Forum > Algemeen Forum

Bedelen voor goed-doel showtje ?

(48 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
11-10-2006 11:22
Als die 20 t-shirts gedragen worden door deze dames (plus enkele vriendinnen) lever ik met plezier het gevraagde setje... ashamed :$
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 21-6-2024
Berichten: 455
11-10-2006 11:30
Euhm, Swedish bikiniteam... in lelijke T-shirts?? razz :p Dacht het niet! laugh :D
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
11-10-2006 18:03
Dit soort ongein komt in iedere branche voor. Wij krijgen ook wel eens het verzoek om b.v. een website te sponsoren, vaak door mensen die sport-gerelateerd zijn. Ik ben best bereid om een advertentietje te plaatsen in het clubblad of een reclamebord aan de zijlijn te nemen, maar ik begin niet meer aan het sponsoren van websites. Je geeft mensen een vinger en ze nemen direct de hele hand. Voor een echt goed doel zijn wij natuurlijk de beroerdste niet, maar al die sportverenigingen kunnen best betalen. Moeten ze maar iets creatiever zijn in het verwerven van de fondsen.

John
I am a TimeDriver!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
13-10-2006 06:52
Hoppa, weer ééntje:
Geachte licht & laser bedrijf, wij van Artiestenburo ************* organiseren op gehandicapten park Amerpoort te Baarn (naast Hilversum) organiseren donderdag 28-12-2006 tussen 15.30 uur en 21.00 uur een Mega- Artiesten eindejaars Show op gehandicapten park Amerpoort te Hilversum/Baarn
voor 400 gehandicapte personen in het grote cultuur/ theatergebouw op het park zelf.
Wij willen u vragen of u als lichtbedrijf in deze zaal de verlichting wil verzorgen zodat er deze dag een sfeervolle lichtshow onstaat wat deze gehandicapten bewoners nog nooit hebben meegemaakt, en uiteeraard een onvergetelijke dag van hun leven meemaken.
Er zullen in totaal zo'n 20 top artiesten en entertainers optreden,
Dit evenement heeft de doelstelling om al deze gehandicapten (waar tegenwoordig vanuit de overheid zwaar op bezuinigt wordt) een fantastische dag te bezorgen met uiteraard een non commercieel karakter.
Als tegenprestatie zal er zo veel als mogelijk is de media aandacht gezocht worden zoals alle bladen,kranten, tv, radio,contacten enz. met als doelstelling om ook dit evenement tot een groot jaarlijks terugkerende happening te laten uitgroeien voor al deze hulpbehoefende mensen.
Mocht u ook een stukje bij willen dragen aan deze hartverwarmde actie, dan zullen wij samen met de meewerkende artiesten,begeleiders en natuurlijk de gehandicapte bewoners en hun familileden van dit park u heel erg dankbaar zijn.
Die vorige (de Opel bestelbus fanclub) heb ik niet eens op gereageerd. Deze zal ik een beleefd berichtje terugsturen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 21-6-2024
Berichten: 455
13-10-2006 08:06
Bovenstaande heeft natuurlijk wel een nobel doel, maar ik kan niet geloven dat die 20 "top artiesten" ook alles gratis doen sneaky :V En als dat toch zo mocht zijn, vind ik het erg vreemd dat ze er nergens een lichtshow bij hebben kunnen charteren.

De mailer mag overigens wel eens even z'n mail nalezen alvorens deze te verzenden shut up :X
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 430
13-10-2006 08:37
En daarbij komt dat gehandicapten instellingen vaak helemaal niet zo arm zijn als ze de buitenwereld willen doen geloven, zeker niet als het om verstandelijk gehandicapten gaat....
Begrijp me niet verkeerd: het is terecht dat er een hoop geld naar toe gaat, maar er gaat dus ook echt een hoop geld naar toe.
The return of the BoomBap
Dj-FerryStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 22-12-2016
Berichten: 294
13-10-2006 12:49

TNT schreef:

Deze heb ik deze week gekregen, zijn er meerdere die deze mail hebben gehad?
Beste,

Ik stel me eerst even voor ik ben *************
Medewerker bij NINO-entertainment-Breda.
Wij verzogen vele evenementen van licht en geluid.
Dit doen wij al vele jaren met veel plezier en met veel succes.
We hebben al vele evenementen met succes afgesloten.
Met onze eigen d.j's die veel voor ons betekenen.
Maar zij kwamen met een geweldig idee.
Zij wouden iets Speciaals doen voor het goede doel.
En je raad nooit wat hun idee was.
Ze willen 3 dagen 3 nachten niet gaan slapen en mensen gaan laten genieten
van licht en geluid dit dus 3 dagen en 3 nachten lang!
Dus dit gaan we proberen waar te maken.
En we willen dit allemaal gaan doen voor STICHTING DOE EEN WENS.
Nu denkt u wat betekend dit ??
STICHTING DOE EEN WENS zijn mensen die wensen van heel erg zieke kinderen
uitwillen laten komen voor het zover is dat ze naar de mooie hemel gaan.
Dit heeft ons heel erg veel aangetrokken en willen wij alles uit de kast
halen om deze kinderen te helpen met het vervullen van hun wens.
Maar hier is natuurlijk veel geld voor nodig.
Dus moeten er veel bezoekers komen op ons evenement want bezoekers daar
moeten we het van hebben.
Maar die krijg je niet zomaar binnen zelfs wij niet!
Daar heb je Entertainment voor nodig speciale aankleding bijvoorbeeld

Zodoende zijn we bij u gekomen met een speciale lichtshow.
We vragen natuurlijk niet zoveel aan u van wat wij aan onze dj's vragen om
3 dagen 3 nachten wakker te blijven en mensen te vermaken maar u snapt wat ik
bedoel en wij zouden het egt heel erg fantastisch vinden als u ons wil
helpen met uw mooie verlichte aankleding

En ik weet zeker dat er op uw verlichting veel mensen reageren.

Ook mag u hierbij natuurlijk een reclame bord van uw bedrijf plaatsen.
Met uw hulp kunnen wij weer hele zieke kinderen helpen.
Daar doen we het allemaal voor!!
Ik hoop dat u achter ons staat en een steentje bij wil dragen!
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het contact adres.

Met hele vriendelijke groet,
Dit kan dus wel, Hebben zelfs met school ook zoiets gedaan. Hebben toen een hele week vanalles zitten doen daarvoor. En toen dat allemaal achter de rug was nog ene voorstelling gehad hoe blij de kinderen waren.
CyStStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-6-2004
Laatste: 23-2-2010
Berichten: 93
13-10-2006 14:15
Wij hebben een keer meegwerkt aan een benefietconcert. Dit was 2 jaar geleden geloof ik en dat was een benefietconcert voor Atjeh vanwege de Tsunami en was georganiseerd door een basisschool, waarvan de gehele opbrengst naar Atjeh ging. Er was een band die gratis speelde, we hebben nog flink wat monitoring equipment e.d. bijgehuurd en het is een knallend en goedverlopen feest geworden. Het kan dus ook positief zijn, maar zoals al eerder gezegd is, ik zou ook eerst een fatsoenlijke brief willen ontvangen voordat ik überhaupt wat zou overwegen.
I will not comply.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
13-10-2006 22:31
Had er afgelopen zomer nog een aantal.

Organisatie nogwat belt me op, met de vraag of ik licht en geluid weg wil zetten voor een buitenpodium. Tuurlijk wil ik dat wel, graag zelfs. Alleen moest het wel gratis, tja dan houd het snel op, dat is niet mogelijk.

Even wat rondgevraagd her en der, en nou blijkt dat die organisatie in het jaar 10.000 euro subsidie krijgt. Dat gaat vast niet alleen op aan een of andere lokale hip-hop formatie, dus is er zat geld om licht en geluid fatsoenlijk te betalen.

Heb ze uiteindelijk een prijs genoemd, maar die was voor hun dus veel te hoog, want ik zet niks meer gratis weg. Even een collega gebeld en uiteindelijk besloten om er niks meer mee te doen.

Ik zou ruimte krijgen voor reclame, en ik zou meerdere klussen per maand voor hun kunnen doen.

Nou ben ik er op de dag zelf even langsgelopen onder het motto interesse (ja, gewoon kijken wie er zo dom was om het gratis weg te zetten), en dat bleek een of andere regionale marktverzieker te zijn.

Ook bij hem is de belofte van meerdere klussen per maand gedaan.

En guess what, stichting was 2 maand later uitgeschreven bij de KvK, en alle activiteiten zijn ook gestopt.

Heb zelden zo gelachen.. laugh :D
Vergeet niet te lachen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)