Forum > Geluid

omroepen

(95 reacties. Pagina 7 van 10)
Moderator(s): Dré
BerryStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-4-2004
Laatste: 1-2-2011
Berichten: 115
20-8-2005 19:32

djmouse schreef:

nog enig idee van het vermogen van de hoorns? zodat ik opzoek kan een een versterker die minstens deze twee hoorns aankan...dj mouse
Check ik voor je.
Ik stel voor dat we de rest via mail afhandelen en je hier voor de geïnteresseerden het eindresultaat nog even vermeld. Fijne vakantie.
Sinds de automatisering gaat er niets meer gewoon vanzelf ...
BerryStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-4-2004
Laatste: 1-2-2011
Berichten: 115
22-8-2005 14:45
Oeps, probleem!
Dit weekend bij vereniging kast met oude zooi gecheckt en ik vond:
- 3 “kegels” (kegelvormige kunststof binnenzijde) met daarin 3 drivers
- maar slechts één hoorn (buitenzijde)!
We hadden jaren terug 3 hoorns buiten hangen, kennelijk waren er twee zo slecht aan toe dat die in de container zijn verdwenen sad :( .

Wie helpt mij mijn belofte aan Ruben waar te maken en nog een hoorn (alleen buitenkant dus) maar twee is natuurlijk nog mooier, te vinden?
Het zal echter gezien het verouderde type niet meevallen, je moet er maar net over struikelen in een rommelhok.

In het ergste geval wordt het ludieke zelfbouw:
Een omgekeerde harde kunststof afvalemmer of plantenpot van ongeveer dezelfde vorm en afmetingen moet ook werken (toch?). Je hangt die dingen ergens buiten het zicht, niemand die het ziet maar wel hoort omroepen laugh :D .

Het gaat om de Philips LBC 3404, fototje en tekening vind je hier.

Alvast bedankt voor jullie moeite en hulp.
Sinds de automatisering gaat er niets meer gewoon vanzelf ...
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
22-10-2005 20:58
ow ow ow..

top aanbod weinig tijd en dit soort dingen raken achterop het to do lijstje...

hoop dat het aanbod nog geld ashamed :$ ? mocht er iemand de missende onderdelen hebben liggen graag, maar anders word het zelf iets knutselen...

mocht het aanbod nog staan kom ik of een van de collega's het zo spoedig mogenlijk ophalen zodat er weer schot in de zaak komt

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
BerryStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-4-2004
Laatste: 1-2-2011
Berichten: 115
22-10-2005 21:27

djmouse schreef:

hoop dat het aanbod nog geld
Je hebt mazzel, mijn ruimtegebrek heeft nog niet geleid tot het dumpen van oude spullen in de container.
Mijn mailadres staat in mijn profiel dus ik hoor het wel.
Sinds de automatisering gaat er niets meer gewoon vanzelf ...
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
22-10-2005 21:46
mailtje jouw kant op
BEDANKT!!

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
21-12-2005 17:51
aan allen die geholpen hebben wink ;)

het is inmiddels gelukt, omroep is op het hele veld prima verstaanbaar hoorn's gaan in combie met de versterker echt loeihard.

iedereen is erg tevreden
bedankt!!

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
21-12-2005 20:23
Mooi om te horen, kan je er eventueel foto's van maken?
Potverdorie
TimleferinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-8-2005
Laatste: 17-12-2010
Berichten: 93
22-12-2005 17:33
En wat voor een versterker heb je nou gekocht dan? En de speakers van Berry kompleet gemaakt of samen met hem nieuwe gekocht of zelf wat geknutseld?

Ik ben best wel nieuwschierig razz :p
BerryStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-4-2004
Laatste: 1-2-2011
Berichten: 115
22-12-2005 19:54
Nah, laat ik mijn nieuwsgierigheid dan ook maar niet onder stoelen of banken steken ...
Sinds de automatisering gaat er niets meer gewoon vanzelf ...
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
22-12-2005 23:03
foto's gaat op korte termijn niet lukken (wie weet met een maandje wel) maar creatiefe omschrijving gaat zeker lukken
ik heb de speakers van berry compleet gemaakt (twee emmers verknipt en tot ''hoorn'' benoemd
versterker komt van tom, prima ding iedereen begrijpt hem knopje voor mic en knopje voor volume...
@ tom mooie is wel dat van de hele ingewikkelde uitleg die je mijn collega heb gegeven, hij alleen nog wist te vertellen dat ie je eng vond en dat je een leren broek aan had laugh :D
systeem is nu zo dat achter de ''bar'' de versterker met mic ligt en dat op alledrie de gebouwen speakers staan

op het hele veld is het geluid duidelijk hoorbaar (ben al meerdere keren gebeld met de vraag hoe het zachter moest omdat het zo hard gaat dat omwonende (dikke 400 meter verderop) konden meegenieten.

mooie is ook dat de kids ondekt hebben dat als je de mic voor de radio legt dat ze buiten muziek hebben(Kon met oude systeem niet omdat het zo bagger klonk)

zal binnenkort de radio maar gewoon doorlussen naar de versterker want daar zit ook gewoon een line ingang op)

ALLEN BEDANKT

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)