Geluidsset disco
(47 reacties. Pagina 5 van 5)Moderator(s): Dré
ReemskiVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 22-10-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1370 | 14-3-2007 11:16 |
renevanh schreef: jelmer schreef: nog nooit zo'n speaker gehoord maar ze zien er schitternd uitKan aan mij liggen (zal ook wel ), maar een zwarte, onopvallende kast vind ik toch mooier. René Alleen omdat dat momenteel de gevestigde stijl is voor pro-audio speakers. Maar wees eens eerlijk, ben je ook niet blij dat we in de huiskamer nu eindelijk af zijn van die saaie zwarte dozen die we televisie noemen, en tegenwoordig een stijlvol apparaat mogen neerzetten ? De Air motion is wel de meest opzichtige speaker kan ik me voorstellen, die ik ook echt niet overal zal passen. Toch zal hij binnen bepaalde clubs zeker niet misstaan. Onopvallende speakers zijn vaak makkelijker te integreren, maar nu iedereen probeert op te vallen met een interieur, waarom zouden ze speakers daarbuiten houden ? | |
Maarten-squareStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-4-2005 Laatste: 23-12-2013 Berichten: 472 | 14-3-2007 11:26 |
We hebben een tekening van de ruimte (in WYSIWYG), we hebben een geluidskaart gemaakt met daarin verschillende zones (we hebben die zones berekend met een zelfgeschreven programmaatje waarme je een afstand vanaf een bepaald punt kan opgeven), we hebben eerst gekeken naar een opstelling en daarna zijn we pas gaan kijken naar een eventuele set. Ik denk dat ik fout begrepen wordt. Ik vroeg alleen wat voor set jullie mij zouden aanraden en om te kijken of dat overeen kwam met onze ideeën, in ieder geval allemaal al heel erg bedankt voor het meedenken. Maarten | |
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten) | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 14-3-2007 21:38 |
Maarten-square schreef: Ik denk dat ik fout begrepen wordt.Maar jij vermeld dat het rendement niet belangrijk is. (alleen de vermelding van het wattage.) En behalve de plaatsing is juist het rendement of de soort kast ook belangrijk. (wattage komt op de tweede plaats, en is dus eigenlijk minder belangrijk) Daarnaast zal de spreiding van de kasten ook nog een rol spelen, maar ik neem aan dat dat in het "plan" verwerkt word. Lees nog een keer eens alle reacties goed door. Martin. | |
kvm entertainment | |
LaxapStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-10-2004 Laatste: 9-7-2023 Berichten: 307 | 15-3-2007 08:51 |
KVM schreef: Maarten-square schreef: Ik denk dat ik fout begrepen wordt.Maar jij vermeld dat het rendement niet belangrijk is. (alleen de vermelding van het wattage.) En behalve de plaatsing is juist het rendement of de soort kast ook belangrijk. (wattage komt op de tweede plaats, en is dus eigenlijk minder belangrijk) Daarnaast zal de spreiding van de kasten ook nog een rol spelen, maar ik neem aan dat dat in het "plan" verwerkt word. Lees nog een keer eens alle reacties goed door. Martin. | |
Cyberlights in the house :D | |
Maarten-squareStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-4-2005 Laatste: 23-12-2013 Berichten: 472 | 15-3-2007 09:46 |
KVM schreef: Maarten-square schreef: Ik denk dat ik fout begrepen wordt.Maar jij vermeld dat het rendement niet belangrijk is. (alleen de vermelding van het wattage.) En behalve de plaatsing is juist het rendement of de soort kast ook belangrijk. (wattage komt op de tweede plaats, en is dus eigenlijk minder belangrijk) Daarnaast zal de spreiding van de kasten ook nog een rol spelen, maar ik neem aan dat dat in het "plan" verwerkt word. Lees nog een keer eens alle reacties goed door. Martin. Maarten | |
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten) | |
MartinzAccount Geblokkeerd Uit: Nederland Sinds: 25-3-2007 Laatste: 4-5-2007 Berichten: 8 | 29-3-2007 20:27 |
de mach ballister niet iets ? zet 10 van deze (horn loaded) subs neer samen met een paar (5) M30 t top speakers en een paar goede versterkers (crest, labgruppen, crown) en je krijgt een dijk van een geluid www.mach.dk | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 30-3-2007 10:21 |
Wordt Mach nog gemaakt dan? Importeur in Nederland is er onlangs mee gestopt volgens mij. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
René EppinkStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-1-2004 Laatste: 5-8-2021 Berichten: 1114 | 30-3-2007 18:05 |
Dré schreef: Wordt Mach nog gemaakt dan? Importeur in Nederland is er onlangs mee gestopt volgens mij.Ik hoorde laatst iemand tussendoor opmerken dat het "er al een jaar niet meer was", als ik er aan denk kan ik wel eens navragen of dat alleen voor Nederland geldt of dat het hele merk om zeep is. | |