Status
(59 reacties. Pagina 2 van 6)Moderator(s): Dré
Berghs eventsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-7-2009 Laatste: 19-10-2017 Berichten: 147 | 16-5-2010 15:23 |
Ik vind dat je best wel een beetje een gevoel voor humor mag hebben. Natuurlijk moet de basis gewoon serieus blijven maar er mag toch wel een titel aan iemand gegeven worden (zeker als deze na een maand weg is en slechts een par man dit kunnen zien). Ik zou het niet erg vinden als er meerdere van deze titels zouden komen. Als je daar niet tegen kunt moet je ergens op een onbewoond eiland gaan zitten waar niemand (Zelfs niet achter je rug om) iets over je kan zeggen (en zeker als het als grap bedoeld is). Het is niet zo dat iemand openbaar aan de schandpaal wordt gehangen... | |
TwinscanStandaard Lid Uit: België Sinds: 16-12-2006 Laatste: 13-5-2013 Berichten: 144 | 16-5-2010 16:04 |
berghs events schreef: Ik vind dat je best wel een beetje een gevoel voor humor mag hebben.Natuurlijk moet de basis gewoon serieus blijven maar er mag toch wel een titel aan iemand gegeven worden (zeker als deze na een maand weg is en slechts een par man dit kunnen zien). Ik zou het niet erg vinden als er meerdere van deze titels zouden komen. Als je daar niet tegen kunt moet je ergens op een onbewoond eiland gaan zitten waar niemand (Zelfs niet achter je rug om) iets over je kan zeggen (en zeker als het als grap bedoeld is). Het is niet zo dat iemand openbaar aan de schandpaal wordt gehangen... Kort gezegd, ik ben er totaal geen voorstander van, ook al is het humoristisch bedoeld. | |
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working. | |
Fritz-eventsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-2-2004 Laatste: 6-6-2015 Berichten: 202 | 16-5-2010 17:01 |
Precies, het idee dat een forum bedoeld is om elkaar te helpen, is nu niet meer van toepassing. Iedereen denkt nu wel 2x na voordat ie iets post. Stel je voor dat je dadelijk zelf ook 'Muts van de Maand', 'N00b van het Jaar' of 'Marktverzieker van de Eeuw' wordt genoemd. Nee niet wordt genoemd, je wordt zelfs zo 'bestempeld'. Nee dan plaats ik bij twijfel liever geen bericht, al was de vraagsteller er misschien toch mee geholpen. En ook ik ben zeer bekend met humor hoor | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 16-5-2010 17:14 |
Iemand napraten zonder dat je weet of de gegeven info klopt, bij twijfel toch doen en andere vormen van onzinverkoperij mogen soms best eens "beloond" worden. Als je daar de knipoog van ernst niet van inziet, dan is het misschien verstandiger om een forum op te zoeken waar men nog een slagje serieuzer met elkaar omgaat dan hier. En daarmee wens ik iedereen veel succes, want ik heb het nog niet gevonden. | |
TwinscanStandaard Lid Uit: België Sinds: 16-12-2006 Laatste: 13-5-2013 Berichten: 144 | 16-5-2010 17:34 |
Sylvia schreef: Iemand napraten zonder dat je weet of de gegeven info klopt, bij twijfel toch doen en andere vormen van onzinverkoperij mogen soms best eens "beloond" worden. | |
PimmoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-7-2007 Laatste: 1-3-2022 Berichten: 424 | 16-5-2010 19:31 |
Is et er dan wel voor om 'onzin' neer te posten? Verstandiger is wat je hoort van "een ouwe rot in het vak" eerst te controleren voor je post... | |
dus... | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 9491 | 16-5-2010 19:36 |
Wie is die oude rot die je dat verteld heeft dan? Maar even serieus, iemand die beweert dat geluid signaal gelijkstroom is, en iemand die dat aanneemt voor waar, dat zijn beide mensen die nog nooit een boek of website opengeslagen hebben over geluid. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
TwinscanStandaard Lid Uit: België Sinds: 16-12-2006 Laatste: 13-5-2013 Berichten: 144 | 16-5-2010 20:00 |
pimmo schreef: Is et er dan wel voor om 'onzin' neer te posten?Verstandiger is wat je hoort van "een ouwe rot in het vak" eerst te controleren voor je post... Die ouwe rot is trouwens iemand die hier in het dorp ook wat materiaal verhuurt en reparatie e.d. doet. Vind het raar dat wat hij vertelt ineens totaal niet blijkt te kloppen. Hij is namelijk best wel erkend hier in de regio. Overigens doet het er niet toe wie die ouwe rot is... @ Tom, als je iets te horen krijgt van iemand die 3 keer zo oud en 10 keer zo veel ervaring als ik heeft, dan neem je dat gewoon niet in discussie maar denk je in jezelf dat het wel moet kloppen. Als je hier op het forum iets vraagt, en je krijgt een antwoord van Dré, dan twijfel je toch ook niet of het waar is of niet ? | |
René EppinkStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-1-2004 Laatste: 5-8-2021 Berichten: 1114 | 16-5-2010 20:07 |
Fritz-events schreef: Precies, het idee dat een forum bedoeld is om elkaar te helpen, is nu niet meer van toepassing. Iedereen denkt nu wel 2x na voordat ie iets post.Waarom zou dat hier opeens anders moeten werken? | |
Daniel-soundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-11-2006 Laatste: 25-4-2014 Berichten: 638 | 16-5-2010 20:08 |
Wat een opgezette onzin dit topic zeg.. Noob v/d Maand is mijn inziens gewoon meer een grap. En ik zie niet in hoe een forum wat een beetje humor toont mensen daarmee af zou schrikken? Juist goed toch dat dingen worden gecorrigeerd? Anders kun je er volgens mij inderdaad beter een FAQ van maken o.i.d. Of informatie op aanvraag.. Het is inderdaad de bedoeling om te leren van dit forum. Ga jij nu ooit nog vergeten dat een geluidssignaal wisselspanning is? | |
If it ain't Dutch it ain't much... |