Forum > Algemeen Forum

Weer eentje die een Drive-in verzamel-site begint.

(61 reacties. Pagina 5 van 7)
Moderator(s): Dré
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
13-5-2004 10:38
1 x bewerkt. Laatst door Niek op 13-5-2004 13:52
Dan ga je toch voor de professionele advertentie Tom? Kost je alleen wel knaken...

Kunnen ze daarvan hun site weer wat verspijkeren. Ben trouwens benieuwd hoeveel hits de site krijgt, en dan vooral van serieuze geinteresseerden!
KaosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2004
Laatste: 9-9-2024
Berichten: 108
13-5-2004 11:15
Yup DJ Jus!

Hier is ie ook aangekomen. Ze vertellen blij dat de site helemaal veranderd is. (ik wil niet eens weten hoe ie er eerst uitzag)
Wit met lila letters, ik dacht dat ik nog redelijke ogen had, maar dit vinden ze echt niet leuk meer.
Verder werkt de zoekfunctie idd niet echt zoals je zou verwachten.
En ik sta er spontaan ook tussen; nooit om gevraagd. Met telefoonnummer en al. Die luitjes zijn echt zwaar aan het verzamelen en overtypen geweest. Hier is volgens mij niet echt een scriptje voor te bouwen.
(om die reden zou ik -bijna- geneigd zijn om ze te betalen)
Think Different ..
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 17-8-2024
Berichten: 455
13-5-2004 12:45

Victor schreef:

Grappig... bovenaan de homepage staat een tekstvakje, waarin je wat kan invullen. Wat je daarmee moet staat er niet bij, maar het lijkt op een zoekfunctie. Als ik iets invul en op ENTER druk (want er staat geen button bij waarop je zou kunnen klikken) krijg ik:
Method Not Allowed
The requested method POST is not allowed for the URL /home1.htm.
Erg professioneel laugh :D
Je moet eens met de muis over de landkaart gaan Victor wink ;) Ze zijn dus alleen de tag Readonly vergeten bij de inputbox razz :p
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
13-5-2004 13:04
Aha, nou weet ik in ieder geval waar dat vakje voor dient! happy :)
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
19-5-2004 00:59
Beste drive-in-show eigenaren,

Wij zijn eigenaar van drive-in-shows.net en willen daarom graag even reageren op dit onderwerp. Ten eerste is deze website bedoeld voor shows die een show aanbieden voor 300 euro of minder, dus voor klanten met een wat lager budget.

Jullie contactgegevens zijn verzameld vanaf allerlei andere webportalen. Indien je niet op de website wilt staan of niet in ons mailingbestand wilt worden opgenomen kun je dit per mail aan ons melden, we zullen je dan zsm verwijderen.

Het feit dat jullie suggesties worden verwerkt lijkt me alleen maar positief. Wij proberen de website af te stemmen op de wensen van al onze doelgroepen. Suggesties blijven meer dan welkom, blijf ze vooral mailen!

De website is inderdaad commercieel. We proberen zoveel mogelijk advertenties te verkopen. Op onze beurt proberen we onze adverteerders dan ook zoveel mogelijk voordelen te bieden. We staan nu al op tientallen webportalen en zullen binnenkort betaalde advertenties gaan plaatsen op alle grote zoekmachines (net als die van DjHuren.nl, één van onze andere producten). We hebben zelf geen eigen drive-in-shows die met een voorkeurspositie op de site staan. We boeken dus ook niet eerst onszelf vol en dan pas anderen. Jullie rechtstreekse contactgegevens staan immers gewoon op de site, die kan iedereen inzien. De gratis vermeldingen zijn en blijven écht gratis. Je zult hiervan nooit een factuur ontvangen.

We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Nogmaals, voor vragen en suggesties kun je ons gewoon mailen op info@drive-in-shows.net.

Met vriendelijke groet,

YourLiVe entertainment namens www.drive-in-shows.net
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
19-5-2004 09:31
Ik denk om de waarde van je site te kunnen waar maken, dat je op proef iedereen gratis een bepaalde tijd laat adverteren. (Bijvoorbeeld een half jaar)
Op die manier kan iemand beoordelen of het nut heeft om geld te gaan betalen voor een ad bij jullie op de site.

Nu ben je één van de velen.
(En er zijn er tientallen!)

Als ik advertentie kosten wil/ga/moet maken,
stel ik mijzelf altijd de vraag:
wat kan ik er uit halen?
MAW heeft het nut?


Zonder trail weet ik dat niet, en investeer ik, helaas voor jouw, geen geld.
Toch vind ik de gratis naamsvermelding best wel aardig.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
19-5-2004 10:59
Beste Tom,

We hebben momenteel al een soortgelijke actie. We bieden onze advertenties aan met 50% korting, waardoor je voor het eerste half jaar niets betaald. Dit is immers ook de opstartfase waarin we naamsbekendheid moeten krijgen zodat een advertentie zichzelf meer dan terugverdient. Je moet dan wel een advertentie van minimaal een jaar nemen omdat we anders teveel tijd zijn met het opmaken van de advertenties (het moet natuurlijk geen verlies voor ons opleveren). Maar momenteel adverteer je vanaf 10 euro per jaar! Dat lijkt me toch niet al teveel om uit te proberen...

YourLiVe entertainment wil een totaalaanbod hebben op het gebied van drive-in-shows. We hebben eigen themashows (die overigens niet op deze site staan) en DjHuren.nl voor klanten die voldoende budget hebben en bereid zijn te betalen voor kwaliteit. We krijgen nu echter veel aanvragen van klanten uit de particuliere markt die we niet kunnen of willen bedienen met deze producten. Vandaar dat we drive-in-shows.net zijn opgestart, voor klanten met een beperkter budget. Vandaar ook dat je daar met name, in jouw ogen, amatueristische drive-in-shows vindt. Deze hebben vaak ook geen budget om te adverteren, vandaar de gratis vermeldingen.

De professionele shows die ook een (kleine) basisshow aanbieden onder de 300 euro kunnen zich onderscheiden door wel een advertentie te nemen. Gezien de voorkeurspositie en uitstraling daarvan zullen die veel meer reacties generen.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
19-5-2004 11:12
Ik heb net even gekeken, maar zoveel tijd kost het opmaken van zo'n klein stukje tekst toch niet?
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
19-5-2004 11:44
Beste Sylvia,

Zoveel is 10 euro ook niet... Bovendien vinden we dat mensen die zich willen onderscheiden daar ook de mogelijkheid toe moeten hebben. We hebben niet voor niets de gratis vermelding.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
19-5-2004 12:04
Ok, duidelijk.

Wat ik mij verder nog afvraag, is wat je mening is over het feit dat veel mensen/bedrijven die jullie (ongevraagd) per e-mail benaderd hebben dit zien als spam?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)