Forum > Webshop

Dap boxen

(178 reacties. Pagina 9 van 18)
Moderator(s): Dré
BobWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 8-8-2014
Berichten: 490
2-7-2003 23:00
Ben het er ook mee eens, MAAR ik wil hier mijn werk van maken, sterker nog, ik hoop ooit een eigen bedrijf in licht&geluid te kunnen beginnen happy :)
Enn wat boekingen betreft ben ik van mening dat een goed bedrijf die toch altijd wel zal hebben, een echt goede hobby drive-in kan al redelijk veel boekingen hebben wink ;)
Maar na zoveel geinversteerd te hebben zou ik er NOOIT mee stoppen, dat is nou echt zonde.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
3-7-2003 08:08
1 x bewerkt. Laatst door Max op 3-7-2003 18:36
Ik vindt dat ik zelf in twee jaar tijd een best leuke drive-in heb opgebouwd, het enige wat me dus dwarszit is dat we geen vervoer hebben, en dat is het hem ! ik zit zowat elke dag te zeuren, maar mijn moeder wil niet met trekhaak (+aanhanger) rijden en zeker niet met een bus. Mijn vader wel, die zou graag een mooie grote bus willen, maar helaas heeft die geen rijbewijs angry En dit zijn zo van die problemen waar heel je drive-in met in de knoop komt te zitten ... Hoe wil ik ooit stukken van 2 meter truss in de auto krijgen, en VMB wind-ups ? Niet dus ... Als ik nu een klein setje wil wegzetten is het al 2x rijden sad :(

Overigens wil ik mijn drive-in wel als hobby houden, misshcien dat ik later doorga, maar dan puur voor het mixen ... Maar ik zal er nooit mijn beroep van gaan maken, Ik wil iets in de Economie gaan, Misschien Economie leraar, wie weet ?

Back onn-topic ?
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
3-7-2003 18:33
Hoe wil ik ooit stukken van 2 meter truss in de auto krijgen, en VMB wind-ups ? Niet dus
Wel eens gehoort van een Ski-imperiaal?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
3-7-2003 19:38
leuk idee, maar als het gaat regenen heb ik ze tog liever in een case. maarja, je kan er ook een case voor maken en die op het dak gooien. ikzelf heb de mazzel dat mijn opa een behoorlijke aanhanger heeft die ik kan lenen happy :) maarja, het blijft lastig. mijn ouders vinden ook, omdat ik nu 13 ben, 4 feesten per jaar zat. tenminste dat zeggen ze, maar ik weet ook wel, dat als ik een boeking heb, ze zo omgeluld zijn laugh :D simpelweg omdat ze het me gunnen. ja, ik heb vreselijke mazzel met mijn ouders. wink ;) ook zoiets. mijn drive-in maat heeft een laptop, een orion, een dubbele cd-speler en laatst 2 mc 15's gekocht. das denk ik een maand geleden. en nu zijn die cyclones in de aanbieding. nou ja, ik meteen 2 besteld(sorry dre, niet hier, forgive me please) en de bedoeling is dat daar 1 van naar mijn maat gaat. dus hij vragen. ouders:nee, je hebt laatst al wat gekocht, stop er maar ff mee. ja das lullig voor mij, want ik maar flink bloeden met geld, en hij minder. terwijl hij bijna even veel krijgt voor een avondje. maargoed, om hem om die reden te dumpen vind ik niet goed, want daar kan hij ook niks aan doen. dus mijn pa: oow hij mag ff niks? ik weer: nee, maar als ik er nou 2 koop? pa: okeet maar dan hou je wel een JAARTJE(is nog wel te doen laugh :D ) op met zeuren. dus nu gewoon 2 halen. maar als mijn maat hem toch mag, verkoop ik hem aan hem, want 2 scans zelf betalen, terwijl je geld voor een dimpackie had liggen, is wel veel meer. maargoed, we zien wel. ik zal hem ook niet dwingen iets te kopen maar dat gaat wel van zijn "aandeel" af. als hij er 300 euro in heeft zitten, en ik 2000, tja dan moet hij niet verwachten dat hij de helft krijgt.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
3-7-2003 19:41
zelfde probleem martijn, vriend waar ik het mee doe (de show!) die hier ook op forum zit, (lees) steven. heeft flink minder dan mij, hij krijgt wat minder dan mij, maar toch moeten we daar is een keer over hebben, gewoon kijken wat het ons tot nu toen gekost heeft dat omrekenen en zo kijken hoeveel ieder krijgt
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
3-7-2003 20:11
ja, dat moet ik ook doen. maar wat voor mij wel zo is, ik ken hem al best lang. en als we dan voor een avondje 100 euro krijgen, vind ik het niet leuk voor hem als hij maar 30 krijgt en ik 70 sad :(
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
3-7-2003 22:20
Hier heb ik iets minder last van: mijn moeder staat voor 100% achter me en vind het ook echt leuk dat ik dit doe. Alleen mijn vader die houdt er niet van om elke week te rijden met aanhanger. Mijn moeder boeit dit overigens niet, MAAR (tja, dat heb je altijd...) is onze winkel doordeweeks en zaterdags dan om 6 (rest v/d week om 6) uur dicht en word het snel half 7 voor we thuis zijn, en als het feest dan vaak om 7 uur begint (of eerder!) dan heb je een probleempje: heel snel inpakken, rijden en weer opbouwen. Ik denk dat ik me ouders maar wat geld ga geven voor elke keer dat ze rijden! wink ;) Dan rijden ze zeker wel...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
3-7-2003 23:48
Een goede truss is van alu,
en die mag gerust nat worden tijdens transport.
Tegen de tijd dat je hem overeind hebt staan in een zaal, en je er je parren aan gaat hangen, is hij wel weer droog.
Edit Mod: Tussen twee haakjes, let je wel een beetje op de leesbaarheid?
een hoofdletter, en af en toe een nieuwe regel (return) maken je teksten een stuk makkelijker te lezen. Niet iedereen heeft een liniaal bij de hand wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
4-7-2003 12:52
Aan Tom: (hé! proficiat nog met je zomer mod baan!) ik zal er in 't vervolg op lette... wink ;) happy :)

Tenminste, je had het toch tegen mij, he!?¿
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
4-7-2003 12:55
Oeps, is het erg als Truss nat wordt, heb vorige week mijn truss een wasbeurt gegeven, en op laten drogen in de zon, en daarna weer netjes met een Handdoek !

Terug naar forum Reageer (zonder quote)