Forum > Geluid

Gatt Audio

(7 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
DjjonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
Berichten: 149
7-11-2007 16:05
Hallo Iedereen,
Voor onze drive-inn show zijn wij aan het kijken voor een nieuwe geluidsset.
nu is mijn vraag of iemand ervaringen heeft met de setjes van Gatt Audio, dit zijn actieve setjes, die mij kwa prijs wel intersant lijken, nu wil ik vragen of iemand ervaring heeft met deze setjes.
Hier een link naar de brochure van Gatt

Alvast bedankt!
Boemboem..
KiebusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-10-2007
Laatste: 3-4-2014
Berichten: 154
7-11-2007 17:13
Helemaal geen ervaring mee, volgens mij zlefs nog nooit gezien (of opgevallen).
Ik heb net even naar de speakers gekeken via je link, maar ze hebben ook passieve speakers hoor. Ik ben niet zo erg onder de indruk van de specs, maar ik vermoed dat ze ook niet zo ontzettend veel kosten of wel?
Alles uit, behalve het licht!
DjjonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
Berichten: 149
7-11-2007 17:34
Nee, maar kan ze ook via speciale prijzen aankomen. Maar actief lijke me wel makkelijk, niet steeds dat gesjouw met versterkers enzom,het hoeft ook niet zo'n heel grote set te zijn, en neit al te duur. maar dit leek me een goede top sub combinatie, niet? als iemand nog ervaringen heeft ofzo laat het even weten !
Boemboem..
ClimaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2005
Laatste: 12-5-2012
Berichten: 75
7-11-2007 18:43
Sommige mixers lijken veel op behringer.
of het dezelfde kwaliteit is weet ik niet.
so much to learn so little time. Pioneer and electro voice
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
7-11-2007 19:14

djjon schreef:

Maar actief lijke me wel makkelijk, niet steeds dat gesjouw met versterkers enzom
Met die versterkers blijf je toch slepen... al zitten ze nu bij je speakers in wink ;)

Zelf vind ik actief geen voordeel voor live/DJ (wel weer als monitor overigens), voor spraak of achtergrond kan het juist wel weer lekker werken. Net wat je zelf prettig vind natuurlijk, want het scheelt vaak wel wat aansluiten (direct van mengtafel naar speaker ipv via mengtafel naar crossover naar versterker naar speaker).

De SK serie van Gatt lijkt erg op de DAP K serie, en die powered mixer (die grote, rechtopstaande als het ware) lijkt veel op de DAP Jig 8.
Daarnaast trek ik ook een linkje naar Behringer (komt door het kleurgebruik van de mengtafels) en JB Systems.

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het klinkt, dus als je eens gaat luisteren, laat je bevindingen weten.
DjjonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
Berichten: 149
7-11-2007 19:53
Ok dankje, ik ga binnenkort inderdaad is luisteren denk ik, maar jullie hebben al meteen vooroordelen over gatt lijkt het razz :p omdat het op behringer lijkt, berhinger heeft toch ook goede procuten wink ;) maar ik zal het laten weten als ik ze gehoord heb
Boemboem..
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
7-11-2007 23:51

djjon schreef:

Ok dankje, ik ga binnenkort inderdaad is luisteren denk ik, maar jullie hebben al meteen vooroordelen over gatt lijkt het razz :p omdat het op behringer lijkt, berhinger heeft toch ook goede procuten [;)
Dat is nu juist de truc van de fabrikant. Laat je product ergens op lijken, want dan denkt men ......

In de periode van spirit mengtafels ("ondermerk/budgetserie" van soundcraft) had je ook merit mengtafels en jawel die leken op de spirits. Toch was de merit beduidend minder van kwaliteit, en dat terwijl de spirits ook echt duidelijk budget waren.

Martin.
kvm entertainment
StinosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
Berichten: 234
3-7-2010 19:41
Ik wil een setje subs van Gatt-Audio kopen deze vakantie, prijs is inderdaad niet zo duur, heeft iemand misschien ervaring ermee? (heb bovenstaande berichten al doorgelezen) Omdat mijn budget toch niet al te groot is en ik toch subs nodig heb lijkt dit me erg aantrekkelijk.
Heb zelf 2 Hk powerworks rs 152. die op een dynacord paa 560 zitten,
Ik hoor het graag van jullie.
Groeten Stijn happy :)
TLS-Productions

Terug naar forum Reageer (zonder quote)