Forum > Off-Zone

Dynacord in the Sting

(96 reacties. Pagina 3 van 10)
Moderator(s): Dré
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
25-11-2008 22:53
In de meeste Men at work staat er op vrijdag of donderdag nog een DJ te draaien ook, op aardig volume..

alleznet schreef:

Weet je dat zeker of denk je dat alleen? Sorry dat ik het zo vraag, maar het lijkt me sterk dat ze een hele array inclusief vliegframes et cetera gaan hangen en vervolgens ongeladen enkel als sier daar neerzetten ashamed :$ Mocht het zo zijn dan zit ik er dus 100% langs, maar dan zijn het daar wel een stelletje.. euh.. bananen? shut up :X
Je weet niet zeker of ze geladen zijn of niet, er loopt iig geen kabeltje heen.

Dat het impact heeft geloof ik meteen, je ziet op eigenlijk alle festivals, dancefeesten, clubs etc line-array's hangen, mensen herkennen dat echtwel!
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
MifexStandaard Lid
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
26-11-2008 00:11
De eigenaar wist gewoon niet of hij een kledingzaak of discotheek wou wink ;) ,

btw: dat schermpje (althans in almere) vind ik ook wel leuk! Ik vraag me af wat voor versterkers achter de speakers hangen.
I Love House Music!
SgrovertStandaard Lid
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
26-11-2008 00:24

djjon schreef:

Beetje muziek in een winkel is natuurlijk wel leuk, maar niet zo achterlijk hard zoals in sommige winkels. dat je elkaar niet eens meer kunt verstaan shut up :X en een halve discotheek in een kledingwinkel , tja voor de meesten hier wel leuk maar eigenlijk een beetje overbodig laugh :D
{edit: toch zijn die Mk3tjes bij de Men at work toch wel erg vet ashamed :$ ]
En misschien is een halve discotheek in een kledingwinkel juist de associatie die mensen moeten leggen. Veel mensen kleden zich speciaal aan om op stap te gaan. Vaak is dit nieuwe kleding, en het liefs nog elke week wat anders. Dat betekend dat er veel geld te verdienen moet zijn aan kleding voor op stap te gaan. Op het moment dat je een halve discotheek in je winkel aanlegt, zou het zo maar eens kunnen dat mensen op het idee komen om iets nieuws voor het weekend aan te schaffen.
Lost in Music
Sntho0Standaard Lid
Sinds: 14-5-2004
Laatste: 16-9-2023
26-11-2008 09:07
Toch leuk dat hier zoveel mensen op reageren.
Of de arrays totaal geladen was dat weet ik niet, maar de andere toppen en subs die ik zag wel.
Dat was duidelijk te horen. In de winkel in Hoogeveen hangen trouwens toppen met 15" speakers en (ik denk) 10" afwisselend doorelkaar. Waarom men dat zo heeft gedaan weet ik niet.
Al met al vind ik het heel indrukwekkend. Ik ben niet diegene die hierdoor meer kleren zal kopen, maar ik loop er wel even naar binnen om te luisteren en te kijken. Helaas voor heb niet naar de kleren maar naar de boxen. Ikzelf heb eigenlijk ook best een hekel aan dat opgedrongen muziek luisteren. en dan ook vaak nog muziek wat absoluut niet mijn smaak is. Maar........als het goed klinkt dan vind ik dit toch een stuk minder onprettig.

Nu ik dit zo schrijf denk ik ineens terug aan een korte vakantie in het voorjaar in vakantiepark de Hengelhoef in Belgie. Daar is dan ook zo'n, wat ze noemen, een plaza. Waar ze 's avonds optredens etc. hebben. Ik heb me daar zo verschrikkelijk geergerd aan het slechte geluid dat ik ben weggelopen. Het deed me echt zeer aan de oren. Het moest natuurlijk hard, veel te hard voor die boxjes daar. Dan denk ik, wel heel bijzonder dat zo'n professionele horecagelegenheid het doet met zo'n verschrikkelijk slechte installatie en zulke kledingzaken zo'n super installatie heeft hangen.
HugovanmeijerenStandaard Lid
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
26-11-2008 09:25

alleznet schreef:

...kost belachelijk veel geld (en ja, was allemaal geladen en `actief` in de zin van werkend) en dat verdienen ze niet terug in een kledingzaak?
Ik denk dat dit juist genoeg zegt over wat er in een kledingzaak verdient wordt. sneaky :V

Maar hebben we het nu over serieuze line-arrays of gewoon conventionele kasten? Want voor zover ik weet heeft Dynacord geen line-array in het gamma zitten...

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
Mark_dabombStandaard Lid
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
26-11-2008 09:45
Er hangt inderdaad geen Dynacord array maar een ander merk. Weet niet precies wat.

In ieder geval wordt er genoeg marge gemaakt, ik ben wel is op inkoopdagen van the sting geweest en dan betaal je echt ontzettend veel minder voor artikelen. (als in, het gaat 6 x over de kop in de winkel)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-11-2024
26-11-2008 11:05
als je alleen al in Nederland grofweg zo'n 60 filialen hebt,
en je gaat naar Dynacord en je zegt:
Per filiaal 4 subjes, 12 topjes en bijpassende versterkers,
dan krijg je gerust wel een leuk prijsje.

Ook acht ik de kans dat de inkoper of eigenaar vriendejes is met de directie/inkoop van dynacord behoorlijk groot....en waarschijnlijk is de beslisser bij de sting wel een muziekliefhebber;
dan zijn de deals snel gemaakt.
Zo werkt dat.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Sntho0Standaard Lid
Sinds: 14-5-2004
Laatste: 16-9-2023
26-11-2008 11:09

hugovanmeijeren schreef:

alleznet schreef:

...kost belachelijk veel geld (en ja, was allemaal geladen en `actief` in de zin van werkend) en dat verdienen ze niet terug in een kledingzaak?
Ik denk dat dit juist genoeg zegt over wat er in een kledingzaak verdient wordt. sneaky :V

Maar hebben we het nu over serieuze line-arrays of gewoon conventionele kasten? Want voor zover ik weet heeft Dynacord geen line-array in het gamma zitten...

Groeten Hugo
De toppen waren in ieder geval wel van Dynacord. Ik moet eerlijk zijn dat ik er niet op heb gelet van welk merk de array was. Ik ging er vanuit dat het hetzelfde merk was.
Dj-ozzStandaard Lid
Sinds: 21-1-2008
Laatste: 31-3-2012
26-11-2008 14:27
Zojuist dan even hier in haarlem naar de sting gelopen.

Ook hier line-array, met ertussen 20(!) plasma's als videowall
Verspreid door de hele winkel dyna topjes en subs.
Line-array zaten op sommige wel een dynacord plaatje, maar op de meeste niet, overigens net zo bij de topjes.

Eventjes langs een aantal gelopen, 3/10 kwam niks uit

En ja,
Wat het er staat te doen..
Het onderbewuste gevoel opwekken ja.
"Maar voor de rest ben ik niet gek hoor"
Andy S&LStandaard Lid
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
26-11-2008 16:05

dj-ozz schreef:

En ja,
Wat het er staat te doen..
Het onderbewuste gevoel opwekken ja.
Precies! Net als dit topic: Flink wat ''reclame'' voor Sting wink ;)
Ik maakt me er niet druk om... ik kom sowieso al niet graag in een kleding winkel of d'r nu line array hangt of niet. laugh :D
Wat dat betreft denk ik wel dat sgrovert en jij gelijk hebben, het is puur onbewuste marketing. (Voor zowel Dynacord als de winkel zelf..)
Twitter mee met @andycobbennl

Terug naar forum Reageer (zonder quote)