Forum > Licht

Verschillen rookmachine-vloeistof-test

(35 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 9491
2-5-2003 14:04

PatrickK schreef:

Ook het ADJ spul is de "heavy" variant, en zal dus ook al weer langer blijven hangen dan de standaard zooi.
Misschien zouden we bij Dré in de nieuwe zaak eens een vergelijkende test moeten houden.
Zelfs bij de heavy van andere merken zal de jem beter voldoen.
de rook verspreid zich veel mooier/regelmatiger, en hij is veel zuiniger in het gebruik.
Als je het er voor over hebt, koop dan maar de jem, je zult zien dat hij veel beter is, en minder ruikt, en minder residu achterlaat.
Wij hebben het getest voor Dré, dus waarom het wiel opnieuw uitvinden?

Het heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat jullie liever goedkoper uit willen zijn en dan van ons bevestigd hebben dat het net zo goed is.
Dat gaat in dit geval echt niet op wink ;)
Lezen die hap, de hele uitleg heb ik gegevenlaugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
PatrickKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2003
Laatste: 14-6-2011
Berichten: 351
2-5-2003 14:35
a) Ik geloof je direct Tom, altijd.
b) Ga zelf ook voor de Jem. Volgens mij bedoelde Stefano en ik allebei dat de Jem een betere keus was dan de ADJ.
c) Laatsje was bedoeld als grapje. Smiley insert werkt bij mij niet (Netschaap 7.0) en had geen zin om de help door te spitten voor shortcuts. Zal dat in het vervolg wel doen.
-- Let's do it my way and get it right the first time --
Dj_eerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-4-2003
Laatste: 13-7-2012
Berichten: 99
20-11-2003 12:35
maar kan je bij je vloeistof dan een bepaald luchtje doen ¿
of is dat juist slecht
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 9491
20-11-2003 14:43
Luchtjes raden we ten stelligste af.
A/ Het is chemich spul, dus NIET beter dan als je het niet er in stopt.
B/ Waarom? Om de stank van je machine te verbergen? Dan raak je van de regen in de drup, want als je machine stinkt, dan is je machine of je vloeistof niet in orde.
En doe je er dan aarbeien in, gaat het ruiken naar stinkende aarbeien laugh :D
c/ Geurtjes gaan heel snel verevelen.
d/ Geurjes gaan heel snel irriteren bij je publiek.
als je lekker aan het bier zit, vind je aarbeien/vanille/enz niet echt lekker, sterker, je kan compleet misselijk worden.

Dus. niet doen die geurtjes.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DJ ChrisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 21-12-2007
Berichten: 290
25-11-2003 21:02
[OFF TOPIC]Tom ik keek net op jou site maar jullie zouden meer foto's van de lichtshows en de partygangers erop moeten zetten en , (hebben jullie scans) nee toch > mag eigelijk wel voor de prijs
alsof iemand erop let
Dj JoBoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2002
Laatste: 28-2-2009
Berichten: 196
25-11-2003 21:14
hoe kan jy dat nou weten of dat wel mag voor de prijs?
wat je betaald aan een drive in is niet alleen voor de apparatuur!
en sinds tom (en zijn drive in) redelijk ervaren is is de prijs goed...
.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 9491
25-11-2003 23:47
2 x bewerkt. Laatst door Tom op 2-12-2003 10:34

DJ Chris schreef:

[OFF TOPIC]Tom ik keek net op jou site maar jullie zouden meer foto's van de lichtshows en de partygangers erop moeten zetten

Het probleem is, dat wij veel besloten feesten hebben, waarbij de feestgangers liever niet herkenbaar op intrenet willen verschijnen.
Of ik zou ze daar allemaal stuk voor stuk toestemming voor moeten vragen.
Mij te veel werk.
(hebben jullie scans) nee toch > mag eigelijk wel voor de prijs
En wat betreft scans.....Wij komen op een kleine avond al met 12 par56 en 16 par36, strobe, rook, en 10 "domme" lichteffecten. Vind je dat niet genoeg?
Het probleem van echte scan's is de bedienning, mijn maat heeft geen zin om gebruiksaanwijzingen door te lezen. Klik aan Klik uit. Dat vind hij fijn laugh :D
en zo doen we het al meer dan 25 jaar.
We hebben nog nooit klachten gehad over onze lichtshow, men vind hem prachtig.

En ik zal je nog een geheim vertellen, (maar dat vind Dré niet leuk.......wink ;))
LICHT effecten koop je alleen maar voor jezelf!
Een klant boekt je echt niet omdat je 2 scan's hebt hoor, ze boeken jouw omdat ze denken dat je er voor hun een goed feest van kan maken!
De rest is bijzaak........... razz :p
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 13473
2-12-2003 01:32

Tom schreef:

En ik zal je nog een geheim vertellen, (mmar dat vind Dré niet leuk.......wink ;))
LICHT effecten koop je alleen maar voor jezelf!
Vandaar ook m'n leus "ik heb wel hele leuke feesten bij TL licht gehad" en "ik heb nog nooit leuke feesten in totale stilte gehad"...

oftewel: Zorg dat je geluid goed voor elkaar is en zorg dat het licht veilig is.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 1370
2-12-2003 10:50

Tom schreef:

Een klant boekt je echt niet omdat je 2 scan's hebt hoor, ze boeken jouw omdat ze denken dat je er voor hun een goed feest van kan maken!
De rest is bijzaak........... razz :p
Daar ben ik het niet mee eens. Natuurlijk is "er een feest van kunnen maken" het belangrijkste. Maar zeker als je de grotere feesten gaat pakken wordt een nette lichtshow ook een deel van je reclame.

En als je het dan over effecten hebt, dan reken ik eventjes alles mee, wat niet statisch is (par, e.d.). Ik krijg heel veel goede reacties op shows waar een rijtje scans hangen, samen met enkele effecten.

Maar als je effecten zo onbelangrijk vindt. Waarom neem je er dan 10 mee tijdens een kleine show??? Een kleine show is voor mij 2 balkjes Par56, met 2 effecten. Meer niet.
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 1370
2-12-2003 10:51
oh shit..... off-topic.. laugh :D laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)