Forum > Algemeen Forum

Weer eentje die een Drive-in verzamel-site begint.

(61 reacties. Pagina 3 van 7)
Moderator(s): Dré
The WaveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-3-2004
Laatste: 27-12-2005
Berichten: 34
5-5-2004 23:22

DJ.T schreef:

Eigenlijk moet je dit mailtje bewaren en gewoon doorsturen naar justitie of een of ander bureau dat dit soort dingen afhandelt, dit is gewoon misbruik.
als het een nederlands bedrijf is dat dit soort mail verstuurd door sturen met headers aan meldpunt@spamvrij.nl anders mailen naar spamcop
Alvast de beste wensen voor 2006
J.S. CoolenAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 12-5-2004
Berichten: 30
5-5-2004 23:48
zo moeilijk is het niet om aan alle adressen te komen 1 bezoek aan deze site en ze hebben alle gegevens die ze willen hebben. namelijk naam en emailadres. Ik ben redelijk nieuw hier, maar ik zag dat iemand blij was met 2-3 boekingen per jaar die binnen komen bia drivein.pagina.nl.

Moet je hier blij mee zijn? Er is maar 1 medium dat echt werkt namelijk de gouden gids. Ik betaal per jaar voor 2 advertenties ongeveer 1500 excl btw. En krijg hier zo'n 60 reacties per jaar op. Waarvan we ongeveer 40 keer ook werkelijk wat kunnen betekenen.

Ik weet niet wat jullie rekenen. maar ik heb toch minimaal 60 boekingen per jaar nodig om te kunnen leven. Maar daarnaast heb ik al mijn verjuurklusjes ook hard nodig voor inversteringen e.d.
TommieleeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 25-7-2004
Berichten: 7
6-5-2004 00:42
eg weer zo'n bericht waar dat externe spamfiltertje van de reclame wel handig is...*krrr...piep!*
quote500 zou wel leuk zijn
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-5-2004 23:27

J.S. Coolen schreef:

[KNIP schreef:

Moet je hier blij mee zijn? Er is maar 1 medium dat echt werkt namelijk de gouden gids. Ik betaal per jaar voor 2 advertenties ongeveer 1500 excl btw. En krijg hier zo'n 60 reacties per jaar op. Waarvan we ongeveer 40 keer ook werkelijk wat kunnen betekenen.
Hoe sta jij in de gouden gids vermeld?

De gouden gids is alleen leuk voor de gratis vermelding.

Martin.
kvm entertainment
J.S. CoolenAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 12-5-2004
Berichten: 30
7-5-2004 01:57
Hoezo, denk je nou echt dat mensen reageren op de gratis vermelding. De ervaring leert dat mensen voor grote klussen een bedrijf nemen dat groot is en dus geld heeft om een adv. te plaatsen.

Daarnaast wekt het meer vertrouwen. Ik spreek uit ervaring.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
7-5-2004 21:57

J.S. Coolen schreef:

Hoezo, denk je nou echt dat mensen reageren op de gratis vermelding. De ervaring leert dat mensen voor grote klussen een bedrijf nemen dat groot is en dus geld heeft om een adv. te plaatsen.

Daarnaast wekt het meer vertrouwen. Ik spreek uit ervaring.
Ik spreek ook uit ervaring. Vandaar mijn opmerking. wink ;)
Ja, sommige mensen kijken in de gouden gids en zoeken bijvoorbeeld een licht en geluid verhuurbedrijf en daaronder staan de adressen. Het maakt dus niet zoveel uit of deze vermelding gratis is. Bovendien kan je het ook van een andere kant zien, een grote (en dus dure)advertentie kan mensen ook tegenhouden om op te bellen.
Ze gaan er dan vanuit advertentie duur, verhuurbedrijf ook.

Tevens heeft Alleen een regio plaatsing heeft geen zin (een groot bedrijf is in de regio wel bekend) Dus zal je in meerdere regio's moeten plaatsen. En dan die 1500 Euro (ex) een groot gedeelte van de forumleden verdient het amper in een jaar. Vandaar dus ook de tip dat ik zij alleen de gratis vermelding is leuk.

Maar dan heb je nog niet verteld hoe jij in de gouden gids staat vermeld. (ik kan geen J.S. licht en geluid vinden in s Gravenhage)

Martin.
kvm entertainment
J.S. CoolenAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 12-5-2004
Berichten: 30
7-5-2004 23:03

kvm schreef:

Tevens heeft Alleen een regio plaatsing heeft geen zin (een groot bedrijf is in de regio wel bekend) Dus zal je in meerdere regio's moeten plaatsen. En dan die 1500 Euro (ex) een groot gedeelte van de forumleden verdient het amper in een jaar. Vandaar dus ook de tip dat ik zij alleen de gratis vermelding is leuk.

Maar dan heb je nog niet verteld hoe jij in de gouden gids staat vermeld. (ik kan geen J.S. licht en geluid vinden in s Gravenhage)
Martin.
In dat geval heb je wel gelijk. Ik was meer uit gegaan van middelgrote bedrijven. De nieuwe gouden gids is nog niet uit. En daarin sta ik met 2 adv. en wel onder de naam J.C. Sound & Light en als The Galaxy Drive-In Show.

De laatste staat er al wat jaartjes in de eerste niet want het is onze nieuwe tweede bedrijfsnaam.

Over de regio ben ik het niet helemaal eens. Op dit moment is de concurentie in Den Haag ver te zoeken. Er is genoeg werk en weinig bedrijven. Een paar prijzen zichzelf uit de markt en zoals je onder de drive-in shows sectei kijkt staan er maar 4 bedrijven. The wave, Boogieman, Zwennes Sound & Light en The Galaxy Drive-in Show.

Ondanks dat het erg rustiger was dan afgelopen jaren is er nog steeds genoeg werk te krijgen. Vooral nu we ook visuele klussen doen
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
7-5-2004 23:09
Wij komen ook wel in Den Haag hoor, zit binnen onze max afstand.
Dus als je nog wat over hebt...... wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
7-5-2004 23:49

J.S. Coolen schreef:

[KNIP schreef:

Over de regio ben ik het niet helemaal eens. Op dit moment is de concurentie in Den Haag ver te zoeken. Er is genoeg werk en weinig bedrijven. Een paar prijzen zichzelf uit de markt en zoals je onder de drive-in shows sectei kijkt staan er maar 4 bedrijven. The wave, Boogieman, Zwennes Sound & Light en The Galaxy Drive-in Show.

Ondanks dat het erg rustiger was dan afgelopen jaren is er nog steeds genoeg werk te krijgen. Vooral nu we ook visuele klussen doen
Zo aan je verhaal te lezen is dat per regio dan toch verschillend.
Hier in het oosten kent vrijwel iedereen in de middelgrote en grote "music scene" elkaar (ik praat dan voornamelijk over geluidsverhuur.)
Vandaar dat ik dus niet zoveel waarde hecht aan adverteren. Ik ben Beroeps geweest dus vroeger half nederland gezien en doe nu vrijwel alleen nog vaste klanten en artiesten. (geluidsverhuur / drive-in show) redelijk dicht bij huis.

De reden dat ik vroeg hoe of met wat voor vermelding je in de gouden gids staat is vanwege de gouden gids op internet. Daar sta je inderdaad vermeld en dat kan eventueel voor een optredende artiest uit b.v. het oosten interessant zijn als hij bij jou in de buurt moet optreden. Dan is dus de gouden gids plaatsing een perfecte oplossing.

Martin.
kvm entertainment
J.S. CoolenAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 12-5-2004
Berichten: 30
7-5-2004 23:59
Daar heb je zeker gelijk in. Ik hou zeker niet van opscheppen. Maar ik heb wel al een aantal keer een bedrijf uit een ander deel van het land als klant gehad, omdat ze hier op scheveningen een feest gaven.

Maar ook hier kennen we elkaar wel redelijk. Zo ben ik het enige officiele bedrijf dat feesten geeft op de strandtenten. Andere bedrijven vinden het zonde van de app. maar heb hier minder moeite mee

Terug naar forum Reageer (zonder quote)