Forum > PC related Forum

Mixer op je computer?

(85 reacties. Pagina 3 van 9)
Moderator(s): Dré
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
8-1-2003 17:40
Toen ik dat postte wist ik niet beter laugh :D Maar nog even een vraagje over Atomix mp3. Ik heb een aantal nieuwe skins gedownload, maar deze doen het niet. Als ik deze selecteer krijg ik een foutmelding en slaat hij vast. Hete enige wat ik er van zie is zeg maar een veel te grote versie. Moet je eerst nog de skins bijwerken ofzo?

Greetz, Peter
Volgende keer Peter!
RitscheStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 16-8-2015
Berichten: 129
8-1-2003 17:45
dit is typisch een gebrek aan geheugen en capaciteit van je processor happy :)
Mooie vrouwen zijn niet lelijk
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
8-1-2003 18:37
Dat zal het vast zijn met een P4 1,6Ghz en 128mb intern laugh :D Iemand nog serieuze oplossingen? razz :p
Volgende keer Peter!
HesslakokStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 27-8-2005
Berichten: 56
8-1-2003 18:42
Laten we het maar houden op een typisch gebrek van het 'onprofessionele' programma Atomix. Dit is precies hetzelfde als en CAD-tekenaar met Paint aan de slag gaat.

Wil je tòch zonodig (gratis) software....kijk dan ff op www.mixvibes.com
Kun je óók nog skins aanpassen mocht je dat zo belangrijk vinden wink ;)
Let's play that funky music!
RitscheStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 16-8-2015
Berichten: 129
8-1-2003 18:47

DJ-Psycho schreef:

Dat zal het vast zijn met een P4 1,6Ghz en 128mb intern laugh :D Iemand nog serieuze oplossingen? razz :p
Hmm ik dacht dat je een P100 had laugh :D Dus vandaar...
Mooie vrouwen zijn niet lelijk
MarcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2003
Laatste: 9-1-2003
Berichten: 5
8-1-2003 20:51

hesslakok schreef:

Laten we het maar houden op een typisch gebrek van het 'onprofessionele' programma Atomix. Dit is precies hetzelfde als en CAD-tekenaar met Paint aan de slag gaat.

Wil je tòch zonodig (gratis) software....kijk dan ff op www.mixvibes.com
Kun je óók nog skins aanpassen mocht je dat zo belangrijk vinden wink ;)
nou atomixmp3 is dus echt geen onprofessioneel programma, ik gebruik het al 2,5 jaar ofzo en heb ook al veel andere geprobeerd maar dit is toch echt het beste, vooral als je een beetje een goeie skin opzoekt.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
9-1-2003 01:20

Dré schreef:

Graag eerlijk commentaar!
Da's de enige soort die ik ken ;-)
Ja, maar dat wil hij niet horen laugh :D razz :p
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
9-1-2003 08:06

Marco schreef:

hesslakok schreef:

Laten we het maar houden op een typisch gebrek van het 'onprofessionele' programma Atomix. Dit is precies hetzelfde als en CAD-tekenaar met Paint aan de slag gaat.

Wil je tòch zonodig (gratis) software....kijk dan ff op www.mixvibes.com
Kun je óók nog skins aanpassen mocht je dat zo belangrijk vinden wink ;)
nou atomixmp3 is dus echt geen onprofessioneel programma, ik gebruik het al 2,5 jaar ofzo en heb ook al veel andere geprobeerd maar dit is toch echt het beste, vooral als je een beetje een goeie skin opzoekt.
Het is inderdaad een leuk programma maar zeker niet de profecioneelste die je kunt krijgen hoor. Ik wil er niet over gaan ruzieen maar ga de geluidskwaliteit van atomix maar eens met bijvoorbeeld BPM studio vergelijken. Dan weet je het wel laugh :D ,maarja ik draai ook met atomix omdat het een stuk fijner mixt maar het is zeker niet profecioneler wink ;) Dus ik vind atomix wel onprofecioneel. Ik denk ook neit dat er discotheken enz zijn die dit gebruiken want daar is het toch net niet goed genoeg voor sad :(
BingStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 8-9-2005
Berichten: 60
9-1-2003 13:13
Ik werk al een tijdje met PCDJ.
Werkt prima met 2 geluidskaarten. Je kan werken met een onscreen mixer waarbij 1 soundcard dan dient om voor te beluisteren en de andere voor het geluid naar de boxen (of versterker) te sturen.
Ik gebruik het op volgende manier: 2 players op je scherm, elke speler krijgt een soundcard toegewezen waarnaar hij het geluid stuurt. Elke speler krijgt zo dus een knopje op het mengpaneel.
Er zijn nog een 6tal andere modes om het programma te configureren (hoe de geluidskaarten gebruikt worden).
Ik heb zelfs geen 2 soundcards, je kan het programma namelijk in SB live mode zetten (voor surround geluidskaarten, met 2 uitgangen). Elke player heeft dus een uitgang, voorbeluistering via het mengpaneel.
Ik ben er in elk geval heel tevreden over.

www.pcdj.com

Groeten!
Jan
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
9-1-2003 13:51
Ook virtual turntables is de moeite waard om uit te proberen www.carrotinnovations.com

Greetz, Dj Fossalta

Terug naar forum Reageer (zonder quote)