Forum > Geluid

Welke nieuwe geluidsset zou jij kiezen voor +/-7000,-

(262 reacties. Pagina 9 van 27)
Moderator(s): Dré
RemcopetersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-8-2007
Laatste: 6-9-2012
Berichten: 232
19-3-2009 20:45
Kan je idd niet op elke vraag antwoordt geven. Ben er nog te onervaren voor.. Ben wel eens bij je geweest btw voor 4 parren. Heb jij je kistjes btw bij Iven laten bouwen? Zou daar evt ook nog wel kunnen informeren tegen die tijd.
Twintig jaar ervaring, kom daar niet mee aan, je kan het immers ook twintig jaar verkeerd hebben gedaan.
Ivo2Ex Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-7-2003
Laatste: 6-1-2010
Berichten: 693
20-3-2009 06:22
Kom gewoon eens langs kan ik je een multifunctioneel setje laten zien/horen........
Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
20-3-2009 11:18

remcopeters schreef:

Mijn favo is ook RCF 4pro en ART combi maar hoorde dat RCF met de 4pro gaat stoppen shocked 8O (bij de welbekende dozenschuiver)! Omdat ze nu de TT en NX ook hebben.
Als je een dergelijk gerucht zeker wil weten neem je natuurlijk contact op met Konitech in malden.

remcopeters schreef:

Heb jij je kistjes btw bij Iven laten bouwen? Zou daar evt ook nog wel kunnen informeren tegen die tijd.
Aan zelbouwkastjes zou ik in ieder geval nooit aan beginnen, die 7000 euro kan je dan beter direct in de kliko donderen.

Martin.
kvm entertainment
RemcopetersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-8-2007
Laatste: 6-9-2012
Berichten: 232
20-3-2009 11:38

KVM schreef:

remcopeters schreef:

Mijn favo is ook RCF 4pro en ART combi maar hoorde dat RCF met de 4pro gaat stoppen shocked 8O (bij de welbekende dozenschuiver)! Omdat ze nu de TT en NX ook hebben.
Als je een dergelijk gerucht zeker wil weten neem je natuurlijk contact op met Konitech in malden.
Het is gelukkig maar een fabeltje ;) Net kontakt gehad met konitech, die gaan 't gelijk effe rechtzetten wink ;)
Twintig jaar ervaring, kom daar niet mee aan, je kan het immers ook twintig jaar verkeerd hebben gedaan.
StimpEx Lid
Uit: België
Sinds: 2-2-2005
Laatste: 29-4-2009
Berichten: 71
20-3-2009 11:43

KVM schreef:

Aan zelbouwkastjes zou ik in ieder geval nooit aan beginnen, die 7000 euro kan je dan beter direct in de kliko donderen.

Martin.
Je raadt af om zelfbouw te (laten) doen?
Waarom precies dan?
Zo moeilijk zijn de dt regels toch niet?
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
20-3-2009 11:45

remcopeters schreef:

Heb jij je kistjes btw bij Iven laten bouwen? Zou daar evt ook nog wel kunnen informeren tegen die tijd.

posted bij KVM
Aan zelbouwkastjes zou ik in ieder geval nooit aan beginnen, die 7000 euro kan je dan beter direct in de kliko donderen.

Martin.
Dit vind ik toch wel erg kort door de bocht!!

Ik heb hier inmiddels een 12 tal bassen, eigen ontwerp, laten uitrekenen en zelf gebouwt. Deze kasten worden allround ingezet en verdienen zeker geld. Voor hetgeen ik eraan uit heb gegeven had ik niet eens de helft aan fabriekskasten kunnen kopen, dus ook minder als de helft aan klussen kunnen doen.

Cyber, heeft ook kastjes laten bouwen, zelf gebouwt.. Ik weet zeker dat hij dit ook heeft gedaan met het oog op verhuurbaarheid, kosten, baten opbrengt en niet te vergeten inzetbaarheid en acceptatie van de klant.

Ik kan niet in zijn portmonnee kijken, maar gezien zijn bedrijfsvoering denk ik ervan uit te kunnen gaan en voorzichtig te zeggen dat hij met die zelfbouw kastjes ook wel geld heeft verdient.

Daarom, erg kort door de bocht om te zeggen dat zelfbouw geld weggooien is!!!
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
)pieter(Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-12-2007
Laatste: 13-2-2020
Berichten: 247
20-3-2009 12:20
We hebben het al gehad over de pro en contra in verband met zelfbouw (in het topic d&b max 12). Laten we nu hier niet opnieuw over beginnen, maar de depreciatie van zelfbouw blijft een niet te miskennen nadeel.

Mvg.
Pieter
RemcopetersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-8-2007
Laatste: 6-9-2012
Berichten: 232
20-3-2009 18:35
Zelfbouw wordt hem toch niet. Of moet tegen een hele mooie aanbieding aanlopen dan zou ik er nog wel even over na willen denken wink ;)
Twintig jaar ervaring, kom daar niet mee aan, je kan het immers ook twintig jaar verkeerd hebben gedaan.
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 2053
20-3-2009 19:27

)pieter( schreef:

depreciatie van zelfbouw
Oei,
heb toch maar even gegoogled naar dit moeilijke woord.
Kan het toch niet echt in verband brengen met luidsprekerbouw, gaat namelijk over waardevermindering van een munt door koerswisseling.
Wellicht duur willen doen? wink ;)
Het is wel duidelijk dat je bedoeld dat de restwaarde en verkoopbaarheid minder is.
Overigens is een goed product met kwaliteitscomponenten zeker wel goed verkoopbaar en zeker goed inzetbaar!
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
MdkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2005
Laatste: 13-5-2016
Berichten: 161
20-3-2009 19:57
Je kunt ook nog overwegen om een combinatie te nemen van een merk en zelfbouw.

Als je de TSE 18" van Acoustic Line laat nabouwen is dit financieel misschien aantrekkelijker.
Het uiterlijk vindt ik er netjes uit zien in combinatie met orginele Acoustic Line toppen.

Je kunt dat bedrag misschien weer besteden aan betere kwaliteit versterkers.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)