Forum > Off-Zone

biertjehhh??? tijdens het draaien...

(348 reacties. Pagina 7 van 35)
Moderator(s): Dré
PulseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-6-2003
Laatste: 22-8-2005
Berichten: 138
5-9-2003 13:40
Gehoord van Prolyte..

Wat is het verschil tussen een vrouw en Sanex?

Sanex irriteert niet..
Hebbum.. Taiko - Silence.. oeh lekkere trommels!
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
5-9-2003 13:57
nee.. ik mag niet drinken (dus geen alcohol) als ik draai in alcazar (van de baas)
Dan leef ik de hele avond op Redbull happy :)
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
LJ AIRStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 11-6-2005
Berichten: 109
5-9-2003 20:02
Nou ik heb het geweten,

ik moest een uurtje of 4 in de kou staan op een beachparty(licht) en ik heb de hele avond red bull gedronken. Nou daar wordt je echt ziek van de volgende dag.

Ik had die volgende dag echt een buikpijn als wat, niet eens drank shocked 8O , Dus ik denk dat ik het voortaan maar op een stevig drankie doe(aan het einde) en de rest van de avond cola, of iets in die richting.

Maar in de kou red bull drinken heb ik geweten shocked 8O laugh :D

gr.
lj air
Een par zonder dimmer is een vogel zonder vleugels
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
5-9-2003 20:21
Ik hou het op 2/3 biertjes max als ik moet draaien. Om dezelfde reden dat je niet auto rijdt met te veel alcohol op, doe je dat ook niet als je moet draaien.
Door internet beperkt
DaanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-4-2003
Laatste: 10-2-2005
Berichten: 58
5-9-2003 22:38
ik heb precies hetzelfde als eerder gezegt. als ik voor vrienden een feestje moet geven vindt ik het echt geen probleem om te drinken.

maar als je voor bijv. oudere mensen veel gaat drinken en je staat daar dronken of aangeschoten voor je spullen dat vindt ik dat niet echt kunnen.
Staat een boom in het bos..gaat ie zitten..
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
5-9-2003 22:53
Ik ben pas 15 dus ik drink sowieso niet(lees: af en toe wink ;) ) En als ik een feestje heb dan halen mijn ouders mij op of iemand anders bobt die absoluut geen alcohol drinkt!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
5-9-2003 23:00
doe mij maar un sappie razz :p
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
6-9-2003 08:52
Wat Tom zei is in veel gevallen waar, je denkt vaak als je drank of iets anders genomen hebt dat je beter bent in dingen.

Ik heb het wel eens helemaal verknalt toen ik had gezopen tijdens het draaien, maar doorgaans is draaien voor mij automatische piloot, ik denk er niet meer bij na, het gaat gewoon. Ik drink graag en ik drink veel en het duurt erg lang voordat ik dronken ben. En als ik dan aangeschoten raak gaat het nog steeds goed.

Daardoor maakt het voor mij niet veel uit als ik bier of een ander drankie neem met draaien. Voordat ik dronken word ben ik misschien al 6 uur of langer achter elkaar bier aan het zuipen, en dat komt niet vaak voor als ik sta te draaien.

Wat ik absoluut niet kan is draaien als ik stoned ben of stoned en dronken, stronken.
Dan ben ik net een beginner, echt helemaal de weg kwijt.
Daarom doe ik dit dus niet, in het verleden heb ik echter wel andere, niet nader te omschrijven middelen genomen, wat juist weer fantastisch ging in combinatie met draaien. En dit vond ik niet alleen zelf, maar ook anderen.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
6-9-2003 10:37
Als we moeten draaien op een feest drink ik niet, dit heeft 2 redenen.
1. Mijn collega Sgrovert rijdt (ik heb geen roze papiertje) en MAG dus niet drinken. Je kan het niet maken om dan lekker een paar pinten te pakken omdat grovert ze ook wel lust maar niet mag!
2. Ik heb eens "door mekaar" achter de installatie gestaan en toen was er een k#tjong die een stekker uittrok en ik compleet in het donker stond shocked 8O . Als je dan moeite hebt om die stekker te vinden en al je zooi weer aan te zetten is de lol gauw over.

Voor mij dus geen drank als we nog moeten rijden.

We hebben wel eens bij een bekende van ons moeten draaien toen hadden we de fietsen in de aanhanger gegooid (ergens op de boxen) om na het feest naar huis te fietsen, de dag erna terug te fietsen, af te breken, in te pakken en terug te gaan met de auto zodat we een paar (niet meer) pinten konden pakken en niet met drank op hoefden auto te rijden.

Onderschat ook de taak van een bijrijder niet als je om 3 of 4 uur 's nachts vermoeid terug moet rijden van een klus.
Lost in Music
Dj BasStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2003
Laatste: 22-2-2009
Berichten: 30
6-9-2003 11:07
hey ik had keer op een tuinfeest van kennissen van mij hak 2 breezers op en veranderde niks maar dat was alleen plaatjuh voor plaatjuh draaien
!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)