Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 37 van 250)
Moderator(s): Dré
TiordoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2004
Laatste: 21-7-2005
Berichten: 73
15-7-2005 19:49

ideedeluxe schreef:

Mijn grootste ergernis:wink ;)wink ;)

Het lezen van al jullie ergernissen; ben je nu ondernemer of niet? Immers, een drive-in of een licht en geluidsverhuur is een facilitair bedrijf, waarbij je diensten aanbiedt, die je klant niet zelf wil/kan/..... uitvoeren. Als je niet tegen klanten/mede-podiumgebruikers kunt ageren, ben je verkeerd bezig......Volgens mij hangt bij jullie een beetje de gedachte in het achterhoofd, dat, wat voor jou vanzelfsprekend is, voor de klant/mede-podiumgebruiker ook vanzelfsprekend is. Dat is helaas niet zo... Dan kun je maar 1 ding doen: kalm blijven en extra uitleg geven. (dit moet natuurlijk ook niet doorslaan naar de andere kan, waarbij je per definitie aanneemt dat de klant/mede-podiumgebruiker dom is laugh :D ) Simpel uitleg geven is meestal al voldoende. Als ik, iedere keer dat een klant mij niet begrijpt, een euro kreeg, was ik snel rijk! NIet iedereen heeft evenveel verstand van je werkveld. Houd daar rekening mee, scheelt een boel ergernis.....

Ten tweede, is het voor de meeste van jullie hobby; dus vindt je achter de knoppen/faders/cd spelers staan leuk( 9 van de 10 keer laugh :D Iedereen heeft wel eens een off-day ). Is dit niet het geval, dan moet je solliciteren naar een baan als ambtenaar, want daar heb je én geen zeurende klanten én ben je niet verantwoordelijk als de zaak in de shit loopt. Mag je ook nog eens je dagen quasi slapend achter je bureau doorbrengen.sneaky :V Je kunt dan ook nog altijd je spullen aan mij doneren razz :p

Zo, dat lucht op!! laugh :Dlaugh :Dlaugh :D

John
Jouw ergenis is geen ergenis on stage of tijdens het draaien dus hoort niet in dit topic thuis.
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
15-7-2005 20:18
Zal ik dan maar een Ergernissen aan het ergenissen on stage/ tijdens het draaien topic openen? laugh :D Lijkt me ook niet echt een goed plan. Nog even over dat rijk worden: als ik iedere keer, als iemand een post plaatst dat eigenlijk niet in dat topic thuishoort, een euro kreeg, was ik nog veel rijker!!

Een beetje een kritische blik is soms noodzakelijk, anders ben je aan het zeuren en zeiken om het zeuren en zeiken. (Oftewel interessant doen tegenover mede-forumleden IMHO wink ;))

B.O.T. (Back on topic)

John
I am a TimeDriver!
BobWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 8-8-2014
Berichten: 490
15-7-2005 21:09

Tiordo schreef:

Jouw ergenis is geen ergenis on stage of tijdens het draaien dus hoort niet in dit topic thuis.
Ja Moderator, tot uw orders Moderator.

Toch ben ik van mening dat John's post weldegelijk in dit topic thuis hoort, ik ben het zelfs roerend met hem eens!
Ik zie hier af en toe dingen voorbij komen dat ik denk 'waar maak jij je nou weer druk om??', bijvoorbeeld mensen die een praatje komen maken.
Ben ik nou echt de enige die het kan waarderen als men interesse in mijn hobby/bezigheden toont??

Volgens mij worden er in dit topic inderdaad nogal wat posts neergezet om interessant te doen tegenover mede-forumleden.
Dj-dStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-6-2005
Laatste: 3-10-2019
Berichten: 375
15-7-2005 22:03

Tom schreef:

dj-d schreef:

dan dan leg je het 1 keer uit (want dan moet je het toch wel snappen)
Ah das handig, dus als ik jouw meeneem naar een gig, hoef ik jouw alles maar één keer uit te leggen,
en voortaan kan ik er zo bij weglopen?
Dat wil ik mee maken, bij deze ben je uitgenodigd om met mij een avondje mee te gaan, dat wil ik zien!!!! laugh :D
oke, wel waar maar ik bedoel je hebt mensen die geinterreseerd zijn en die proberen het dan allemaal te volgen en zeggend dat ze het allemaal snappen.. en je hebt gewoon mensen die het lijkt wel gewoon niet willen wink ;)
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
15-7-2005 23:06
Veel van de ergenissen die in dit topic staan zijn heel reeël, maar voornamelijk voor de mensen die ze zelf ook ondervonden hebben. Van buitenaf is het heel makkelijk zeggen van 'dan moet je dit doen of dat zeggen', maar pas als je er zelf gestaan hebt en met zo'n probleem om bent gegaan, kun je je goed inleven in de situatie van anderen.

Wat sommige mensen zich niet altijd realiseren is dat er in deze wereld veel mensen lopen 'die er verstand van hebben'. Die lopen rond alsof ze alles kunnen maar als het er opaan komt dan merk je weer hoe onervaren/onhandig ze met problemen omgaan. En ook zijn er mensen die niet snappen dat je moet samenwerken, omdat er anders niks van terecht komt. Communicatie blijkt dan vaak toch lastiger dan was verwacht.
Volgende keer Peter!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 5-10-2024
Berichten: 9491
16-7-2005 01:06

dj-d schreef:

en je hebt gewoon mensen die het lijkt wel gewoon niet willen wink ;)
Ik denk dat jij gewoon een enorm dwingelandje bent die alles precies op jouw manier wil hebben,
dan gaan mensen protesteren, en dat verwar jij dan weer met onwil.......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
TiordoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2004
Laatste: 21-7-2005
Berichten: 73
16-7-2005 01:13

SF schreef:

wat valt er voor een feestje nou te soundtjekke:P stel je is niet zo aan, ff voor t feestje zet je de zooi ff vol open en kijkt t klinkt, ik heb geen last van andere hoor... muziek komt toch wel boven hun uit wink ;)

en op pad gaan met je EIGEN spullen en niet weten hoe t werkt is ook wel van dat je zegt...
Ja maar het is wel irritant als er een drummer doorheen speelt, en over die eigen spullen, ik had het een dag voordat het feest begon gekocht. Dus moest het nog allemaal uitzoeken.
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
16-7-2005 09:45
Dan zou ik het dus NIET meenemen. Ik werk alleen met spullen die ik zelf voor 100% kan beheersen.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
16-7-2005 10:15

SF schreef:

wat valt er voor een feestje nou te soundtjekke:P
Dat hangt natuurlijk ook van je geluidset af. Ik heb een drie-weg systeem met drie-weg versterking en processing. Ik heb wel een kwartiertje nodig om het lekker te laten klinken. Crossover punten, verhoudingen e.d. stel ik bij iedere zaal opnieuw even af. En tijdens de avond vaak ook nog een paar aanpassingen.
Door internet beperkt
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
16-7-2005 13:49

Tiordo schreef:

Jouw ergenis is geen ergenis on stage of tijdens het draaien dus hoort niet in dit topic thuis.
1. Dit is een forum. Op een forum reageren mensen op elkaars visie of mening. Dat die mening jou niet aanstaat, da's een ander verhaal.

2. Moderators beslissen wat wel en niet thuishoort in een topic. Jouw opmerking hoort niet thuis op dit forum. Gezien je status zou ik je willen adviseren om dit soort uitlatingen voor je te houden.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)