Forum > Licht

Firestorm

(191 reacties. Pagina 11 van 20)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
15-9-2003 22:38
De Firestorm reeks is nog amper leverbaar. Ik heb een PAAR scans binnen gekregen maar de barrel versie zit ik (en een aantal klanten) nog steeds op te wachten. Het kan dus nog wel even duren voordat je gebruikerservaringen tegenkomt.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Tha joshhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2002
Laatste: 31-1-2010
Berichten: 102
16-9-2003 13:43
Ja, dat dacht ik al.... Dré, jij hebt zeker ook nog geen tijd gehad om hem aan een test te onderwerpen?
if everything seems under control, you're just not going fast enough.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
16-9-2003 14:25
Nope, helaas. Er zijn een aantal binnengekomen een tijdje geleden maar die waren alweer gecontroleerd en ingepakt (door Joke) voordat ik er naar kon kijken.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
BENjptStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-6-2002
Laatste: 12-6-2006
Berichten: 98
16-9-2003 16:11

martijn schreef:

net wat je wilt. ik ga zo bellen(moet opschieten, bijna sluitingstijd) om een scanmaster 2 voor me te laten komen happy :) happy :) schijnt een mooi dingetje te zijn. in ieder geval kan ik je in minder dan een week mijn mening over de scanmaster 2 geven. en dan getest met cyclones. wink ;)
Week is ruimschoots voorbij. happy :)
Love, Live and Light. The 3 most important things in life!
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
16-9-2003 18:13
aha, gaan we zo doen?? laugh :D wink ;) tja gelijk heb je. ik heb hem nu inderdaad, en ik vind hem fijn. fijne indeling, en prima te bedienen, tenminste, als je de tijd neemt als EERST de handleiding door te lezen. zo kun je bijv. een welkomsttekst ingeven van 16 karakters. ook de wielen zijn handig, maar ook daarvoor geld, veel ervaring mee krijgen, want het blijft moeilijk.

ook de logica blijft is in het begin helemaal nieuw voor de meesten onder ons. de bedoeling is om scenes te maken( een bepaalde stand van x/y, gobo en kleur, die verder stilstaan) en die in een chase te zetten.
er zijn 30 banken met elk 8 scenes. die scenes ga je proggen. eenmaal een bank vol, kun je op 'auto' drukken, om de bank af te spelen. je kunt dan geen volgorde kiezen. de snelheid ed. is nog wel te regelen. als je eindelijk flink wat van die scenes heb, kun je een chase proggen. dat houdt in dat je niks meer doet dan al die scenes erin te 'plakken'. (in totaal kun je 240 scenes proggenm, dus 240 verschillende standen) in een chase maakt het niet uit of je scene 1 uit bank 2 hebt, of scene 7 uit bank 22. je kunt ze dan ook wel 100x terug laten komen.

zoals dré al een aantal keer heeft gezegd, je kunt de x/y kanalen op snap zetten. dat heeft niks te maken met een knop. je moet als eerst de x/y kanalen toewijzen aan de wielen. als dat is gebeurt weet ie welke kanalen voor de x/y zijn. dan ga je naar een menu waar je kunt kiezen tussen: 'alle kanalen fade time' en 'alleen x/y'. in het laatste geval werkt de fade time alleen op de x/y kanalen en staat de rest automatisch op snap.

als ik nog wat vergeten ben hoor ik het wel he?

wat ik me nou afvraag, wat kan een scanmaster 1 nou meer dan een showmaster, afgezien de hoeveelheid kanalen, en de keuzeknoppen voor de scans????
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
16-9-2003 18:17

martijn schreef:

wat ik me nou afvraag, wat kan een scanmaster 1 nou meer dan een showmaster, afgezien de hoeveelheid kanalen, en de keuzeknoppen voor de scans????
Goh... Even zien.

Showmaster: 24 kanalen.
Scanmaster: 192 kanalen.

Laten we eens uitgaan van een leuk 16 kanaals moving headje.

Aantal dat op een Showmaster past: 1
Aantal dat op een Scanmaster past: 12

I rest my case...

(Gemeen voorbeeld no? ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
16-9-2003 18:19

Dré schreef:

martijn schreef:

wat ik me nou afvraag, wat kan een scanmaster 1 nou meer dan een showmaster, afgezien de hoeveelheid kanalen, en de keuzeknoppen voor de scans????
Goh... Even zien.

Showmaster: 24 kanalen.
Scanmaster: 192 kanalen.

Laten we eens uitgaan van een leuk 16 kanaals moving headje.

Aantal dat op een Showmaster past: 1
Aantal dat op een Scanmaster past: 12

I rest my case...

(Gemeen voorbeeld no? ;-)
godverde...... angry angry angry LEZEN. ik zeg toch afgezien het aantal kanalen. het gaat me om de functies angry angry angry
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
LJ WOUTERStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2003
Laatste: 10-6-2007
Berichten: 112
16-9-2003 18:53

martijn schreef:

wat ik me nou afvraag, wat kan een scanmaster 1 nou meer dan een showmaster, afgezien de hoeveelheid kanalen, en de keuzeknoppen voor de scans????
Jaah dat zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten
toch???
Tha joshhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2002
Laatste: 31-1-2010
Berichten: 102
16-9-2003 19:38

Dré schreef:

Er zijn een aantal binnengekomen een tijdje geleden maar die waren alweer gecontroleerd en ingepakt (door Joke) voordat ik er naar kon kijken.
Die vervelende Joke toch laugh :D laugh :D

maar even zonder gein: als je ze getest hebt laat je het ons allen vast meteen weten, toch?
if everything seems under control, you're just not going fast enough.
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
16-9-2003 21:36
Misschien een hele domme vraag, maar als je bladzijde 1 hebt van de scanmaster 1, en je zet de pan helemaal omhoog en de kleur op half. Als je dan bladzijde 2 selecteert, staat de schuif toch automatisch voor die scan hetzelfde op pan en kleur?
Of kan je op bladzijdes instellen en dan maar 1 scan live besturen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)