Forum > Licht

3D en Freestyler

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
Basement-clubStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 26-2-2013
Berichten: 174
26-5-2008 09:00

SLGV schreef:

Ik heb het vrijdag gedownloaded vanaf de freestyler site.

dus ik moet het opnieuw instaleren ? moet ik dan wel of niet easyvieuw automatisch laten mee instaleren ? en door welk bestand moet ik het vervangen, want ik zag hierover niets op de freestyler site.
Ik zal je het bestandje mailen. Vond het ook niet meer terug op de freestyler site. Anders had ik het wel even gelinkt.
Dus ja gaat als volgt tewerk.
-Start de freestyler setup
- Installeer freestyler op c:/ program Files/freestyler (maak deze map indien nodig zelf aan)
- Op een bepaald moment gaat freestyler vragen om Easyview mee te installeren. Deze optie zet je uit anders zal easyview worden gedownload van de sunlite website.
- Als de setup is afgerond ga je naar c:/ program Files/freestyler en verwijder je het bestand MEVP.dll en vervangt door het bestand dat je ik heb gemaild.
- Daarn download je easyview van de sunlite website en installeer het ook in dezelfde map c:/ program Files/freestyler
- Als dit alles is gebeurt herstart je en normaal zal alles wel werken.

easyview download je hier

Succes
SLGVStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-5-2008
Laatste: 24-8-2013
Berichten: 15
26-5-2008 13:30
heel erg bedankt,

ik heb het zo geinstaleerd.

echter nog steeds geen resultaat in de easy vieuw.

Als ik easy vieuw opstart kan ik kiezen uit DEMO , USB , en DMX Protocol
bij mij is alleen DEMO aanklik baar hoort dit zo ? of ligt het hieran mischien dat het niet werkt.

Als er een ander 3d programma bestaat dat met freestyler werkt wil ik dat wel een proberen ?
Basement-clubStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 26-2-2013
Berichten: 174
26-5-2008 16:34
Heb je al geprobeert om easyview te starten binnen freestyler? Normaal zou dit toch moeten werken, anders kan ik je vrees ik niet helpen.

SLGV schreef:

heel erg bedankt,

ik heb het zo geinstaleerd.

echter nog steeds geen resultaat in de easy vieuw.

Als ik easy vieuw opstart kan ik kiezen uit DEMO , USB , en DMX Protocol
bij mij is alleen DEMO aanklik baar hoort dit zo ? of ligt het hieran mischien dat het niet werkt.

Als er een ander 3d programma bestaat dat met freestyler werkt wil ik dat wel een proberen ?
SLGVStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-5-2008
Laatste: 24-8-2013
Berichten: 15
26-5-2008 17:03
jah, dat is het.
wat stom dat k da knopje niet heb gezien
werkt perfect nu.

super bedankt
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
6-10-2010 11:38
Hallo,

IK zit met hetzelfde probleem, bij mij geeft magic 3d echter rechts onderin wel aan: Controlled by Freestyler en dmx on (met een groen bolletje) toch reageert magic 3d niet op waardes die ik in freestyler invoer..

wie weet de oplossing?
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
6-10-2010 13:27
hm, restart, 30X en dan doet ie het... vreemd....

ben iig voor nu geholpen :P
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)