Forum > Geluid

Wie heeft ervaring met Cerwin Vega??

(11 reacties. Pagina 1 van 2)
Moderator(s): Dré
BrouckieStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-6-2005
Laatste: 29-12-2007
Berichten: 8
14-6-2005 21:24
Sorry als ik een topic open waar er al veel over gezegd is, maar ik heb de indruk dat hier niet veel te vinden is over Cerwin Vega.

Ik ben een 2ejaars student podiumtechnieken uit België, in mijn vrije uren nogal wat amateuristisch bezig met geluidsversterking. Het laatste jaar is dit heel wat serieuzer geworden. daarom wil ik mijn budget set de deur uit en wat professioneler gaan. In de loop van de zomer wil ik max 1500€ uitgeven aan een nieuwe set.
De vereisten zijn dat de set van een gewaardeerd merk komt en later uitbreidbaar is. Momenteel doe ik kleine fuiven, live versterkingen en kleine theatertoepassingen.

Momenteel denk ik eraan om een dubbele 15" fullrange kast te kopen. Op zoek naar zo een luidsprekers ben ik uitgekomen bij cerwin vega en JBL.
Over de jrx125 van JBL heb ik al heel wat kunnen lezen. Het tekort aan laag en een agressief hoog weerhouden mij om deze speakers te kopen.
Van Cerwin vega zijn de prostax serie en de intense serie interessant van specs en binnen mijn budget.
Is hier iemand die de psx-253 of de int-252 al gehoord heeft? In België heb ik nog geen winkel gevonden die demo-modellen heeft.

Dus alle info rond de prostax&intense serie van Cerwin Vega is welkom. Ook die over de premium pr:o serie van HK audio(misschien laat ik mij nog verleiden tot een sub-top combinatie).

Thx,
Brecht
Any given program, when running, is obsolete.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 9491
15-6-2005 12:14
Cerwin geeft anders heel wat topics in de zoekmachine hoor:
www.new-line.nl/forum/search/?str=Cerwin&Go.x=11&Go.y=13
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
BrouckieStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-6-2005
Laatste: 29-12-2007
Berichten: 8
15-6-2005 19:45