Forum > Off-Zone

Jongeren Tegen Techno -> grappig krantenartilkel

(38 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
14-3-2004 23:14

DJ-Ipkiss schreef:

Techno heeft een ritme van maar liefst 120 trillingen per minuut terwijl ons lichaam er maar maximaal 70 aankan. De bastonen leiden tot een verhoging van de bloeddruk, zijn slecht voor het ruggenmergvocht en ontregelen de hypofyse.
Als je zoiets schreeuwt doe je huiswerk dan goed.
Trance is rond de 140 bpm of volgens onze vrienden--> 140tpm wink ;) (trillingen per minuut).
Techno is over het algemeen nog sneller---> 160 bpm/tpm
gelukkig meer dan 70 bpm mogelijk(ze willen namelijk ook menig top 40 nr boycotten happy :) )
Anders is het alleen klassiek en regea(schrijf je??) niet dat regea zo slecht is maar een mens zijn leven schiet niet op :D
Techno begint dus echt wel bij 130 hoor wink ;)

Wel grappig dat er zoveel mensen serieus op dit artikel ingaan:
"U neemt ons zo serieus als u zelf maar wilt. Wij vinden dat er momenteel een
schrijnend gebrek is aan een actieve tegencultuur. Wij willen gewoon wat moeilijk
doen en ingaan tegen de massacultuur en eenheidsworst."
Door internet beperkt
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
15-3-2004 13:14

Snake schreef:

Ik weet niet of iemand dit al gelezen heeft, maar het loont de moeite: een VZW (Vereniging Zonder Winst) die zich krampachtig probeert te verzetten tegen de dance-scene.

Dit artikel werd gepubliceerd in De Morgen, toch een gerenommeerde krant in België.

www.linkselection.com/coolsitename/showarticle.asp?articleid=69

Eigenlijk lijkt dit me meer een grap van die zogenaamde groepering... -> ze hebben er zelfs mee gedreigd zichzelf in brand te steken als de City Parade in Gent deze zomer door zou gaan (is gelukkig niet gebeurd).
Ik kan hier alleen maar heel hard om lachen! Denken ze echt dat dit ook maar enige zin heeft? wink ;) laugh :D
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
15-3-2004 15:08
Ik weet wel zeker dat het zin heeft. Er word in ieder geval over gepraat.
Techno zal wel niet meteen verboden worden maar er is al een complete pagina over vol geschreven.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
15-3-2004 20:30
Als het zo vreselijk vinden, dan luisteren ze er toch gewoon niet naar?
Wat lopen ze nou moeilijk te doen. Hebben ze niks beters te doen ofzo?
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
15-3-2004 20:31

GoeieGast schreef:

Als het zo vreselijk vinden, dan luisteren ze er toch gewoon niet naar?
Wat lopen ze nou moeilijk te doen. Hebben ze niks beters te doen ofzo?
Jongens ... laat het me nog eens duidelijk zeggen: It's all in the game!!! Neem het nu toch eens niet zo serieus op!! laugh :D
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
15-3-2004 20:34
Tuurlijk niet joh, ik had een grijns op me bek toen ik het las.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
15-3-2004 21:22
Ik word er wel kwaad van.. omdat ik weet dat het ook echt bestaat (al is het maar voor de grap hier, mss)

enkele maanden geleden is er een hele reportage geweest op televisie over die anti-techno'ers;. ze gingen platen stelen in discotheken om daarna te verbranden... Het ging er toch redelijk extreem aan toe.

God is niet voor techno?! Dat ze dan maar eens luisteren naar het liedje van Faithless happy :) GOD IS A DEEJAY ... en volgens mij een hardstyle deejay of zo happy :) Hij kan de wereld toch niet geschapen hebben aan 5 beats per minuut?!

Greetz
Zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
15-3-2004 23:53

teknoknights schreef:

Ik word er wel kwaad van.. omdat ik weet dat het ook echt bestaat (al is het maar voor de grap hier, mss)
Same here, kan er ook behoorlijk kwaat om worden, ze moeten OF hun bek houden, OF niet luisteren, klaar. Maarja, zal dan wel grapje zijn...

Net als die berichten dat de aarde in 2000 Zou ophouden, en nu weer iets in 2007, blablabla, we zien wel wink ;) razz :p (al slikte ik toch wel ff toen ik het las in de BO! sad :( 'k bedoel: zal toch maar waar zijn, rggg)
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
16-3-2004 01:10

Mr. Edie schreef:

Net als die berichten dat de aarde in 2000 Zou ophouden, en nu weer iets in 2007, blablabla, we zien wel wink ;) razz :p (al slikte ik toch wel ff toen ik het las in de BO! sad :( 'k bedoel: zal toch maar waar zijn, rggg)
Stel je voor.... Plots stopt ie met draaien, en alles ploft zo ineen. Poef, einde van de aarde.

Of er komt zo de grote planeetverslinder aan,, sssslllurp, weg aarde! laugh :D laugh :D
Martin rsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-12-2003
Laatste: 14-5-2013
Berichten: 163
16-3-2004 08:00

Mr. Edie schreef:

Stel je voor.... Plots stopt ie met draaien, en alles ploft zo ineen. Poef, einde van de aarde.

Of er komt zo de grote planeetverslinder aan,, sssslllurp, weg aarde! laugh :D laugh :D
he das een mooie voor ergenissen on stage of tijdens het draaien.
ben je net lekker bezig knalt de aarde in mekaar angry

Terug naar forum Afgesloten topic