Forum > Algemeen Forum

Vloeistof pallets

(52 reacties. Pagina 3 van 6)
Moderator(s): Dré
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
3-10-2009 13:33

JeroenVDV schreef:

Die dingen staan toch alleen op dermate grote events dat er ook een Manitou of gewoon heftruckje rondrijdt of beschikbaar is, dat gebruik je niet "even" op een schoolfeestje..?
gezien de werkzaamheden van de topic starter en het meerendeel van de overige jongens die hier actief zijn, verzorgen zij niet zo heel vaak producties van dermate grootte dat een manitou of ander heftruck ding gewoon wel aanwezig is. Ook zie ik hen niet direct met een citytrailer aankomen. Verder dat er in dt topic geopperd wordt om dergelijke deco zelf aan te schaffen verbaasd mij enigsinds.

Dus ja misschien wel een uitdaging om dit soort deco te gebruiken. En niet zo eenvoudig over doen, Jeroen, dat jij inmiddels als lichttikker wel op de grote evenementen komt is absoluut geen standaard voor het grotendeel van de jongens op het forum. Daarnaast als ik het goed begrijp, sleep je zelf nauwelijks nog met eigen spullen.

Er wordt hier zovaak erg gemakkelijk over zaken gedaan, nu ook weer over een 30tal containers... Alsof het niets is. Tuurlijk aanschaffen kan iedereen, transporteren, opslaan en veilig wegzetten is een heel ander verhaal.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Patrick BeukenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
Berichten: 258
3-10-2009 14:37
Bedankt voor je post, DJ Joe! Op locatie zijn inderdaad enkele Manitou's aanwezig. Het gaat om een feest voor 2x 2500 personen, dus neem maar van me aan dat dat wel professioneel aangepakt wordt.
Dj joeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-5-2005
Laatste: 25-2-2015
Berichten: 160
3-10-2009 16:15
De bakken zijn de kosten ook niet, echter de leds en controller die erin zitten wel!
de keto's zijn niet goedkoop en er kunnen er maar 4 op een controller 2 mini en 8 op een grote controller 2, deze zijn zeker niet goedkoop..
laatste keer in horst zaten er in de 2 bakken buiten keto's en in de bakken binnen showtec led-tubes (omdat we maar 1 controller hadden), voor binnen was de lichtopbrengst redelijk maar buiten ga je er niet veel van zien ben ik bang (overdag) misschien dat het met 2 of mischien zelfs 3 led-tubes per bak beter wil.
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
3-10-2009 20:39
Ik reageerde expliciet op het transport van 30 stuks cubitainers. Als je 30 van die dingen nodig hebt, zul je ook het transport moeten regelen. Je vervoert namelijk wel 30 kuub. Het weegt misschien niet zoveel, maar de omvang is niet gering.
I am a TimeDriver!
PeetAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2008
Laatste: 7-11-2010
Berichten: 24
3-10-2009 21:51
Er gaan er twaalf in een flinke meubelbak wink ;)
Eddy wallyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2008
Laatste: 21-11-2017
Berichten: 823
3-10-2009 23:50
In de mijne maar 6,krijg er geen 2 op elkaar.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
4-10-2009 12:53

Watt-Xtra schreef:

Dus ja misschien wel een uitdaging om dit soort deco te gebruiken. En niet zo eenvoudig over doen, Jeroen, dat jij inmiddels als lichttikker wel op de grote evenementen komt is absoluut geen standaard voor het grotendeel van de jongens op het forum. Daarnaast als ik het goed begrijp, sleep je zelf nauwelijks nog met eigen spullen.
Er wordt hier gevraagd naar een verhuur/verkoop-leverancier voor 30 van die tanks. Die zet je niet "even" op een schoolfeestje of een willekeurig ander klein feestje neer. Dan is het toch duidelijk dat het gaat om een groot evenement bij de OP die er om vraagt en kan je er DUS vanuit gaan dat de nodige hulpmachines/transportmogelijkheden er zijn?! Heeft niets met mijn werk te maken. Sleep overigens regelmatig met eigen spullen (lasershows).
Er wordt hier zovaak erg gemakkelijk over zaken gedaan, nu ook weer over een 30tal containers... Alsof het niets is. Tuurlijk aanschaffen kan iedereen, transporteren, opslaan en veilig wegzetten is een heel ander verhaal.
Er zijn op het forum nogal wat jongens die inmiddels (in samenwerking met grotere bedrijven of voor andere bedrijven) grote producties verzorgen.
Light Image
Patrick BeukenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
Berichten: 258
5-10-2009 20:49
Contact gehad met Crew Factory en prijs is binnen happy :) Nu even kijken hoe we ze precies gaan gebruiken, hoeveel we er nodig hebben en of het binnen het budget past. Resultaat wordt hier tzt gepost happy :)
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 24-7-2024
Berichten: 1139
5-10-2009 23:09
Houd er rekening mee dat je deze jongens even moet strappen, op het moment waneer je ermee gaat stapelen.
Tenminste als je ze buiten gaat gebruiken, wat je volgens mij wel gaat doen.

@Watt-Xtra, ik ben een van die mensen die Jeroen bedoeld. wink ;)
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
Bart WilemsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-10-2008
Laatste: 13-12-2012
Berichten: 12
6-10-2009 20:15
Begin dit jaar ook voor een fuif enkele containers gebruikt. 40 stuks vormden de inkom. Via de handelaar die in vloeibare producten deed, aan containers kunnen graken.

Het zijn lompe grote bakken, maar met een pitje erin kun je er een mooi effect mee creëren

Bart

Terug naar forum Reageer (zonder quote)