Forum > Algemeen Forum

Nu kopen en later betalen.

(25 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
8-12-2003 15:16

Imcowelter schreef:

Oei oei. De Regenboog. Breek me de bek niet open.... angry
Vertel! razz :p happy :)

(is wel errrrug duur: de MC12 (! ja, de 12") kost al iets van 150-160 EURO P/S!!!
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
8-12-2003 15:43
Nou laten we dat maar even niet doen in dit topic. Laten we maar even back on topic gaan. Daar heeft iedereen wat aan.
Dance the night away!
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
8-12-2003 15:46
In het feedback boek staat: Je kunt het product na goedkeuring direct meenemen, wij betalen de rente, en pas volgend jaar betaal je!

Dus dat betekent 0% rente!
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
8-12-2003 15:48
Nou of dat echt zo makkelijk gaat... Dan betaal je niet de rente over het aankoopbedrag maar rente over een of ander contract. Ik zou er toch mee oppassen, en zeker niet denken van `o hier staat dit dus dan zal wel dat´
Dance the night away!
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
8-12-2003 16:40
vooral het idee waarmee ik zou rondlopen in zo'n geval: "het is niet van mij, maar ik mag er wel mee werken". dat is voor mij niet te doen. ik hou van simpel. als ik iets koop breng ik geld en neem wat mee. verder geen gezeik over rentes, krediet enz enz. ik koop daarom NOOIT op krediet. en als je dan eindelijk geld hebt, moet je het ook nog eens afgeven aan hun, terwijl je al graag een volgende aankoop had willen doen.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
8-12-2003 17:11

dj Jasper schreef:

In het feedback boek staat: Je kunt het product na goedkeuring direct meenemen, wij betalen de rente, en pas volgend jaar betaal je!

Dus dat betekent 0% rente!
Dacht je dat het echt zo is?
Je betaald misschien geen rente, maar je gaat wel een financiering aan.
En als je niet aan je verplichting kan voldoen volgend jaar, dan ga je wel degelijk een flinke rente betalen.
Dacht je nou echt dat je alles zo maar kon mee krijgen?
Probeer maar eens een duur ding mee te krijgen terwijl je al een auto gefinancieerd hebt.....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
BergambachtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2003
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 163
8-12-2003 17:58

dj Jasper schreef:

In het feedback boek staat: Je kunt het product na goedkeuring direct meenemen, wij betalen de rente, en pas volgend jaar betaal je!

Dus dat betekent 0% rente!
Radio Modern heeft ook weleens zo'n 0% rente aktie gehad. Aleen moest je wel 40 Euro administratiekosten betalen geloof ik. Blijf dus goed opletten. Ze verzinnen echt wel wat.

Meneer Feedback moet toch ook ergens van leven wink ;)
Keep the Inspirit alive...
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
8-12-2003 18:09
van de domme klanten die in die truuk trappen. daar moet je inderdaad mee oppassen, en het liefst nog: niet doen. dan weet je zeker dat je niet voor verrassingen komt te staan.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
DJ ShoqueStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 29-1-2004
Berichten: 32
8-12-2003 20:04
Ik heb het topic verder niet gelezen, alleen de startpost en even vlug wat posts die daarop
volgden, maar ik zal je zeggen;
Als je dit soort dingen doet, helemaal op jonge leeftijd verneuk je alleen maar jezelf
en kom je later in de financiele problemen. Geef nooit geld uit wat (nog) niet van jou is.
CDJ-800, een beest van een apparaat...
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
9-12-2003 07:33
Ik heb het even nagekeken...

Feedback werkt samen met Primeline. Primeline is een doodgewone financierings maatschappij die je een lening verstrekt.
Als je iets koopt bij Feedback, dan kun je deze idd het eerste jaar gratis thuis hebben. Betaal je je schuld in de eerste 12 maanden af, dan is er niets aan de hand. Behalve dan dat je wordt gerigistreerd bij het BKR.(Buro Krediet Registratie)

GA je echter over de 12 maanden met betalen, dan meldt Primeline dit aan het BKR en wordt deze schuld als een gewonen lening beschouwd.
Hierbij ga je dus verplicht terug betalen, waarbij je Primeline minimaal 2% van het bedrag moet aflossen. Hierover komt nogeens de rente van ruim 10% op jaarbasis.

Je merkt dus al dat Primeline graag heeft dat je zo lang mogelijk over je schuld doet. En zoals iedere lening wordt hier veel geld aan verdient.

De registratie bij BKR blijft onschuldig als je netjes aflost. Ga je echter over de schreef, dan krijg je een negatief stempeltje in je nek, waardoor je minimaal 5 jaar na je volledige aflossing geen lening, krediet en (gedeelte) hypotheek meer krijgt.

De praktijk leert echter dat dit terugbetalen voor de meeste mensen in deze tijd te moeilijk is. Vandaar de grote stijging van mensen met schuld.

Terug naar forum Afgesloten topic