Forum > Off-Zone

Kopieermachine op batterijen

(52 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
GateWayStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-4-2003
Laatste: 1-4-2010
16-12-2008 10:36
Hebben ze in nederland nog geen digitale paspoorten ? als ze digitale paspoorten hebben kan je gewoon een laptop en een kaartlezer meenemen, en dan de paspoorten uitlezen en hie eventueel gewoon een pdf van maken.
Eddy wallyStandaard Lid
Sinds: 17-1-2008
Laatste: 21-11-2017
6-1-2009 15:03
Je kan niet met elke kaartlezer een idenditeitskaart lezen.
Ik heb zelfs mijn twijfels of dit voor iedereen zomaar te verkrijgen is maar ben er niet 100% zeker van,indien het toch kan had ik graag geweten waar ik dergelijke lezer kan kopen,lijkt me heel handig.
DJ JBStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 24-10-2005
Laatste: 17-5-2010
6-1-2009 15:23
In ieder geval de Canon CanoScan LiDE 70F scanner kan draaien op enkel de USB-voeding, heel makkelijk dus. Alleen een A4-scanner is niet helemaal compact...
De Canon Pixma iP100 is een printer die in accu-uitvoering verkrijgbaar is en is nog tamelijk compact. Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar vroeger kostten de cartridges voor portable printers werkelijk een vermogen.

Waarschijnlijk hebben andere merken ook wel eigen modellen die makkelijk mee te nemen zijn.
Een complete multifunctional voor on the road ben ik echter nog niet tegengekomen.
Lichtje erbij?
GateWayStandaard Lid
Sinds: 29-4-2003
Laatste: 1-4-2010
6-1-2009 15:43
ik heb al geruimte tijd een een https://www.cherrycorp.com/english/keyboards/Security/Desktop_Smart_Card_Reader/index.htm en ben hier heel tevreden over, is bedienbaar met 1 hand door het hoge gewicht van de voet. software is gratis van de site van de staat te downloaden (ja we krijgen eens iets gratis ;) )

ik lees er tot nu toe elk belgisch digitaal paspoort mee uit. dacht dat het ding iets rond de 30 a 35 euro kost, mocht je intresse hebben mag je me altijd iets laten weten, ik kan ze via een groothandel in ict spul aankopen.
DJ JBStandaard Lid
Sinds: 24-10-2005
Laatste: 17-5-2010
6-1-2009 16:54
Ik kan me voorstellen dat een Europese ID-kaart erin past, maar een heel paspoort (boekje)? Of kan het paspoort worden gescand terwijl het boekje dichtgeklapt is? Ik zou toch zweren dat de US Customs Officer bij mijn bezoek aan New York afgelopen november het paspoort door een groter apparaat haalde (beste omschrijving die ik verzinnen is hoe de pin-automaten met de magneetstrip werken).
Lichtje erbij?
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 5-11-2024
6-1-2009 18:11

DJ JB schreef:

Ik kan me voorstellen dat een Europese ID-kaart erin past, maar een heel paspoort (boekje)? Of kan het paspoort worden gescand terwijl het boekje dichtgeklapt is? Ik zou toch zweren dat de US Customs Officer bij mijn bezoek aan New York afgelopen november het paspoort door een groter apparaat haalde (beste omschrijving die ik verzinnen is hoe de pin-automaten met de magneetstrip werken).
Belgische paspoorten zijn net als bankkaarten met een chip erin.
Hij heeft ook vermeld dat hij alleen belgische paspoorten hiermee 'inscant' wink ;)
Eddy wallyStandaard Lid
Sinds: 17-1-2008
Laatste: 21-11-2017
6-1-2009 21:40

GateWay] schreef:

mocht je intresse hebben mag je me altijd iets laten weten, ik kan ze via een groothandel in ict spul aankopen.
Je hebt mail.
Groeten
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
7-1-2009 15:06

DJ JB schreef:

Ik zou toch zweren dat de US Customs Officer bij mijn bezoek aan New York afgelopen november het paspoort door een groter apparaat haalde (beste omschrijving die ik verzinnen is hoe de pin-automaten met de magneetstrip werken).
Toen ik naar Servié ging werd mijn net nieuwe (1 maand oud) paspoort met chip erin door een scanner gehaald die in het toetsenbord verwerkt zat. De douane kon meteen al mijn informatie zien incl foto..
Zo'n chip wordt al sinds 2006 verwerkt in paspoorten en werkt tot 10 cm van de lezer.
In theorie kan het boekje dus dichtblijven...

Het kan duswel, maar een bedrijf kan die paspoorten toch niet scannen??
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
TomVIP Lid
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-11-2024
7-1-2009 20:48
ik kwam dit tegen.
zit een adapter bij, dus moet op lage spanning werken.

Panacopy minikopieermachine Modelnummer KX-Z40S Compleet en nieuw in doos.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Evert J.Standaard Lid
Sinds: 14-6-2004
Laatste: 16-4-2024
7-1-2009 21:35
De woorden paspoort en identiteitskaart worden in België verkeerd door elkaar gebruikt. Overal waar dus paspoort staat, zou identiteitskaart moeten staan. En dat is hier dus het kaartje ter grote van een bankkaart met chip, en dus scanbaar voor iedereen. Het gaat dus niet over het boekje dat de douane controleert.

Ik denk dat het nu voor sommigen duidelijker wordt.
Keyboard not detected. Press F1 to continue.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)