zaaltje/huiskamer waarvan alle ouders denken: "mooi, even 3 uurtjes vrij, veel plezier ermee" Het enige wat kinderen graag willen is aandacht. En ouders vergeten dat wel eens op zoiets als een bruiloft. Tja, kinderen kunnen zichzelf slecht amuseren, dus gaan ze hun vertier zoeken. Ik heb daar tijdens bruiloften wel een truukendoos voor, om dat een beetje in goede banen te geleiden, maar das mijn truukendoos Klein tipje dan: wegjagen helpt niet, dan maak je het alleen maar een "verboden vrucht". Wat je veel beter kan doen is aan ze vragen of ze een liedje willen zingen door de microfoon....... 80% zegt dan nee, en je verboden vrucht is meteen niet leuk meer, die paar die dan toch willen zingen, werken alleen maar vertederend, en de ouders pakken dan meteen weer de stille hint op dat ze hun kind verwaarloost hebben, en jij maakt meteen punten omdat je hun kind op een leuke wijze hebt opgevangen | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
PimmoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-7-2007 Laatste: 1-3-2022 Berichten: 424 | 22-6-2008 12:35 |
Tom schreef: Klein tipje dan:wegjagen helpt niet, dan maak je het alleen maar een "verboden vrucht". Wat je veel beter kan doen is aan ze vragen of ze een liedje willen zingen door de microfoon....... 80% zegt dan nee, en je verboden vrucht is meteen niet leuk meer, die paar die dan toch willen zingen, werken alleen maar vertederend, en de ouders pakken dan meteen weer de stille hint op dat ze hun kind verwaarloost hebben, en jij maakt meteen punten omdat je hun kind op een leuke wijze hebt opgevangen Tnx | |
dus... | |
CalipsoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2004 Laatste: 6-10-2024 Berichten: 506 | 22-6-2008 13:43 |
TB schreef: Oh ja, de stroom vloog er tweemaal af. "ja, zijn twee aparte groepen hoor", amehoela. Erg fijn dat je ook telkens moet wachten tot je pc weer is opgestart :)Voor de rest: zeer geslaagd | |
wat een onzin in dit vak | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 22-6-2008 13:51 |
lichte ergennis net op new-line ik heb nooit de laatste reacties button gebruikt, ik dacht laat ik het eens gebruiken. stonden dus iets van 490 onderwerpen (topics) waar een reactie in gegeven was nu wou ik het gewoon weer op 0 hebben en heb dus op alle 490 onderwerpen geklikt en dan weer vorige, klik en vorige, klik en vorige... lees ik nu:"markeer alls als gelezen" [/url]/forum/inc/login.asp?action=refresh[/url] voortaan eerst maar eens kijken naar zo'n knop :P | |
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen | |
PimmoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-7-2007 Laatste: 1-3-2022 Berichten: 424 | 22-6-2008 13:54 |
watje schreef: lichte ergennis net op new-lineik heb nooit de laatste reacties button gebruikt, ik dacht laat ik het eens gebruiken. stonden dus iets van 490 onderwerpen (topics) waar een reactie in gegeven was nu wou ik het gewoon weer op 0 hebben en heb dus op alle 490 onderwerpen geklikt en dan weer vorige, klik en vorige, klik en vorige... lees ik nu:"markeer alls als gelezen" [/url]/forum/inc/login.asp?action=refresh[/url schreef:voortaan eerst maar eens kijken naar zo'n knop :P | |
dus... | |
PietjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-4-2004 Laatste: 30-11-2014 Berichten: 1105 | 22-6-2008 16:03 |
Weliswaar niet on stage: weldegelijk een ergenis. Autoverhuurbedrijven die gewoon NIET opschieten als je al laat bent Verder gisteravond een klus gehad waar alles gewoon echt TOP geregeld was. Meeste dingen zijn altijd wel geregeld, maar gister was alles echt super . Komen aan op locatie, plek staat al helemaal klaar, niet in een hoek weggeduwd, 2 vrije groepen, ook daadwerkelijk helemaal vrij. Top-eten (heerlijke barbecue met lamskotelletjes, biefstukjes en zalm!) en voor de tv (voetbal he?) een tafeltje een heel stuk de grond ingeslagen, helemaal waterpas. Heb het toch dikwijls anders meegemaakt | |
DJ BartjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-6-2006 Laatste: 5-11-2024 Berichten: 569 | 22-6-2008 18:13 |
watje schreef: nu wou ik het gewoon weer op 0 hebben en heb dus op alle 490 onderwerpen geklikt en dan weer vorige, klik en vorige, klik en vorige...lees ik nu:"markeer alls als gelezen" www.new-line.nl/forum/inc/login.asp?action=refresh voortaan eerst maar eens kijken naar zo'n knop :P had ik toen ik een week op new-line was ook gedaan, tja, nadat ik alles had aangeklikt.. owh, er staat 'markeer alles als gelezen', potverdikkie zeg | |
SgrovertStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-12-2002 Laatste: 12-3-2023 Berichten: 625 | 22-6-2008 21:20 |
Gisteravond ook een leuk stroom probleempje gehad. Was in een huis waar 12 groepen waren, maar uiteraard wist niemand hoe de groepsverdeling in huis zit. Ik stond in de tuin en had 2 groepjes nodig. Eentje was de tuin groep met het tuinhuisje, en voor de andere de wasmachine groep in de garage. Tot zo ver niks aan het handje, totdat ik ging testen. Het bleek dat er geen aparte wasmachine groep was, maar op deze groep o.a. de hele garage zat. Toen ik de tweede T4 inprikte ging de automaat al uit. Tijd om een andere groepje te zoeken. De aangebouwde veranda was geen optie daar deze waarschijnlijk op dezelde groep zat als de tuin. Daarom de beslissing genomen om een kabeltje naar de slaapkamers boven te trekken. Eventjes testen en alles leek te werkten. Echter toen het feest 's avonds een beetje op gang was en ik iets meer licht wilde (lees full on), viel opeens alles uit. Bleek dus dat de tuin op dezelfde groep zat als de slaapkamers boven in huis . Ik vraag me af welke installateur op het idee komt om een nieuwe veranda aan te bouwen, daarbij stroom in de tuin aan te leggen, en de tuinstroom op de groep van de slaapkamers boven in huis te zetten . | |
Lost in Music | |
StijnSStandaard Lid Uit: België Sinds: 30-9-2007 Laatste: 26-2-2017 Berichten: 255 | 22-6-2008 22:29 |
Sgrovert schreef: Ik vraag me af welke installateur op het idee komt om een nieuwe veranda aan te bouwen, daarbij stroom in de tuin aan te leggen, en de tuinstroom op de groep van de slaapkamers boven in huis te zetten .Elke zekeringkast die 'k in mekaar geschroeft heb heeft labels met daarop een beschrijving van de groep. Zo heb ik hier thuis in de kast "Badk-Zold", "Tuin-Kelder", "Garage"... onder iedere automaat. Is dat nu écht zo'n grote moeite? | |
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???" | |
DirkgStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-3-2008 Laatste: 16-4-2010 Berichten: 56 | 22-6-2008 22:31 |
Zo hebben wij dat thuis ook,, Gewoon een mooi kaartje met een schema waar op staat: ''zekering 1 slaapkamer 2'' bijv. en dan op de achterkant een plattegrondje met de namen van de ruimtes. Werk? Hooguit een half uurtje.. | |
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten. |