Ergenissen on stage/ tijdens het draaien
(2492 reacties. Pagina 75 van 250)Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 17-1-2006 10:19 |
Nick Bakker schreef: nog een ergenis, tijdens het draaien moeten pissen! | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
Nick BakkerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-6-2005 Laatste: 20-3-2017 Berichten: 95 | 17-1-2006 19:21 |
ik heb alleen 2 spelers Ik zet wel bloomingdale/sensation white aan ofzo, die kan je ook wel door laten lopen een paar nummers, is toch gemixed. Maar ik heb zoiezo gewoon vanne, kut moet zeiken, moet je helemaal snel door die groep.. 20.000 man(nee voor zoveel draai ik niet ) die je aanspreekt: moet je niet draaien? "nee ff pissen" Dat is vaak wel irritant, als ik bier meedrink moet ik 3 keer op een avond . | |
we smelten de kazen! | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 9490 | 18-1-2006 10:24 |
Edit Mod: topic opgeschoond, bier/drank/(soft)drugs) discussie hebben we al een paar maal gehad. zoek maar met drinken enz. en dan daar verder. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
Malle PietjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-10-2003 Laatste: 9-10-2024 Berichten: 1078 | 18-1-2006 12:16 |
Tom schreef: Pomp draait nog wel?olie bijvullen? Misschien lucht/vocht/vorst in de leidingen... even de haarföhn erop wil nog wel eens helpen. Als de pomp niet draait, waarschijnlijk de zekering. Die kan je zelf vervangen. Meestal de reden van een doorgebrande zekering: klep zit ergens aan vast.....(gevroren?) Voor 80 euri incl. (en de rit Nijmegen-Hilversum) was ik klaar! Ik klep er weer vrolijk op los | |
Alles komt goed.... | |
PimmoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-7-2007 Laatste: 1-3-2022 Berichten: 424 | 31-8-2007 16:42 |
een van mijn ergenissen is toch wel dat je draait voor kinderen. de kinderen vinden het helemaal te gek. en dan komen de ouders naar je toe dat het zachter moet omdat het kut muziek is. pim | |
dus... | |
AlleznetStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-7-2005 Laatste: 24-5-2012 Berichten: 793 | 31-8-2007 16:51 |
pimmo schreef: een van mijn ergenissen is toch wel dat je draait voor kinderen.de kinderen vinden het helemaal te gek. en dan komen de ouders naar je toe dat het zachter moet omdat het kut muziek is. pim | |
Bier, Billen, Borsten en Beats! | |
Dj SpiderEx Lid Uit: Nederland Sinds: 22-8-2003 Laatste: 27-5-2008 Berichten: 352 | 31-8-2007 21:41 |
Wat wel altijd het probleem is met draaien voor kinderen. Ouders hebben een bepaalt idee wat kinderen leuk vinden, denk aan k3, kabouterplop etc. Maar ondertussen houden de kinderen stiekem meer van jumpen of echte house | |
FrodorfStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-6-2006 Laatste: 21-12-2011 Berichten: 37 | 31-8-2007 22:34 |
Ik kan er niet tegen als ik met minder ervaren mensen moet werken. Voorbeeld: Eens op een festival geluid moeten doen waar veel beginnende bandjes speelde. Ik ging dus soundchecken, en dan staat de organisator ineens naast je van, wat ben je aan het doen, waarom beginnen ze niet gewoon. Nog een voorbeeld: Op hetzelfde festival, stond een "decorploeg" om alles te changeren. Deze was door de organisator geregeld. Dat doe ik dus nooit meer:P Microfoons stonden vaak verkeerd om, en als ze per ongeluk ergens een kabeltje kapot liepen.. (Jah, dat is echt gebeurd ) dachten ze zo van, de andere 100 zitten er nog in, dus het zal wel goed zijn... Verder vind ik het allemaal wel prima:P Ik vind het persoonlijk wel leuk om af en toe uitleg te geven aan jongere kinderen. Alleen zeg ik het dan ook wel een beetje brutaal als ze echt in de weg gaan lopen ofzo. | |
MobileShowtechniekStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-8-2007 Laatste: 1-4-2010 Berichten: 25 | 1-9-2007 00:51 |
Top 10 - OP LOCATIE Op nr 1 natuurlijk: - '' Heeft u een stukje Tape / Gaffa en kunnen we die even lenen? '' - Wijzigingen in locaties waar de eventuele licht/geluid regie / dimmercity kan komen te staan - Mensen die hun glas met drank in / op de flight-case zetten. - Mensen die telkens een collegabedrijf/ concurrent gaan opnoemen. - Verkeerde informatie die word doorgespeeld ivm stroomvoorziening enz. - Brand-alarmen die niet worden afgekoppeld - Mensen die het altijd beter weten - Geen Draaiboek of dergelijke planning - Disco Jongens die altijd in het rood lopen te clippen. ( Hulde aan Dateq) - Nieuwsgierige glazenwassers / horeca personeel die in kisten gaat lopen rondneuzen. | |
Because Light Matters | |
SoundExperienceStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2005 Laatste: 7-4-2015 Berichten: 334 | 3-9-2007 13:23 |
- Mensen die hun glas met drank in / op de flight-case zetten. En op de subs met gevolg dat het eraf trilt. - Verkeerde informatie die word doorgespeeld ivm stroomvoorziening enz. Parkeergelegenheid. - Brand-alarmen die niet worden afgekoppeld. Of zeggen dat ze het wel gedaan hebben en er op de avond zelf achterkomen dat het niet zo is - Mensen die het altijd beter weten. Van die ouwe mannen die dan zeggen "eej ik heb vroeger ook plaatjes gedraaid" en dan aankomen met de meest absurde, totaal niet passende nummers. | |
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet." |