Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen)
(509 reacties. Pagina 13 van 51)Moderator(s): Dré
HugoovStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-4-2005 Laatste: 12-6-2019 Berichten: 385 | 4-2-2008 20:35 |
2 x bewerkt. Laatst door Hugoov op 5-2-2008 16:28 Hier is carnaval ook wel aardig goed verlopen, we verhuren niks en zijn er altijd zelf bij.Alleen een knipperlicht uitsteeksel aan de tandemasser af- gescheurd/gebroken. Het weekend voor het "echte" carnavalsweekend was er hier een optocht in Albergen. Daar ook EAW KF zoals Arjan hierboven ook verteld. slecht filmpje +05-02-'08 edit | |
OVmusic.nl Licht&Geluid/Drive-in Show | |
Eddy wallyStandaard Lid Uit: België Sinds: 17-1-2008 Laatste: 21-11-2017 Berichten: 823 | 4-2-2008 21:03 |
Watt-Xtra schreef: Dit gaat namelijk nergens meer over...Jullie kunnen beter meedoen met de loveparade ofzo... Hou respect voor de mede optocht deelnemers en de mensen aan de kant. | |
Dj pyroStandaard Lid Uit: België Sinds: 5-1-2005 Laatste: 3-3-2016 Berichten: 200 | 4-2-2008 21:35 |
Ben ik het volledig mee eens. Ben dit weekend naar Aalst carnaval geweest en daar waren ook een aantal wagens die er flink over gingen. | |
Er zijn 10 soorten mensen, degene die binair begrijpen en degene die het niet begrijpen. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 4-2-2008 22:03 |
driveinteam schreef: Ja helaas wel, Maar de huurder doet gelukkig niet moeielijk en wil het gewoon vergoeden. Maar nu maar hopen dat ze in de tussentijd niet nog meer kapot krijgen. Want er staat nog tot en met dinsdag geluid bij hun op de wagen.Grofweg denk ik dat je voor je dbx zo 120 euro kwijt bent om de boel weer heel te krijgen. Als ze dat bij de huur hadden gelegd van de reeds gehuurde ag, had het waarschijnlijk een veel betere geweest..... Houd je verterkers in de gaten, voedingen sneuvelen snel bij slechte ag, vooral de elco's! (klacht: brom en geen vermogen meer) Wat betreft die kolossen van app op een wagen, waar zijn jullie mee bezig? Het doel is fun voor het publiek neem ik aan? Let dan eens goed op de mensen aan de kant als je voorbij rijdt met zon geluidsmonster..... | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
Ruud_schepersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-11-2003 Laatste: 15-8-2013 Berichten: 297 | 4-2-2008 22:49 |
arjan schuurman schreef: Ruud_schepers schreef: @Arjan, waar reed die wagen mee dan? Hier namelijk 1 wagen met KF750 stack, 1 wagen met GAE Director set, ging best wel onbenullig hier. Onze set kon er ook nog wel redelijk tegen aan.Echter van een andere wagen krijg ik morgen waarschijnlijk een mengpaneel terug wat volgens mij een glaasje bier teveel gezien heeft . Morgen maar eens even kijken en dan gaat de rekening er naartoe. Verder tot nu toe nog alles goed. Vandaag word laatste optocht in Duitsland gereden. | |
Nu ook via de .eu te bereiken. | |
LEDesignStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-4-2004 Laatste: 26-5-2017 Berichten: 744 | 4-2-2008 23:15 |
4 x bewerkt. Laatst door LEDesign op 4-2-2008 23:39 Hugoov schreef: Het weekend voor het "echte" carnavalsweekend was er hier een optocht in Albergen.Daar ook EAW KF zoals Arjan hierboven ook verteld. slecht filmpje //edit: een filmpje van ons setje, gevonden op youtube: klik. | |
Vergeet niet te lachen | |
Arjan schuurmanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-1-2004 Laatste: 10-4-2024 Berichten: 106 | 4-2-2008 23:16 |
Hugoov schreef: Hier is carnaval ook wel aardig goed verlopen, we verhuren niks en zijn er altijd zelf bij.Alleen een knipperlicht uitsteeksel aan de tandemasser af- gescheurd/gebroken. Het weekend voor het "echte" carnavalsweekend was er hier een optocht in Albergen. Daar ook EAW KF zoals Arjan hierboven ook verteld. slecht filmpje | |
DriveinteamStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-4-2004 Laatste: 16-5-2016 Berichten: 281 | 5-2-2008 03:23 |
@Tom: Ja is ook zo maar het probleem met jeugdige groepen is dat alles op het laatste moment geregeld wordt, Had eigenlijk maar 3 setjes opstaan, Zijn er op het laatste moment nog 4 bij gekomen waardoor ik zelfs bij forumlid JVS nog een set ben moeten gaan huren. | |
GorgarkeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-2-2008 Laatste: 1-4-2009 Berichten: 3 | 5-2-2008 10:32 |
Dat is hier in het zuiden inderdaad ook heel erg, dat ze op zaterdagmorgen nog bedenken dat ze geluid en aggregaat nodig hebben voor de optocht van zondag.( Doe maar 10 KW of zo ) Ze gaan er dan automatisch vanuit dat je het spul voor hun klaar hebt staan. Toch eens een kristallen bol aanschaffen. | |
HugoovStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-4-2005 Laatste: 12-6-2019 Berichten: 385 | 5-2-2008 11:52 |
@ Mark, Die KS set klonk zeker niet verkeerd en ging ook het meest hard die optocht. Kun je misschien wat meer vertellen over de gevaartes achter op die aanhanger? ik herinner me hier van dat echt iedereen zowat wegdook... Die EAW set hielden ze (op het moment dat ze bij ons langsreden) redelijk in bedwang en dat was een prima volume. Al met al zeer ombenullige uitsloverij, ikzelf vind het wel leuk zo hard maar het merendeel NIET. Veel verenigingen kijken alleen maar naar de KW's terwijl ik liever een Helder&drukvol geluid rondom de hele wagen heb. Maargoed liever zo'n KS set dan piezo geknetter van skytec waar ik echt een hekel aan heb. | |
OVmusic.nl Licht&Geluid/Drive-in Show |