Jongeren Tegen Techno -> grappig krantenartilkel
(38 reacties. Pagina 1 van 4)Moderator(s): Dré
SnakeEffect Guru Uit: België Sinds: 17-2-2003 Laatste: 19-4-2014 Berichten: 675 | 13-3-2004 18:39 |
Ik weet niet of iemand dit al gelezen heeft, maar het loont de moeite: een VZW (Vereniging Zonder Winst) die zich krampachtig probeert te verzetten tegen de dance-scene. Dit artikel werd gepubliceerd in De Morgen, toch een gerenommeerde krant in België. www.linkselection.com/coolsitename/showarticle.asp?articleid=69 Eigenlijk lijkt dit me meer een grap van die zogenaamde groepering... -> ze hebben er zelfs mee gedreigd zichzelf in brand te steken als de City Parade in Gent deze zomer door zou gaan (is gelukkig niet gebeurd). | |
RademakersVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 28-7-2003 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1345 | 13-3-2004 18:49 |
Op diverse grote hardcore feesten was het EO busje standaard. Meestal begeleidt door jongeren die meenden dat de feesten "feesten van Satan waren", blaadjes met (zwaar) christelijke getinte teksten uitdeelden en iedereen probeerden te bekeren . Mvg Johan | |
1-2-3-4-hoedje-van... | |
Dj some1Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-1-2004 Laatste: 8-4-2005 Berichten: 112 | 13-3-2004 18:51 |
wat een b*llsh*t zeg de mensen die zoiets verzinnen zijn toch triest bezig kreeg de slappe lach van dit artikel! en die gast gaat zichzelf in brand steken = serieus dreigement wedden dat die snachts stiekem techno luisterd | |
what do you say to the dj? | |
MartijnVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-3-2003 Laatste: 3-7-2024 Berichten: 2419 | 13-3-2004 18:55 |
wat een gelul zeg. ik luister bijna nooit techno, maar dat zou ik bijna wel gaan doen omdat hun zo kinderachtig doen. een paar leuke quotes: Techno heeft een ritme van maar liefst 120 trillingen per minuut terwijl ons lichaam er maar maximaal 70 aankan. De bastonen leiden tot een verhoging van de bloeddruk, zijn slecht voor het ruggenmergvocht en ontregelen de hypofyse. ik heb nog nooit mensen gezien die opgenomen zijn in een ziekenhuis omdat ze te veel hardcore hadden geluisterd.Dansende jongeren tuurlijk joh. iedere DJ is erop uit om jongeren te hersenspoelen. worden er door sluwe dj's gehersenspoeld om de Antichrist te aanbidden. "Wij willen alle platenwinkels, supermarkten en bibliotheken zuiveren van technoplaten. Alle technoplaten moeten vernietigd worden met een nationale platenverbranding. Iedere discotheek of café die het nog aandurft technomuziek te draaien moet onmiddellijk dicht. De hardnekkige technoliefhebber moeten we intens herscholen zodat zijn waarden opnieuw geprogrammeerd kunnen worden. En de vileine figuren die techno in het leven riepen en verspreiden moeten we streng bestraffen." fl*kker toch gauw in de stront. als ik ergens niet tegen kan is het wel dit overdreven gedoe.De bastonen leiden tot een verhoging van de bloeddruk. weet je wat pas ECHT slecht is voor de bloeddruk? dit soort flauwekul lezen. | |
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers | |
Martin rsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 30-12-2003 Laatste: 14-5-2013 Berichten: 163 | 13-3-2004 18:59 |
wat een ongelofelijke dikke eikels. volgens de bijbel hield god niet van techno?? teering en ik denken dat het muziek van deze tijd was. sodemieter op met die lui. blijft zo een busje heel als ze een party tegenhouden. die e.o. enz komt me steeds meer de strot uit. | |
Didier_SStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-1-2003 Laatste: 13-11-2011 Berichten: 747 | 13-3-2004 19:15 |
Das wel al een oud artikel, maar hij blijft even grappig elke keer ik hem opnieuw lees! Eigenlijk zou ik hem eens moeten inkaderen en boven mijn bed hangen, naast mijn heiligbeeldjes Het doet me er aan herinneren dat ik deze week nog naar de biecht moet... Eerwaarde Vader, ik heb gezondigd ik luisterde naar TECHNO (SIDDER EN BEEF GIJ ALLEN!!!!) De conclusies tot nu toe zijn redelijk unaniem: een SCHITTEREND geslaagde grap! Er zullen wel mensen geweest zijn die zich hierbij aansloten omdat ze dachten dat het gemeend was, maar al bij al lijkt het toch echt wel op een schitterend georkestreerde grap die die gasten inderdaad enorm goed volhielden door naar die betreffende fuiven te trekken enzoverder! Het doet me denken aan die online-oorlog van halverwege de jaren '90 tegen Barney (het paarse gedrocht-dinosaurusje die toen op de Amerikaanse televisie was). Die zou gezonden zijn door Satan, bedoeld om de kinderen te brainwashen en wanneer ze volwassenen werden, gingen die kinderen de wereld vernietigen . Er ontstonden echte community's voor en tegen Barney. Er werden echte veldslagen verzonnen en tot in de details besproken op hun websites! Ik herinner me nog een tekst waarbij er miljoenenlegers tegenover elkaar stonden, pagina's lang duurde de veldslag, zaaaaaalige tekst! Jarenlang hield dit aan! Er werden zelfs shoot 'm' ups geprogrammeerd om Barney te vernietigen, enzoverder, enzoverder! Als grap heb ik (weliswaar op het laatste van alle actie's) nog eens zo'n spotprent verwerkt in één van mijn eindtaken tijdens mijn Bachelopleiding: Enjoy the game zou ik zeggen! En als je de kans hebt om dit spectacel te laten verdergaan: zeker doen, 't is echt wel fun, geloof me! Laat je volledig meesleuren, maar onthou dat alles maar een spel is, hoe erg het ook lijkt! | |
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records. | |
SpeakerfreakStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-10-2002 Laatste: 1-12-2017 Berichten: 1913 | 13-3-2004 19:33 |
mwah in de auto bijv. kan het wel zijn dat je echt last hebt van de lucht verplaatsing (van die gekken met 4 x 12inch in de auto ) maar staat wel flink geluk in zeg... | |
HurricaneStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-10-2002 Laatste: 30-7-2020 Berichten: 343 | 13-3-2004 19:37 |
moehahahahahahahahahahahahahhahahaha wat een stumperds Ik moet gelijk aan dat stukje denken van Hans Teeuwen over Jehova's "God Hield niet van techno" "Hoezo niet dan?" "Dat staat geschreven" "O, maar hier staat....." | |
... | |
RobertoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2003 Laatste: 20-4-2011 Berichten: 976 | 13-3-2004 19:44 |
straks komen er nog negers die zeggen dat trance muziek racistische leuzen bezit | |
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes! | |
Didier_SStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-1-2003 Laatste: 13-11-2011 Berichten: 747 | 13-3-2004 19:46 |
roberto schreef: straks komen er nog negers die zeggen dat trance muziek racistische leuzen bezit | |
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records. |
Terug naar forum Afgesloten topic