Forum > Algemeen Forum

Stel je even voor...

(355 reacties. Pagina 29 van 36)
Moderator(s): Dré
Jordy91Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2009
Laatste: 14-9-2015
Berichten: 45
29-11-2009 21:00
Hallo,

ik ben jordy 18 jaar, en ik heb een beetje een obsessie voor geluid rcf 8002 as op me kamer van 4 bij 4 en gewoon voluit in het portiekwoningkje !!razz :p(is daar een naam voor? audiophiel ofzo want iedereen zegt dat ik gek ben dat ik dat allemaal heb sad :( )Daarom ben ik maar met een maat van me hier en daar een beetje gaan draaien, enne dit forum is perfect!! al me vragen beantwoord waar ik al tijden mee liep want niemand heeft de zelfde hobby als mij happy :) .

Jordy
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 292
2-1-2010 16:13
Ik heb me nooit voorgesteld, laat ik dat maar eens doen (was een van mijn goede voornemens voor 2010):

Ik ben Mathijs Gulpers (MG), inmiddels 25 jaar en opgegroeid in het Zuid-Limburgse Landgraaf. Vanaf mijn twaalfde thuis begonnen met plaatjes draaien, en naderhand met en met ook in het openbaar aan de slag mogen gaan dankzij een lokaal verhuurbedrijf. In 2004 besloot ik om mijn hobby bedrijfsmatig aan te gaan pakken, omdat ik eigelijk altijd al professioneel te werk wilde gaan en mijn zaken goed op orde wilde hebben. Doordat ik sinds 2007 in Friesland studeer ben ik de laatste jaren landelijker gaan werken.

Inmiddels kan ik gelijktijdig tot zeven verschillende drive-inn shows met/zonder verlichting en diskjockey leveren, alles kant en klaar voor gebruik en in eigen beheer. Ik heb een hekel aan prutswerk, en daarom staat alles bij mij telkens klaar voor gebruik in de loods. Apparatuur wordt goed schoongehouden en technische aspecten worden direct nagekeken, om zo de bedrijfszekerheid en -continuiteit te kunnen garanderen. Voordeel is dat alles altijd blindelings kan worden ingeladen: het is altijd netjes, compleet en werkend. Hierdoor is er ook geen verschil tussen drukke en minder drukke periodes: mijn werkwijze werkt altijd fijn voor ons allemaal.

Qua muziek draai ik zelf allround, en liefst voor een gemengd publiek. Ik vind het heerlijk om kris kras door elkaar heen te draaien, en daarbij ook nog wat grapjes en grollen door de microfoon te laten klinken.

Sommige mensen vinden mij een apart figuur (om het mild en positief te stellen), maar zolang iedereen doet wat hij denkt dat goed is moet dat kunnen. Ik heb een hekel aan mensen die hun zaken niet goed voor mekaar hebben, en een hele grote hekel aan wannabe's die alles van anderen moeten hebben of afkijken omdat ze zelf niks goed weten aan te pakken.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 13473
4-1-2010 11:25

MG schreef:

Inmiddels kan ik gelijktijdig tot zeven verschillende drive-inn shows met/zonder verlichting en diskjockey leveren,
In dat geval wordt het wellicht tijd om het woord drive-in show correct te gaan schrijven (met één n). wink ;)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 292
4-1-2010 18:05

Dré schreef:

MG schreef:

Inmiddels kan ik gelijktijdig tot zeven verschillende drive-inn shows met/zonder verlichting en diskjockey leveren,
In dat geval wordt het wellicht tijd om het woord drive-in show correct te gaan schrijven (met één n). wink ;)
Neu, zo maak ik het unieke verschil ten opzichte van al die anderen he laugh :D Er zit wel degelijk een gedachte achter die tweede n, die vertel ik nog wel eens als ik de zaak aan de wilgen heb gehangen wink ;)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 9491
4-1-2010 18:36
omdta er zat mensen bij googel het met 2 n's indrukken, en jij dan hoger in de ranking staat wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 292
4-1-2010 23:28
Had gekund inderdaad, maar mijn naam met dubbele n was er al voordat ik uberhaupt thuis een internetverbinding kreeg, laat staan er een website was wink ;)
PimmoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
Berichten: 424
5-1-2010 17:29
Welkom op het forum!

Die opleiding die je doet, is dat een HBO of MBO opleiding?
Zoek nog een HBO opleiding in de richting namelijk wink ;)
dus...
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
5-1-2010 17:34
tsja, hier staat wie er allemaal geslaagd is, maar ook voor wat, staan vast wat interessante dingen voor je bij..
If it ain't Dutch it ain't much...
RiMaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-11-2006
Laatste: 20-4-2012
Berichten: 75
2-2-2010 11:45
Al een tijd lid hier maar flinke tijd afwezig geweest, even opnieuwe voorstellen dan maar :)

Rik, 24 en woon in een gat vlakbij de Belgische grens.
Hou me op dj gebied bezig met scratchen.
Muziek voorkeur is voornamelijk hiphop maar ik kan van een hoop genres wel dingen waarderen. Ben niet zo van de dance/house/techno en dat soort dingen maar een industrial hardcore setje van een Mark N kan ik dan weer wel vrolijk worden. Plaatje Johnny Cash vind ik ook leuk, smaak loopt dus redelijk ver uiteen maar de basis is toch vooral hiphop. En vergeet de 50cent, lil wayne achtige rotzooi dan maar ;)
Technology maybe made it easier to replicate the old shit, but that's no true advancement.
StinosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
Berichten: 234
26-2-2010 10:40
Zo ik zal mezelf ook even voorstellen door middel van mijn biografie op mijn site razz :p wink ;)

Stijn Terstappen, beter bekend als DJ-Stijn is op 24 augustus 1995 geboren in odijk.
Stijn was vroeger al veel bezig met techniek.
Zo heeft Stijn in de loop van de jaren 2 rechter handen gecreëerd, hij is dus erg handig.
DJ Stijn Ook stond Stijn bekend als feestneus van de klas en was vanaf jongs af aan al een feestbeest.
In groep 7 begonnen voor hem de tiener disco's in het toen zogenaamde jongeren centrum "de Schoudermantel".
Daar worden vele feesten georganiseerd voor jong en oud.
Op een dag kwam Stijn in contact met de Licht & Geluid coördinator van de Schoudermantel.
Na wat heen en weer mailen kwam Stijn daar in 2006 te werken.
Daardoor is onverwachts zijn licht en geluid hobby begonnen en is hij daar nu een van de vaste DJ's.
Elke maand is Stijn daar te vinden om te draaien op de groep 7&8 disco's.
Nadat hij eenmaal geleerd had hoe alles in elkaar stak is hij gaan sparen voor een eigen licht en geluidset om buiten de Schoudermantel ook te draaien...
Zo is het allemaal uitgegroeid tot zijn eigen professionele drive-inshow waarmee hij een paar keer per maand op verschillende feesten draait!
Als je nog meer info wilt verwijs ik je graag door naar mijn onderstaande site.
Groet DJ-Stijn
TLS-Productions

Terug naar forum Reageer (zonder quote)