Forum > Algemeen Forum

" Brabantse Prijzen? "

(63 reacties. Pagina 7 van 7)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
18-12-2005 13:28

YourLiVe schreef:

ik zit vrij weinig in Brabant (terwijl ik daar wel vandaan kom), veel meer in de randstad en de laatste tijd ook in Gelderland, Overijssel en Limburg.
Eigenlijk is dit het leuke uit het topic.
Velen "opereren" elders en daarbij ook nog eens een eind buiten de "eigen" lokatie, terwijl je elkaar eigenlijk niet in de weg zit.

Zo zit ik in januari in Leeuwarden, een combinatie van live artiesten met disco.

Martin.
kvm entertainment
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
19-12-2005 19:18
Ik zou het anders ook niet erg vinden om wat meer hier in de buurt te zitten hoor! Gelukkig doe ik de laatste tijd veel bruiloften en bedrijfsfeesten die tot een uur of 12 a 1 duren, maar ik heb ook wel eens dingen op 2 uur reisafstand die tot 4 of 5 uur duren. Dan is die terugweg wel erg zwaar soms! Maar ach, die afwisseling houdt het leuk he!
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
HR SoundStandaard Lid
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
28-12-2005 13:25
Ook ik wil even reageren op de brabantse prijzen. Ik ben zeven jaar gelden in Brabant komen wonen. Mensen hier( in Brabant ) vinden 150 euro al dik betaald voor een drive-in show. De meesten werken ook voor dit bedrag.Ikzelf draai dan ook meer in de randstad omdat de prijzen daar hoger liggen. In het begin, als ik nog niet geboekt voor die betreffende avond was, deed ik het wel voor die prijs maar ben hier mee gestopt. Tenslotte " kunst" moet betaald worden. Ik merk wel dat menig "opdrachtgever" niet gevoelig is voor de argumenten: -ik ben/heb een bedrijf - ik draai met A-apparatuur, - ik heb een legale platencollectie, -ik heb een legale BPM-studio( en geen crack) en ga zo maar verder. Ik weet dat het appels met peren vergelijken blijft, maar de "opdrachtgevers" zien dit nu eenmaal anders.

Nu even als advocaat van de duivel. Ook ik ben begonnen, 25 jaar geleden, met een versterker van Frits Meuris ( uit Sittard ) met wel liefst 2x 100 watt rms en een twee zelf inelkaar geschroefde kast met met 4 stuks pop 50 van FANE en een hele rits piezo's. Toen vroeg ik ook een belachelijk lage prijs. Ik deed dit voornamelijk voor de "hobby" en een hobby mag geld kosten. Het blijft een kwestie van marktwerking. Als je je kunt onderscheiden van de massa en dus iets te bieden hebt, kun je een betere/hogere prijs vragen.
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.
TNTStandaard Lid
Sinds: 18-9-2005
Laatste: 23-11-2010
28-12-2005 14:40
Ik vind het wel meevallen, mijn tarief begind bij 250 euro en ik heb werk genoeg.
enkel hier in de regio Waalwijk.
brabantse nachten zijn lang

Terug naar forum Reageer (zonder quote)