Forum > Licht

Space color laser Jb Systems

(26 reacties. Pagina 1 van 3)
Moderator(s): Dré
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 431
16-3-2006 12:14
Vanmorgen nieuwsmailtje van Beglec gekregen met het nieuws dat de laser verkrijgbaar is:
SPACE COLOR Laser leverbaar!

Beste,

Onze nieuwe SPACE COLOR LASER is leverbaar!

Winkelprijs = 626,-€ incl BTW!

Voor meer info druk hier.

Kijk ook even naar de videolink, onderaan de pagina!


Met Vriendelijke Groeten,
Het BEGLEC Sales Team
Fun is serious business!
Me_myself_and_iStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-8-2004
Laatste: 12-2-2009
Berichten: 175
19-3-2006 18:26
Dat ding is al eerder (een beetje) ter spraken gekomen.
Het lijkt me zeker een leuk ding voor de (kleinere) drive-in's en zeker met die prijs.
( 75 euro minder dan dat marky al eerder zei, wat ik al een erg mooie prijs vond)

Als die 626 de adviesprijs is, is de werkelijke verkoopprijs vaak nog lager dan dat. Dan zou het zeker een betaalbare laser zijn En het zou een volwaardig alternatief zijn voor de mensen die het goedkoop willen maar niet een boostlaser ( en Co.) willen hebben vanwege de garantie, klantenservice ( heel belangrijk!) etc.

Wat ik me alleen nog afvraag is of hij ook al leverbaar is in NL. Bij messa staat hij nog steeds bij de 'preview' en ik heb eigenlijk de andere laser (die al een hele tijd terug is gerealeased ( is dat goed Nederlands?)) van jb nog steeds niet bij new-line gezien. Is dat een keuze van new-line of is dat ding nog niet echt leverbaar?

Nu nog afwachten of het ding ook nog betrouwbaar is en fijn werkt....

--------------
nog een vraagje voor als Marky dit leest: welke kleur is de behuizing nu uiteindelijk geworden? eerst leek het een soort goudenlaser en ik heb ook plaatjes gezien waar hij zwart is.

Persoonlijk (!) vind ik de zwarte dan ook veel mooier en vraag ik me af of dat de eerste lading lasers goud is en de volgende zwart ofzo ( als ongeveer bij de cd-200 het geval was).

wel mooie reclame voor JB-systems hé Viero ;) met mensen als jou zijn ze daar wel blij:P
wat is zwaarder? een kilo lood of een kilo veren? een kilo lood natuurlijk ;)
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
19-3-2006 19:52
Ik heb er één.

Voor het geld absoluut een leuke laser. Staar je niet blind op het aantal mW's, hij is vergelijkbaar met een JB-Systems Stealth alleen dan met "3" kleuren. Volgens JB zitten er 3 kleuren in, klopt ook wel maar het verschil tussen groen en geel is te verwaarlozen!

Voor huiskamerfeestjes en iets groter absoluut een leuk dingentje!
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
22-3-2006 10:30

me_myself_and_i schreef:

nog een vraagje voor als Marky dit leest: welke kleur is de behuizing nu uiteindelijk geworden? eerst leek het een soort goudenlaser en ik heb ook plaatjes gezien waar hij zwart is.

Persoonlijk (!) vind ik de zwarte dan ook veel mooier en vraag ik me af of dat de eerste lading lasers goud is en de volgende zwart ofzo ( als ongeveer bij de cd-200 het geval was).
Ik heb hem persoonlijk nooit in het goud gezien, hij is van in het begin in mooi black.

me_myself_and_i schreef:

wel mooie reclame voor JB-systems hé Viero ;) met mensen als jou zijn ze daar wel blij:P
Bewijst dat onze mailings gelezen worden:-).
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 431
2-5-2006 16:50

roberto schreef:

Ik heb er één.

Voor het geld absoluut een leuke laser. Staar je niet blind op het aantal mW's, hij is vergelijkbaar met een JB-Systems Stealth alleen dan met "3" kleuren. Volgens JB zitten er 3 kleuren in, klopt ook wel maar het verschil tussen groen en geel is te verwaarlozen!

Voor huiskamerfeestjes en iets groter absoluut een leuk dingentje!
ik heb hem ondertussen op een fuif. Moest door 4 scanner, 2 strobo's, 3 dynamo's en 6 mojocolors heen prikken. ging best wel goed. alleen zoals roberto zegt valt het verschil tss geel en groen te verwaarlozen, zag er een groen-rode laser uit.
Fun is serious business!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
3-5-2006 22:48

viero schreef:

alleen zoals roberto zegt valt het verschil tss geel en groen te verwaarlozen, zag er een groen-rode laser uit.
Goed mogelijk dat de lasers niet optimaal zijn afgesteld.

Martin.
kvm entertainment
-bart-VIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-10-2002
Laatste: 14-8-2015
Berichten: 388
4-5-2006 08:48
Als je van een rode en een groene laserbundel een gele wilt maken dan moeten beide bundels exact het zelfde pad hebben. Dit lukt alleen als de bundelprofielen elkaar over het hele bundelpad exact overlappen. Wijkt een bundel in x en y richting maar een halve bundeldiameter af, dan is de overlapping nog maar 17%. Dit is voor de meeste fabrikanten al lastig. En dan komt nog het lastigste: Beide bundels moeten exact de zelfde richting hebben. Wijkt een bundel meer dan de bundeldivergentie af, dan liggen ze niet meer op elkaar. De spiegelhouder moet voor een goede kleurenoverlapping minimaal op de 0,1mm exact worden geplaatst op de 0,01 graad exact worden gericht. En zo blijven na een reis uit china met alle trillingen en temperatuurswisselingen vandien. In een plastic behuizinkje in een kartonnen doosje.

En dat door JB-systems ? In geen 1000 jaar!
Petty materialists!
Me_myself_and_iStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-8-2004
Laatste: 12-2-2009
Berichten: 175
4-5-2006 17:42
oke, deels wel logisch dat het lastig is, maar om nou zo de rol van jb-systems erbij te trekken vind ik toch een beetje te op de man (lees: bedrijf).
En waar wil je iets vergelijkbaars halen voor hetzelfde geld? ik denk dat je dan bij heel wat mindere namen komt.

In mijn ogen gaat JB toch zeker de goede kant op samen met SynQ. alleen synQ mag wel wat meer producten krijgen ;)
wat is zwaarder? een kilo lood of een kilo veren? een kilo lood natuurlijk ;)
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
4-5-2006 21:11

-bart- schreef:

En zo blijven na een reis uit china met alle trillingen en temperatuurswisselingen vandien. In een plastic behuizinkje in een kartonnen doosje.
Volgens mij hebben die china (Cirrect Top-2) lasers een "keurige" metalen behuizing.
En dat door JB-systems ? In geen 1000 jaar!
Voor het geld is het een "aardig" product.
Als men dat ding eerst fatsoenlijk gaat afstellen word het gewoonweg te duur. Tevens zal het in nederland ook nog verzonden moeten worden. (het betere gooi en smijtwerk)

me_myself_and_i schreef:

En waar wil je iets vergelijkbaars halen voor hetzelfde geld? ik denk dat je dan bij heel wat mindere namen komt.
De JB is OEM en zoveel namen heb je in china niet wink ;)
De Stealth kwam van Yagang / silverstar, waar showtec de veel duurdere colour lasers van had.(tegenwoordig ook Neo laser) Veel "tussen" producten die yagang had waren van plastic. Maar voor zover ik weet had men niet een betaalbare RGY laser.

Martin.
kvm entertainment
Me_myself_and_iStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-8-2004
Laatste: 12-2-2009
Berichten: 175
4-5-2006 21:51
Naam als in service, dat is natuurlijk ook HEEEL belangrijk.
En dap zit in dezelfde categorie, maar heeft deze laser denk ik (nog) niet gekocht bij de OEM boer.

(Ik verwachtte natuurlijk wel dat het OEM was ;) )

dus dat je niet bij een dozenschuiver zit die na 2 maanden weer weg is en je dus je garantie wel kan vergeten.
wat is zwaarder? een kilo lood of een kilo veren? een kilo lood natuurlijk ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)