Forum > Algemeen Forum

PA markt 2009

(383 reacties. Pagina 36 van 39)
Moderator(s): Dré
DexterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-6-2004
Laatste: 19-10-2024
23-3-2009 22:24
Ook mijn mening, spullen genoeg alleen sommig dingen waren wel duur aangeboden, maar daar in tegen waren er ook genoeg dingen voor mooie en spot prijzen.
Je kunt aan de drukte bij een stand al wel zien of de prijzen goed zijn viel me op.

Zoals grotere stand in het midden waar je zo mooi ene rij kon oversteken had mooi spul prima verzorg alleen prijzen in een mooie geprinte prijs lijst en waren vrij hoge prijzen en ook nog eens ex btw.
Tjaah dan ga je even verder shoppen, en mensen hebben genoeg te besteden maar als de prijzen bij de buurman voor hetzelfde artikel beter zijn tjaah...
In mijn geval was het vind ik het ene niet maar wel wat anders waar ik interesse in heb dan gaat dat mee en loop ik dat andere wat ik wel wil een andere keer tegen het lijf.

Ik was tevens met een collega naar de PA-markt geweest, wat kleine dingen gescoort zoals statieven ,mic's, kabels en dat soort zaken. Helaas niet een klein artiestenrackje tegen het lijf gelopen maar zeker even bijgebabbelt met mensen die ik al hele tijd niet heb gesproken, en wie weet hou je er ooit nog werk aan over.
Big bangVIP Lid
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
23-3-2009 23:51
Tja het is maar wat je zoekt, de prijzen van HPA liggen inderdaad wat hoger maar het materiaal was wel allemaal in uitstekende staat etc. Grote kans dat je daar ook wat sneller een garantie termijn van een maand oid kunt afspreken dan die boer die een stukkie goedkoper is. Voor ieder wat wils dus...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
RoyStandaard Lid
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
24-3-2009 00:08

big bang schreef:

Grote kans dat je daar ook wat sneller een garantie termijn van een maand oid kunt afspreken dan die boer die een stukkie goedkoper is. Voor ieder wat wils dus...
Sterker nog, een aantal producten (o.a. de crest x-rackjes) werden al standaard aangeboden met 3 maanden garantie.

Ik vond het een geslaagde beurs! Het viel mij op dat de echte koopjes (want die waren er zeker!) binnen een half uur weg waren. Daarna was het vooral lachen, en kon je met onderhandelen toch fijne deals maken.

Ik heb om 1 uur mooie blinkende parren, t4's, een lexicon mx300, een tascam cd md1, een nep-fuhrman, mooie tabletopjes, microfoons en di's in de auto kunnen laden. Geslaagd dus wink ;)
Maar dat is MIJN mening...
DouweVIP Lid
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 31-10-2024
24-3-2009 00:53
Ik hoorde vandaag dat de stand van Flashlight, bijna helemaal uiverkocht was.
Met de orginele vraagprijzen in m'n achterhoofd, moeten ze aan het eind wel gezakt zijn.

Heeft iemand nog die actieve sunstrips van hun gekocht?
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
SjoerdiejStandaard Lid
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
24-3-2009 07:18

Douwe schreef:

Ik hoorde vandaag dat de stand van Flashlight, bijna helemaal uiverkocht was.
Met de orginele vraagprijzen in m'n achterhoofd, moeten ze aan het eind wel gezakt zijn.
Flashlight vroeg eerst rond de 50 euro voor 1 backdropje... ik heb om half 5 2 backdrops voor 25 euro bij hun gekocht, en een blacklight gun met gasontladingslamp voor 20 euro.
HES Hog IPC
Andy S&LStandaard Lid
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
24-3-2009 08:58
En dan die mooie groene kistjes voor 5 euro... laugh :D

Geen sunstrip, 200 euro vond ik een beetje duur!
Twitter mee met @andycobbennl
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
24-3-2009 09:07
Sunstrips waren LED-sunstrips met 10 onafhankelijk aan te sturen R/G/B high power leds.... Dan is 200 euro ineens geen drol!
Light Image
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
24-3-2009 09:14

Roytje schreef:

big bang schreef:

Grote kans dat je daar ook wat sneller een garantie termijn van een maand oid kunt afspreken dan die boer die een stukkie goedkoper is. Voor ieder wat wils dus...
Sterker nog, een aantal producten (o.a. de crest x-rackjes) werden al standaard aangeboden met 3 maanden garantie.
Volgens mij moet een bedrijf ook garantie geven.(Een reden waarom steeds minder bedrijven in willen ruilen)

Martin.
kvm entertainment
MeineStandaard Lid
Sinds: 11-8-2005
Laatste: 18-11-2022
24-3-2009 13:50

JeroenVDV schreef:

Sunstrips waren LED-sunstrips met 10 onafhankelijk aan te sturen R/G/B high power leds.... Dan is 200 euro ineens geen drol!
....en zelfs over die €200,= valt te praten! laugh :D Geweldig die lui van Flashlight! Er valt bij hun altijd goed te onderhandelen en ze hebben aan het eind van de dag geen zin meer om de spullen in te laden, en dan moet je er dus bij zijn.
Vorig jaar nog 5 stuks RJ 614sx profielspots gekocht: €130,= in (lijk)kist en met 5 nieuwe reservelampen erbij.. laugh :D
HugovanmeijerenStandaard Lid
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
24-3-2009 14:44

meine schreef:

Geweldig die lui van Flashlight! Er valt bij hun altijd goed te onderhandelen en ze hebben aan het eind van de dag geen zin meer om de spullen in te laden, en dan moet je er dus bij zijn.
Precies... Daar komt mijn kist met Enizooms dus ook weg.

Ze waren ècht niet van plan om dat ding nog de vrachtwagen in te hijsen... laugh :D

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Terug naar forum Reageer (zonder quote)