Forum > Algemeen Forum

Sensation Black

(25 reacties. Pagina 1 van 3)
Moderator(s): Dré
DjatworkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-7-2003
Laatste: 1-3-2024
Berichten: 44
17-7-2007 00:39
Hey!
Ben zaterdag naar Sensation Black geweest enja ik als licht en geluid freak was nou eens benieuwd wat daar nou ongeveer aan een geluidsinstallatie staat ;)
Iemand hier op dat forum weet dat vast wel :P
K vond t wel superstrak klinke moet k zegge :D

Groetjes Jan!
JL-SOUNDS
Dj-dStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-6-2005
Laatste: 3-10-2019
Berichten: 375
17-7-2007 01:54
Ik zou zeggen doe StagePro even een mailtje.

Ik weet dat l'acoustics (d)V-Doscs worden gebruikt. Hoeveel kan ik je helaas niet zeggen (omdat ik het niet weet razz :p).
SjampiejoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-6-2007
Laatste: 26-6-2009
Berichten: 119
17-7-2007 07:52
Ik ben een aantal jaar terug naar Sensation black geweest.. wat me toen opviel was dat je op sommige plekken vrijwel geen bass voelde.. en op sommige plekken bijna niet kon staan omdat je echt misselijk werd van de diepe zware bass shocked 8O
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
17-7-2007 08:26
Ben er dit jaar ook geweest, en vond het geluid echt een hele verbetering. Vorig jaar werden geloof ik labsubs gebruikt (correct me if...) en een hele rits l'acoustic shit op de side-stage. Nu dus alleen de V-Doscs. Waar er vorig jaar 8 clusters van 4 stonden, stonden er nu clusters van 8. Het geluid was veel beter verdeeld door de zaal, echter op de tribune dreunde het door als een gek. Ook de galm die vorig jaar duidelijk te horen was, hoorde je nu enkel als de bas uit stond.

Vond echter (kon aan mij liggen hoor) dat de bas niet echt super hard ging die avond? Ben destijds ook naar Hardbass geweest, en dat deed zijn naam pas eer aan!

De lichtshow vond ik echter een enorme verbetering, vorig jaar vond ik hem wat mager, maar dit zag er echt goed uit! Vooral die frames met 4x mac en 4x atomic die naar beneden kwamen zweven, erg mooi! Heb me tijdens de opening mn ogen uit mn hoofd gekeken.

De muziek was alleen wel een stukje harder qua style dan de voorgaande jaren, vond ik wel wat jammer, maar anderen wss weer bter.

Alleen er werd amper gefilmd... dus er komt dit jaar weer geen dvd zeker? Weet iemand precies hoe dit zit?
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
17-7-2007 08:27

sjampiejo schreef:

Ik ben een aantal jaar terug naar Sensation black geweest.. wat me toen opviel was dat je op sommige plekken vrijwel geen bass voelde.. en op sommige plekken bijna niet kon staan omdat je echt misselijk werd van de diepe zware bass shocked 8O
Ja, in ongelijke-laag-verdeling zijn ze erg goed bij StagePro. Zoals op Dance Valley 2 jaar terug, een partij basreflex-subs verspreid over de volledige breedte van het podium met tussen de subs telkens zo'n 2-3 meter. Het laag droeg niet ver (basreflex) EN koppelde niet (teveel afstand).
Light Image
DjatworkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-7-2003
Laatste: 1-3-2024
Berichten: 44
17-7-2007 10:55
Ja ik heb ook nog weinig gelezen of gehoord dat er een DVD komt, ga van de week zeker ff de cd halen van Black! Kan ik het gelijk op me nieuwe DAP SM15-B`s gaan uitprobere :D:D
JL-SOUNDS
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 1370
17-7-2007 11:33

DJ Delay schreef:

Alleen er werd amper gefilmd... dus er komt dit jaar weer geen dvd zeker? Weet iemand precies hoe dit zit?
Hmmm, ik heb toch een flinke video-regie naast me zien staan. Evenals enkele camera's hier en daar, maar hoe het in de zaal was weet ik eigenlijk niet. Heb voornamelijk vanaf de tribune gekeken.
DjatworkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-7-2003
Laatste: 1-3-2024
Berichten: 44
17-7-2007 12:17
We zullen het zien, als ie uitkomt ga k m zeker halen de DVD :D K hoop dat dr nog iets op staat van het werk achter de schermen wantja wij als licht en geluid freaks vinden dat t mooist natuurlijk laugh :D
JL-SOUNDS
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
18-7-2007 23:55

Reemski schreef:

Hmmm, ik heb toch een flinke video-regie naast me zien staan. Evenals enkele camera's hier en daar, maar hoe het in de zaal was weet ik eigenlijk niet. Heb voornamelijk vanaf de tribune gekeken.
Vooraan heb ik alleen een enkele keer een cameraman zien lopen, terwijl er vorig jaar een complete camera-ploeg "met zo'n grote camera-arm" en nog een arm in het midden van de zaal stonden, eveneens een camera op een dolly rond de dj-booth. En meerdere lopende camera-mensen.

Lijkt mij een verschil...
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
TimcooijmansStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2003
Laatste: 10-1-2008
Berichten: 94
22-7-2007 21:06
Ook leuk om te vermelden is dat er in de inflatables 120 JB lightning VARYLED 3*84 LED washes zaten (output was beter dan een MAC600 op alle kleuren behalve wit). Verder een bak mac700/mac250en/m2k's en VL3000's. En 3 HOG3's voor de aansturing. happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)