Forum > Algemeen Forum

Truss

(172 reacties. Pagina 7 van 18)
Moderator(s): Dré
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
22-11-2003 14:51
8 parretjes, 2 triple derby (of mushroom) strobo en een rookmachientje is al HEEEEL luxe huiskamersetje. Wil je het mooier maker. Neem dan bijvoorbeeld 2 keer een bat one www.new-line.nl/v/11240 . Zijn al wat goede reacties van en je kunt ze leuk DMX aansturen.

En scheelt je BEHOORLIJK wat geld, wat je allemaal aan andere dingen kunt uitgeven wink ;)
correct me if I'm wrong...
DJJDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 29-11-2012
Berichten: 515
22-11-2003 14:54
sorry maar iedereen zit tegen me te praten dus ik kan me niet echt goed consentreren razz :p

ok...
ja misschien als hij in een goede bui is
dat was een reactie op
En misschien kan Dré wel een leuk set prijsje samenstellen
van ME
ben trouwens van plan om de traditionele 2x mushroom en 1x derby opstelling te doen dus dan zou ik een derby te veel hebben als een groter feest heb maar het valt wel te overwegen misschien kan ik dan 2 mushrooms aan elke kant en paar parretjes ofzo heej das wel een leuke idee!!!
wie weet een leuk opstellinkje voor huiskamerfeestjes
haha damn ik lees het net terug en mijn excuses voor deze onduidelijkheid...

wat ik dus bedoel...
Ik ben van plan om de opstelling 2x musroom en 1x derby op een trussbrug te doen...
Alleen ME zei dat ik misschien beter (aangezien mijn huiskameroptredens) 2 statiefjes met aan beide kanten een derby zetten, maar ik had dit te serieus genomen en zei dat het misschien beter was als ik 2 mushrooms doe ipv derby omdat ik anders een derby te veel heb als ik mijn trussbrug opstelling wil gebruiken...
Daarna volgde een gesprek met mijzelf dat het misschien wel een goed idee was om om te beginnen maar es 2 tiefjes met mushrooms te kopen ipv meteen een dure trussbrug happy :)
duidelijk ?
DJJDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 29-11-2012
Berichten: 515
22-11-2003 14:58

ME schreef:

8 parretjes, 2 triple derby (of mushroom) strobo en een rookmachientje is al HEEEEL luxe huiskamersetje. Wil je het mooier maker. Neem dan bijvoorbeeld 2 keer een bat one www.new-line.nl/v/11240 . Zijn al wat goede reacties van en je kunt ze leuk DMX aansturen.

En scheelt je BEHOORLIJK wat geld, wat je allemaal aan andere dingen kunt uitgeven wink ;)
hey bedankt voor de tip :)
ik wou eerder al een www.new-line.nl/v/10885
of het goedkopere alternatief de www.new-line.nl/v/12496
omdat ik even geen geld heb voor een scanner...
maar de Bat1 is helaas 210 euro en de scanner die ik wil kopen 278... dus dan koop ik liever meteen een scanner (www.new-line.nl/v/11245 )
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
22-11-2003 14:59
haha damn ik lees het net terug en mijn excuses voor deze onduidelijkheid...

wat ik dus bedoel...
Ik ben van plan om de opstelling 2x musroom en 1x derby op een trussbrug te doen...
Alleen ME zei dat ik misschien beter (aangezien mijn huiskameroptredens) 2 statiefjes met aan beide kanten een derby zetten, maar ik had dit te serieus genomen en zei dat het misschien beter was als ik 2 mushrooms doe ipv derby omdat ik anders een derby te veel heb als ik mijn trussbrug opstelling wil gebruiken...
Daarna volgde een gesprek met mijzelf dat het misschien wel een goed idee was om om te beginnen maar es 2 tiefjes met mushrooms te kopen ipv meteen een dure trussbrug
duidelijk
Duidelijk wel ja, maar je maakt weer dezelfde fouten! Met interpunctie bedoel ik dat je punten en komma's tussen je zinnen moet zetten. Anders lees je in 1 adem je post door wat niet echt leuk leest
...
DJJDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 29-11-2012
Berichten: 515
22-11-2003 15:11
Ooh sorry ik zal voortaan beter mijn best doen.
Maar met MSN leer je zulk soort dingen ook af.
En bovendien vindt ik het niet mooi, en niet lekker typen. Maar dat is heel persoonlijk.
Ik gebruik trouwens altijd hele lange zinnen, en als ik er komma's tussen ga zetten ziet het er ook nog heel vaag uit... Maarjah, dat moet ik dan ook afleren.

(pffff zeg...)
SkylightStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 13-6-2009
Berichten: 23
23-11-2003 13:25
weer offtopic:

Ik ben Johan ok van westplantsoen, vandaar dat ik esther, en jou ook ken.

Ontopic:
Als ik gebruikerservaringen van die scan's met de bat one's vergelijk, zou ik toch voor die bat one's gaan. Ik heb zelf op dit moment showtec tornado scan's, maar ik ga er toch maar een bat one bijhangen. Scan's zijn leuker om te prgrameren, en je kan er in principe meer mee, maar juist voor woonkamers ed kan je beter voor een bat-one gaan gezien de spreiding die deze geeft. Je vult een ruimte er veel beter mee.
Maar ieder heeft zo zijn eigen smaak, je kan wel in andere topics op dit forum filmpjes van deze verschillende effecten vinden (plaats hier filmpjes van je lichtset topic).
Wordt zonder inhoud geleverd.
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
23-11-2003 15:47
ik heb een aantal foto's van mijn 2 cyclones gemaakt. samen met een 3-tal filmpjes op een feest. een aantal foto's staan op mn site die niet in dat topic staan. zie profiel. het topic heet: (hoe verasssend) "cyclone". als je dat in de zoekmachine intypt kom je er vanzelf.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
DJJDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 29-11-2012
Berichten: 515
23-11-2003 18:43
hey bedankt happy :)
na die filmpjes gezien te hebben denk ik toch dat ik voor de cyclone ga...
ik vind het feit dat je ze makkelijk aan kunt sturen wel belangrijk namelijk happy :)

groeten Menno
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
24-11-2003 19:39

DJJD schreef:

hey bedankt happy :)
na die filmpjes gezien te hebben denk ik toch dat ik voor de cyclone ga...
ik vind het feit dat je ze makkelijk aan kunt sturen wel belangrijk namelijk happy :)

groeten Menno
dat is iedere scan. het ligt aan de controller of het makkelijk is. maar waaruit maak jij op dat het makkelijk te besturen is?
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
25-11-2003 01:17
Beginnen met een klein budget: Neem 2 van die 70103 statiefjes (zijn voor het geld gewoon netjes) met 4 parren en 1 mushroom (per kant). Zet aan elke kant 1 statief en ga daarna verder sparen voor het echte werk. Als je gelijk met wind-ups en truss begint dan spring je wel HEEL erg in het diepe. Ook zul je zien dat je bij diverse "huiskamerfeestjes" helemaal geen truss kunt gebruiken (wegens afwezigheid van plafondhoogte bijvoorbeeld).
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)