Forum > Zelfbouw Speakers

HD 15 Horn

(45 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
DjwirelessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2004
Laatste: 2-9-2014
Berichten: 126
6-1-2006 09:29

DJFret schreef:

zou je er niet een stel grotere wielen onder zetten? of is dit gezichtsbedrog? ze lijken zo klein. verder wel een heel net kastje.
klopt dat er kleinere wielen onder zitten vond het niet nodig om er grote onder te doen deze kunnen 40kg per stuk dragen bij mijn x1 zitten er wel grote onder

pascal schreef:

Zo,zo.. Je slaapt al met ze

Hoe klinken ze nou??
ja ze hebben wat liefde nodig laugh :D
ik heb de eerste al getest en er komt een heel mooi donker geluid uit en veel druk maar ja dat is in mijn kamer 22 jan kan ik ze echt uitproberen op een feestje

moet alleen nog wat schuim kopen om er voor te doen
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
FerdyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 23-12-2009
Berichten: 331
9-1-2006 16:16

djwireless schreef:

klopt dat er kleinere wielen onder zitten vond het niet nodig om er grote onder te doen deze kunnen 40kg per stuk dragen bij mijn x1 zitten er wel grote onder
Jammer dat je dezelfde fout maakt die wij ook hebben gemaakt. Wij hadden onder de punishers van deze simpele ongelagerde wielen zitten, dezelfde wielen hebben we nu nog steeds onder een draagplankje voor een flightcase zitten.
Die wieltjes wijgeren nu echter mooi te draaien, het piept, kraakt en loopt aan. Volgende keer doen wij het in één keer goed met goede gelagerde wielen.
Niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
JanboStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-8-2004
Laatste: 8-6-2010
Berichten: 231
9-1-2006 17:57
Bij wielen gaat het niet alleen om de draagkracht. Kwaliteit is inderdaad erg belangrijk. Daarnaast geldt hoe groter het wiel, hoe makkelijker je over obstakels heen komt.

Wij ervaren daarbij grote verschillen tussen 75 mm wielen en 100 mm wielen, ik zou altijd die laatste gebruiken. Die meerprijs 'verdien' je dubbel en dwars terug.
DjwirelessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2004
Laatste: 2-9-2014
Berichten: 126
9-1-2006 19:41

Ferdy schreef:

djwireless schreef:

klopt dat er kleinere wielen onder zitten vond het niet nodig om er grote onder te doen deze kunnen 40kg per stuk dragen bij mijn x1 zitten er wel grote onder
Jammer dat je dezelfde fout maakt die wij ook hebben gemaakt. Wij hadden onder de punishers van deze simpele ongelagerde wielen zitten, dezelfde wielen hebben we nu nog steeds onder een draagplankje voor een flightcase zitten.
Die wieltjes wijgeren nu echter mooi te draaien, het piept, kraakt en loopt aan. Volgende keer doen wij het in één keer goed met goede gelagerde wielen.
ik heb daar geen last van ik heb presies een zelfde setje maar die gebruik ik al 2 jaar zonder problemen niks geen gekraak en piep en vast lopen
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
Ivo2Ex Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-7-2003
Laatste: 6-1-2010
Berichten: 693
9-1-2006 19:59
Het is ook nog eens hoe vaak je de kasten, wielen, gebruik. Eens per maand, hoef je je geen zorgen te maken, elke dag.......
Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.
DJFretAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2005
Laatste: 18-1-2006
Berichten: 30
9-1-2006 21:21
ik wil geen ander wiel meer als de Tente wiel of de Guitel, alhoewel penn nu ook wel hele goede imitatie wielen heeft. Maar altijd 100 mm blauw rubber (geeft geen strepen in sporthallen) En de prijs is ook niet veel meer als een bouwmarkt wieltje van de zelfde afmeting.
heb nog nix
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 13473
9-1-2006 22:45
Heeft Guitel het ontwerp van de total stoppers al eens aangepast? Klote dingen (je trapt ze allemaal stuk). Tente is daar een HEEL stuk beter in (1 geheel in plaats van plaatjes aan elkaar geklonken op een hobby manier). Alleen vind ik het wiel van de Guitel weer beter (gevulcaniseerd in plaats van geklemd).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJFretAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2005
Laatste: 18-1-2006
Berichten: 30
10-1-2006 14:16
bij de HD serie van Guitel is dit een heel stuk beter!! maar idd de gangbare serie heeft hier inderdaad regelmatig last van. Toch blijven goede wielen voor het gemak van werken zorgen, net als een degelijk flightcaseje.
heb nog nix
DjwirelessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2004
Laatste: 2-9-2014
Berichten: 126
21-1-2006 21:48
ze zijn nu eindelijk helemaal af

foto
foto
foto
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
10-8-2007 17:08
Hallo,

Sorry voor het kicken van dit topic.

Maar dit was het enigste topic, volgens het zoekfilter, waar het woordje "buighout" in voor kwam.

Weet iemand waar ik dit buighout kan kopen, kan op Internet eigenlijk géén bedrijf vinden die dit levert.
Het zou ook natuurlijk zo kunnen zijn dat ik de verkeerde term gebruik.

Voor alle duidelijkheid: ik bedoel het hout wat aan één kant gegroefd is zodat je het kan buigen.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)