Forum > Algemeen Forum

kapotte rookmachine

(47 reacties. Pagina 2 van 5)
Moderator(s): Dré
BobWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 8-8-2014
Berichten: 490
21-4-2003 14:50
Nieuwe aansluitkabel [geaard] proberen? wink ;)

Groeten, Bob
DekkertjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-2-2003
Laatste: 5-3-2006
Berichten: 18
21-4-2003 15:53
He martijn wat bedoel je laat ff je e-mail achter, m'n adres staat op m'n profiel als je dat bedoeld, ikke niet begrijp.
Mzzls Dekkertje
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
21-4-2003 17:16
ok, niet aan ged8 happy :)
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
EdieEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 4-5-2003
Berichten: 130
21-4-2003 19:18

martijn schreef:

mijn rookmachine is kapot. alles gaat bij het opwarmen goed totdat de clixon het verwarmingselement uitschakelt. de clixon heb ik er net uitgehaald om te kijken of hij kapot was. dat was niet zo. heeft iemand dit eerder meegemaakt?? het is een skytec f-80.

mvg martijn
Ja, Martijn. Ik heb hetzelfde... Ik heb ook een SkyTec F-80 (zo'n 2 tot 3 jaar) en de volgende dingen zijn mis:

0 Hij STINKT gewoon heel erg. Maar het kan zijn dat ik hem eens moet reinigen met die speciale
rookmachine reiniger.

0 Hij geeft geen kracht meer achter die rook-straal. De straal komt er heel zeilig en rustig uit, en toen ik hem kocht was dit wel anders...

0 Afstandbediening is kapot (eigenschuld?!)

0 En als hij lang aanstaat doet hij het zelfs niet meer!!! tot ie afgekoeld is.
Ik ben dj en ga nu zelf on-the-road, yeah baby,.,,
DekkertjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-2-2003
Laatste: 5-3-2006
Berichten: 18
21-4-2003 20:47
Ok, nu weet ik dus dat de skytec een afrader is. Is dat dezelfde als die bij de K*jksh*p(kmag zeker geen reclame maken) ligt? Die lijkt me zoiezo niet aan te raden
Groeten
Dekkertje
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
21-4-2003 21:44
van die dingen heb ik nog geen last. alles werkt nog goed. de afstandsbediening vind ik best goed. en stinken diet ie bij mij ook niet. kan ook aan de vloeistof liggen. zelf denk ik dat het probleem in de rookgenerator zelf zit.

dre, heb jij dit wel eens meegemaakt? sad :(

mvg martijn
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
21-4-2003 23:44
Begrijp ik het goed?
Je aardlek vliegt er uit?
Nou, dan is er iets goed mis.
Waarschijnlijk is je pomp lek, en lekt de rookvloeistof van uit het pomphuis in je pompmotortje, waardoor de aardlekschakelaar er uit zou kunnen springen.
Valt me mee dat het nog niet is gaan fikken sad :(
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
22-4-2003 10:54
hmmmm daar had ik nog niet aan gedacht. maar dan vind ik het wel; opvallend dat het alleen gebeurt als ie net klaar is met opwarmen. tijdens het spuiten diet ie het nog gewoon goed. sad :(
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
EdieEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 4-5-2003
Berichten: 130
22-4-2003 13:04

dekkertje schreef:

Ok, nu weet ik dus dat de skytec een afrader is.
Ho,ho! Skytec vind ik zelf helemaal geen afreder voor licht-effecten! Ik heb een mushrome effect van Sktec en die werkt anders prima! Rookmachine's heb ik wel ervaring mee, maar het kan ook gewoon pech zijn. Qwa geluid vind ik Skytec wel een afrader! Zoals die boxen en versterkers...

dekkertje]Is dat dezelfde als die bij de Kijkshop (kmag zeker geen reclame maken) ligt

Ik ken hem niet, hier in Heerlen ligt bij de app v/d KIJKSHOP geen rookmachine zover ik weet. Maar je moet zowieso niks halen bij Kijkshop, Handyman en al die winkeltjes...

Zo... happy :)
Ik ben dj en ga nu zelf on-the-road, yeah baby,.,,
DavernoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2002
Laatste: 14-6-2010
Berichten: 54
22-4-2003 16:37

edie schreef:

martijn schreef:

mijn rookmachine is kapot. alles gaat bij het opwarmen goed totdat de clixon het verwarmingselement uitschakelt. de clixon heb ik er net uitgehaald om te kijken of hij kapot was. dat was niet zo. heeft iemand dit eerder meegemaakt?? het is een skytec f-80.

mvg martijn
Ja, Martijn. Ik heb hetzelfde... Ik heb ook een SkyTec F-80 (zo'n 2 tot 3 jaar) en de volgende dingen zijn mis:

0 Hij STINKT gewoon heel erg. Maar het kan zijn dat ik hem eens moet reinigen met die speciale
rookmachine reiniger.

0 Hij geeft geen kracht meer achter die rook-straal. De straal komt er heel zeilig en rustig uit, en toen ik hem kocht was dit wel anders...

0 Afstandbediening is kapot (eigenschuld?!)

0 En als hij lang aanstaat doet hij het zelfs niet meer!!! tot ie afgekoeld is.
maak je rookmachine is schoon!!
heb k ook gedaan
meneme een halflitertje azijn en een halflitertje GEDESTIELEERD WATER (gewoon water is niet goed voor je machine)en je gooit je tank vool en laat hem maar lekker door stomen tot dat alle vuiligheid dr uit is en je de stoom bijna niet meer ziet laat hem maar gewoon de tank leegspuiten is ook goed en prik het gaatje voor is ff door met een speld en dan ff met vloeistof proberen en dan zul je waarschijnlijk zien dat ie en niet meer stinkt en weer meer spuitkracht heeft en je kan dr weer ff tegen aan.
tip doe dit gewoon is en doe het om de paar maanden ligt er aan hoeveel je hem gebruikt
greetzz daverno-v

Terug naar forum Reageer (zonder quote)