Forum > Muziek

Carnaval 2008

(132 reacties. Pagina 3 van 14)
Moderator(s): Dré
HeatsideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-11-2006
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 164
26-11-2007 15:51
klopt, en dit topic gaat over nieuwe carnavalsnummers voor komende carnaval en niet over welke liedjes er al waren wink ;)
't komt goed
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 292
27-11-2007 16:50
Als ik in Parkstad Limburg commerciele party hits draai wordt ik waarschijnlijk de cafe's uitgeknikkerd. Hier doen vooral de locale hits het goed, en de duitse nummers. Ik koop daarom van een stuk of 4 tot 5 gemeentes de cd van het locale liedjeskonkoer, een duitse cd en nog 3 tot 4 landelijke carnaval singels, en dan ben ik weer 5 dagen de man laugh :D Daarbij denk ik persoonlijk dat een echte carnavalshit die in de eerste week van februari gaat scoren nu nog in de maak is, en pas halverwege januari uitkomt.... Een lied wat nu 'in' is, is in februari alweer 'uit' denk ik.
DJ-XLStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2005
Laatste: 23-4-2014
Berichten: 148
27-11-2007 18:03
1 x bewerkt. Laatst door DJ-XL op 28-11-2007 14:40
Oke, dan misschien deze nog:

Stefan Storm - Vanavond ga ik uit mn dak
Jan van Est - Bij Jou
Dario - Nu lacht geluk me toe
Peter Beense - Fiesta
Rob Ronalds - Samen dansen
Rene Schuurmans - Laat de zon in je hart
Gebroeders Ko - Autodrop
Just Alex - Toe ik jou zag staan

Zijn volgens mij liedjes die door dit jaar heen zijn gebracht. Maar de meeste zullen het nog wel goed doen met carnaval.
DJ-XL Drive-in Show | All Round DJ
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 5-9-2024
Berichten: 413
27-11-2007 18:36

MG schreef:

Als ik in Parkstad Limburg commerciele party hits draai wordt ik waarschijnlijk de cafe's uitgeknikkerd. Hier doen vooral de locale hits het goed, en de duitse nummers. Ik koop daarom van een stuk of 4 tot 5 gemeentes de cd van het locale liedjeskonkoer, een duitse cd en nog 3 tot 4 landelijke carnaval singels, en dan ben ik weer 5 dagen de man laugh :D
Heb je helemaal gelijk in, hier in limburg moet ik dit jaar ook weer draaien voor een carnavalsdisco van ongeveer 300 man waar de volwassenen ook altijd lekker mee swingen. Daarbij vervang ik de DJ die dit voorgaande jaren heeft gedaan en die nu ander werk gaat doen.

Daar kan ik ook echt niet aankomen met die commerciële hits. Ik probeer z.s.m. de liedjes te scoren van het lokale liedjesconcour en dan de échte limburgse hits (bijv. ein jaor voor de limburgers onder ons).
Dj-FerryStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 22-12-2016
Berichten: 294
27-11-2007 18:51

DJ-XL schreef:

Oke, dan misschien deze nog:

Stefan Storm - Vanavond ga ik uit mn dak
Jan van Est - Bij Jou
Dario - Nu lacht geluk me toe
Peter Beense - Fiesta
Rob Ronalds - Samen dansen
Rene Schuurmans - Laat de zon in je hart
Gebroeders Ko - Autodrop
Alex - Toe ik jou zag staan

Zijn volgens mij liedjes die door dit jaar heen zijn gebracht. Maar de meeste zullen het nog wel goed doen met carnaval.
Die van Dario is officieel uitgebracht door Rob van Daal - Ik ga leven. Ook ''Alex'' heb je fout.. Het moet Just Alex zijn ;-)
Kleine spelfouten :P
MadsonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2007
Laatste: 17-6-2008
Berichten: 38
4-12-2007 18:30
Bij ons hier in limburg (venlo) ben ik nu al voor 7 klussen ingehuurd, en daar hoef ik echt niet met nederlandstalige nummers aan te komen, das alles slechts dialect, Maar zodra je mij boven de rivieren zet met carnaval zal ik hetzelfde probleem hebben als jullie in limburg
palestra sound & light entertainment **electrovoice**
OnnogeelenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
Berichten: 155
4-12-2007 19:05
Dit denk ik al sinds het bestaan van dit topic. Heb vandaag single gekoch, echt een superplaat! Gelök van Ben Verdellen, maar dan in een gehele nieuw jasje. Gemist door DJ Ross, op z'n site vind je rechtsboven in de speler een stukje. Kun je krijgen bij Sounds op de Parade, en iedere Limburgse musicstore.
AltamiraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-10-2004
Laatste: 23-3-2009
Berichten: 7
5-12-2007 01:58

onnogeelen schreef:

Dit denk ik al sinds het bestaan van dit topic. Heb vandaag single gekoch, echt een superplaat! Gelök van Ben Verdellen, maar dan in een gehele nieuw jasje. Gemist door DJ Ross, op z'n site vind je rechtsboven in de speler een stukje. Kun je krijgen bij Sounds op de Parade, en iedere Limburgse musicstore.
grappig die heb ik ook gekocht vandaag.. lekker plaatje ga hem in kerkrade ook flink loslaten.
Verder is de nieuwe van de hohner (te downloaden via de EMI site) ook weer een topper dit jaar: Mir Komme Mit Allemann Vorbei.

SRV Mannen - De fik erin heb ik trouwens pas geleden ontdekt maar gaat t ook lekker doen denk ik, ook al is ie van een jaar terug! Verder even het lvk etc afwachten..
Geen URL in de Quote toegestaan
Dj RossStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-12-2007
Laatste: 7-2-2008
Berichten: 3
6-12-2007 01:35
hehe, leuk om te lezen heren! Heb de plaat ook met veel plezier gemaakt!

ff correctie, bij music store Valkenburg en Stein issie nóg niet te krijgen. Ik ben ook nog op zoek naar verkoopadressen voor maastricht en omgeving. Iemand een idee?

Overigens, altamira, die van de srv-mannen draaide ik vorig jaar ook veel. Ook een erg goede productie!
Alleen schrikken ze op veel plaatsen van die brabantse "voice-over". Op de b-kant van de single staat een instrumentale versie. Ik ga er binnenkort een limburgse voice-over over heen zetten, zodat niemand meer wat te mekkeren heeft :P
HeatsideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-11-2006
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 164
6-12-2007 14:31
en alweer een kanshebber gespot: 'Happy hour crew met Goeiemoggel'.
Hiervoor is het pakkende deuntje van 'Samim met Heater' gecombineerd met zinnen en woorden uit de O zo populaire KPN reclame.
Een erg leuke opwarmer voor carnaval, ik denk alleen dat met carnaval iedereen hem al vreselijk vervelend vind laugh :D
Alaaf!!
't komt goed

Terug naar forum Afgesloten topic