3D en Freestyler
(15 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
Basement-clubStandaard Lid Uit: België Sinds: 16-1-2005 Laatste: 26-2-2013 Berichten: 174 | 26-5-2008 09:00 |
SLGV schreef: Ik heb het vrijdag gedownloaded vanaf de freestyler site.dus ik moet het opnieuw instaleren ? moet ik dan wel of niet easyvieuw automatisch laten mee instaleren ? en door welk bestand moet ik het vervangen, want ik zag hierover niets op de freestyler site. Dus ja gaat als volgt tewerk. -Start de freestyler setup - Installeer freestyler op c:/ program Files/freestyler (maak deze map indien nodig zelf aan) - Op een bepaald moment gaat freestyler vragen om Easyview mee te installeren. Deze optie zet je uit anders zal easyview worden gedownload van de sunlite website. - Als de setup is afgerond ga je naar c:/ program Files/freestyler en verwijder je het bestand MEVP.dll en vervangt door het bestand dat je ik heb gemaild. - Daarn download je easyview van de sunlite website en installeer het ook in dezelfde map c:/ program Files/freestyler - Als dit alles is gebeurt herstart je en normaal zal alles wel werken. easyview download je hier Succes | |
SLGVStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-5-2008 Laatste: 24-8-2013 Berichten: 15 | 26-5-2008 13:30 |
heel erg bedankt, ik heb het zo geinstaleerd. echter nog steeds geen resultaat in de easy vieuw. Als ik easy vieuw opstart kan ik kiezen uit DEMO , USB , en DMX Protocol bij mij is alleen DEMO aanklik baar hoort dit zo ? of ligt het hieran mischien dat het niet werkt. Als er een ander 3d programma bestaat dat met freestyler werkt wil ik dat wel een proberen ? | |
Basement-clubStandaard Lid Uit: België Sinds: 16-1-2005 Laatste: 26-2-2013 Berichten: 174 | 26-5-2008 16:34 |
Heb je al geprobeert om easyview te starten binnen freestyler? Normaal zou dit toch moeten werken, anders kan ik je vrees ik niet helpen. SLGV schreef: heel erg bedankt,ik heb het zo geinstaleerd. echter nog steeds geen resultaat in de easy vieuw. Als ik easy vieuw opstart kan ik kiezen uit DEMO , USB , en DMX Protocol bij mij is alleen DEMO aanklik baar hoort dit zo ? of ligt het hieran mischien dat het niet werkt. Als er een ander 3d programma bestaat dat met freestyler werkt wil ik dat wel een proberen ? | |
SLGVStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-5-2008 Laatste: 24-8-2013 Berichten: 15 | 26-5-2008 17:03 |
jah, dat is het. wat stom dat k da knopje niet heb gezien werkt perfect nu. super bedankt | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 6-10-2010 11:38 |
Hallo, IK zit met hetzelfde probleem, bij mij geeft magic 3d echter rechts onderin wel aan: Controlled by Freestyler en dmx on (met een groen bolletje) toch reageert magic 3d niet op waardes die ik in freestyler invoer.. wie weet de oplossing? | |
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 6-10-2010 13:27 |
hm, restart, 30X en dan doet ie het... vreemd.... ben iig voor nu geholpen :P | |
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen |