Forum > Algemeen Forum

case of bag ?

(38 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
MorpheusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2003
Laatste: 29-5-2005
Berichten: 31
26-9-2003 14:48
Dat wat je hier boven zegt is niet helemaal waar. Het lijkt alsof die tassen helemaal volgestouwd zijn(ik heb d'r ook meer platen in zitten dan eigenlijk voorgeschreven) maar de hoezen zijn nooit helemaal plat, en je kunt ze dus nog een beetje aan duwen waardoor je in zo'n "volgestouwde tas(ca 95 platen)" weer 3 a 4 cm extra ruimte creerd.
Die ruimte is vrijwel altijd genoeg om je duim en wijsvinger in te proppen, en dus genoeg ruimte om een plaat vast te pakken en een plaat op te tillen.
Want je kunt wel zoveel ruimte maken dat je echt door je platen heen kunt bladeren, maar dan kun je ong. 15 platen minder meenemen. En jij zegt dat je altijd zoveel mogelijk platen meewilt nemen dan lijkt mij die eerste oplossing toch wel t handigste.
Als je je platen ook netjes op genre soorteert en je platen ook een beetje in dezelfde volgorde (probeert wink ;)) te houden dan hoef je ook veel minder te bladeren.
Hardstyle to the maxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2003
Laatste: 29-7-2007
Berichten: 34
26-9-2003 15:25

Morpheus schreef:

Dat wat je hier boven zegt is niet helemaal waar. Het lijkt alsof die tassen helemaal volgestouwd zijn(ik heb d'r ook meer platen in zitten dan eigenlijk voorgeschreven) maar de hoezen zijn nooit helemaal plat, en je kunt ze dus nog een beetje aan duwen waardoor je in zo'n "volgestouwde tas(ca 95 platen)" weer 3 a 4 cm extra ruimte creerd.
Die ruimte is vrijwel altijd genoeg om je duim en wijsvinger in te proppen, en dus genoeg ruimte om een plaat vast te pakken en een plaat op te tillen.
Want je kunt wel zoveel ruimte maken dat je echt door je platen heen kunt bladeren, maar dan kun je ong. 15 platen minder meenemen. En jij zegt dat je altijd zoveel mogelijk platen meewilt nemen dan lijkt mij die eerste oplossing toch wel t handigste.
Als je je platen ook netjes op genre soorteert en je platen ook een beetje in dezelfde volgorde (probeert wink ;)) te houden dan hoef je ook veel minder te bladeren.
Dat is bij mij niet nodig want ik draai toch maar 1 stijl Hardstyle. Wat is thuis wel doe met de platen die ik niet in m'n tas heb zitten is op Label sorteren.
This is grade A 100% pure comlubian cocaïne ladies and gentlemen, DISCO SHIT!!
JeruvaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-1-2004
Laatste: 4-4-2005
Berichten: 15
20-1-2004 21:17
K'heb wel eens gezien dat iemand z'n platen
in zo'n bak van de bakker had staan.
Ze zijn volgens mij ook net zo stevig als
die veiling kratjes maar dan hoger happy :)
past perfect.
musis sarcrum
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
20-1-2004 21:25
Lekker praktisch, zo'n opbergdoos van de Blokker. Zelf gebruik ik zo'n standaard Praxis ding, voor mij perfect. Platentas lijkt mij lekkerder om Vinyl te kopen, koffer om het te vervoeren, maar dat is mijn mening...
SektorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-6-2003
Laatste: 6-1-2010
Berichten: 9
26-1-2004 09:35

Dré schreef:

Over UDG: De CD-Rom heb ik ook gekregen. Het enige dat ik nu nog nodig heb is tijd, veel tijd (om alle producten in te voeren en alle foto's te bewerken).

(Overigens zie je UDG wel al in de merkenlijst staan).
Heb je inmiddels al een idee per wanneer je UDG tassen kunt gaan leveren via de webshop?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 13470
28-1-2004 00:36
Nee, niet echt. Ik denk dat ik maar weer eens op zoek moet naar een soort van systeem waarbij een extern iemand me bepaalde werkzaamheden uit de hand kan nemen (want er blijft toch wel erg regelmatig veel geld liggen). We hebben er al (op proef) iemand bij voor het inpakken en controleren maar daar ben IK niet echt mee geholpen (Joke wel natuurlijk ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 9489
28-1-2004 00:41
Personeel Dré razz :p

Tip: Doe waar je goed in bent, en laat het routinmatige werk zoveel mogelijk door goedkopere krachten doen.
Als jij de ideeen en de kontakten hebt, besteed dat dan niet uit.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
14-6-2004 00:57
Idd, k@t karweitjes uit besteden en de belangrijke zaken zelf doen.

maar even ontopic:

Ik ben een tassen fan, kan veel mee nemen (ik heb er een hekel aan als ik draai en m'n zakken vol heb bijv.)
verder de al genoemde voordelen natuurlijk zoals het makkelijk mee nemen over de schouder (al valt dat met 100 platen in de tas aardig tegen...)

Maar nog een rede die vaak vergeten wordt is dat een case met de zon er op verschrikkelijk warm wordt waardoor je vinyl bijna eruit loopt wink ;)
een tas heeft door dat de piepschuim wanden isoleren hier veeeel minder last van.
lijkt misschien een onbelangrijk detail maar ga maar eens draaien in het buitenland of laat je tas case maar eens persongeluk in de zon staan in de auto als je een stukje moet rijden naar de gig...
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
Berichten: 357
14-6-2004 11:05
Welkom Boellie,
Ik zie dat je al actief berichten post met een hoog "onderbouwingsgehalte" (de meeste nieuwelingen hier denken dat ze HET zijn en geef op alles commentaar, jij tot hier toe nog niet ... happy :) ).
Alleen is de laatste post van dit topic gedateerd van januari, misschien een onnodige kick voor de weinig bijvoegende info ...
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
14-6-2004 12:37
ok, srry wink ;)

zat niet op te letten gister was al laat..
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3

Terug naar forum Reageer (zonder quote)