Wat kosten jullie nou?
(2883 reacties. Pagina 244 van 289)Moderator(s): Dré
BGijsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-11-2005 Laatste: 6-10-2019 Berichten: 84 | 2-2-2010 12:21 |
Zolang je aanhanger/trailer niet meer weegt dan 3,5 ton (3500 kg) mag je 90 km/h rijden. Zodra dit meer is geldt het oude limiet van 80 km/h. Maar dan moet je er ook wel een enorme wagen voor hebben staan | |
In heaven is no beer, so let's drink it here!!! | |
DjREsoundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-4-2004 Laatste: 19-8-2023 Berichten: 479 | 9-2-2010 11:41 |
davy gabriels schreef: Roeltje schreef: Alleen wil je soms groeien en dan gaat aanhangertje ook te klein worden.Hoe zit het nu tegenwoordig in NL: 80 of 90 met aanhanger? (moet volgende week met trailer naar rotterdam karren...200km aan 80 of 90 per uur scheelt wel een beetje) | |
DjREsound | |
Dj_mvandisStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-9-2008 Laatste: 23-6-2020 Berichten: 326 | 9-2-2010 11:42 |
100% zeker 90! "Hoe hard mag ik rijden met een caravan achter mijn auto? Momenteel is 90 kilometer per uur de maximumsnelheid voor auto's met een caravan of aanhangwagen tot 3,5 ton." Bron: Verkeer en Waterstaat | |
Nu ook op internet! | |
RoderickStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2005 Laatste: 29-9-2014 Berichten: 164 | 9-2-2010 12:05 |
DjREsound schreef: davy gabriels schreef: Roeltje schreef: Alleen wil je soms groeien en dan gaat aanhangertje ook te klein worden.Hoe zit het nu tegenwoordig in NL: 80 of 90 met aanhanger? (moet volgende week met trailer naar rotterdam karren...200km aan 80 of 90 per uur scheelt wel een beetje) | |
Robustsound | |
DjREsoundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-4-2004 Laatste: 19-8-2023 Berichten: 479 | 9-2-2010 15:41 |
dat maakt het des te erger: door de factor tijd kostte het mij geld!! Dus niet de veiligheid is veranderd, maar de wetgeving... GEKKEHUUS! Dat flitsen moeten ze afschaffen en gewoon alle vrouwen niet de snelweg op laten. Dit is en veiliger, en er gebeuren niet zoveel ongelukken! | |
DjREsound | |
DexterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-6-2004 Laatste: 19-10-2024 Berichten: 391 | 9-2-2010 22:58 |
En de mensen dan die bewust met een overbeladen bus de snelweg opgaan bewust dicht op hun voroganger rijden en vervolgens ook nog eens te snel rijden of verantwoordelijk rijden... Gebeurd in ons vak helaas te vaak, hoe vaak ik niet relaxt cruisend met 110-120km op de snelweg wordt ingehaald door een of ander onverlaat met een bus of bestelbak... en niet alleen via de linker baan... Nogal kortzichtig de vrouwen er de schuld van te geven meeste mannen zijn erger! | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 9-2-2010 23:08 |
dexter schreef: Nogal kortzichtig de vrouwen er de schuld van te geven meeste mannen zijn erger! | |
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen | |
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 10-2-2010 15:52 |
dexter schreef: En de mensen dan die bewust met een overbeladen bus de snelweg opgaan bewust dicht op hun voroganger rijden en vervolgens ook nog eens te snel rijden of verantwoordelijk rijden...Gebeurd in ons vak helaas te vaak, hoe vaak ik niet relaxt cruisend met 110-120km op de snelweg wordt ingehaald door een of ander onverlaat met een bus of bestelbak... en niet alleen via de linker baan... Nogal kortzichtig de vrouwen er de schuld van te geven meeste mannen zijn erger! Overbeladen ben ik nauwelijks met de master, Iveco is wat anders.. maar die haalt de 120km/h niet eens! Rijden is en blijft een discussiepunt en zal nooit ophouden. Wat betreft de snelheid met aanhangers. Treingewicht tot 3500 KG mag je tegenwoordig 90km/h... alles daarboven blijft 80 km/h... dus BE combi is gewoon 80. Lekker duidelijk allemaal. Met die gammele sleurhutten mag je wel 90 rijden en met mijn goed op de weg liggende tandemasser moet ik 80 blijven kachelen. Terwijl ik wel zeker weet dat deze stabieler, rustiger enz op de weg ligt en eerder stilstaat met de geremde assen dan zn sleurhut HOK. | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... | |
BGijsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-11-2005 Laatste: 6-10-2019 Berichten: 84 | 10-2-2010 18:02 |
Watt-Xtra schreef: Rijden is en blijft een discussiepunt en zal nooit ophouden. Wat betreft de snelheid met aanhangers. Treingewicht tot 3500 KG mag je tegenwoordig 90km/h... alles daarboven blijft 80 km/h... dus BE combi is gewoon 80. Lekker duidelijk allemaal. | |
In heaven is no beer, so let's drink it here!!! | |
SgrovertStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-12-2002 Laatste: 12-3-2023 Berichten: 625 | 10-2-2010 20:22 |
Watt-Xtra schreef: Met die gammele sleurhutten mag je wel 90 rijden en met mijn goed op de weg liggende tandemasser moet ik 80 blijven kachelen. Terwijl ik wel zeker weet dat deze stabieler, rustiger enz op de weg ligt en eerder stilstaat met de geremde assen dan zn sleurhut HOK. | |
Lost in Music |