Forum > Algemeen Forum

Het bouwen van een case

(3446 reacties. Pagina 50 van 345)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
31-10-2004 19:40

Tom schreef:

Chroom en alu kan je poetsen met gewone autopoests. Ja, er zijn er die regelamtig hun parren poetsen shocked 8O Ikke nie hoor. Veel te veel werk voor iets wat alleen maar in het donker staat.
Niet alleen parren Tom, maar ook de microfoon statieven wink ;) Achteraf toch liever allemaal zwarte K&M's gehad wink ;)

Chroom poetsen met autopoets (o.i.d.)blijft chroom.
Alluminium poetsen wordt minder mooi, normaal is het alluminium "mat" van kleur als je dat poetst gaat het glimmen en ziet het er helemaal niet meer uit.

Martin.
kvm entertainment
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
31-10-2004 20:51
Zwarte statieven hebben ook een nadeel;
ze beschadigen...... sad :(
Nee, ik kies voor on the road; voor alu, staal of chrome.
Als daar een kras op komt, en dat komt er sneaky :V, blijft het netjes om te zien.
En idd poetsen geeft glans.
Ikzelf ben ook geen voorstander van die glans, van mij mag alles lekker dof zijn.
Vind ik rustiger, maar de op wilde graag weer als nieuw voor de dag komen......

Ik vind juist dat als alles er als nieuw uitziet, het net is alsof je niks te doen hebt...... sneaky :V
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
31-10-2004 21:10

Tom schreef:

Ontvetter neemt alleen vet weg. Dus dof wordende metaaldelen, maak je er niet meer mooi mee. Sterker nog, als de zaak aan het roesten is, vererger je het alleen maar.
Ik dacht: donker worden=aangekoekte rook e.d. Daarom een ontvetter. Zelf zou het me niet zo heel veel kunnen schelen, als de flightware er niet meer zo netjes uitziet. Zo lang de case zijn werk nog maar goed doet. Die case is in de eerste plaats nog altijd case en geen showobject. Ok, natuurlijk zijn er grenzen, maar om een beetje doffe of donkere flightware maak ik mij niet druk.

John
I am a TimeDriver!
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
1-11-2004 07:37

ideedeluxe schreef:

KNIP
Ok, natuurlijk zijn er grenzen, maar om een beetje doffe of donkere flightware maak ik mij niet druk.
John
Het is nog niet zover dat je er niet meer voor de dag mee kan komen. Dus zo druk hoef ik me nog niet te maken. Het gaat ook maar om 2 hoeken en een handvat. Ik vroeg het me gewoon af, bedankt.
T-nuzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-2-2003
Laatste: 29-6-2006
Berichten: 52
1-11-2004 13:53
Wat een vlijtige huisvrouwtjes allemaal wink ;) ...

Zolang het allemaal z'n werk doet is het prima toch? laugh :D Met schoonmaken gebruik ik meestal alleen een vochtige doek. Is alle drank en andere viezigheid er weer vanaf. OP zwart zie je idd meer en die lak gaat er idd toch wel vanaf, ook mijn voorkeur gaat dus uit naar gewoon alu/staal.
Er is maar één constante factor in de techniek: de verandering
EdgarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-9-2004
Laatste: 14-11-2004
Berichten: 12
4-11-2004 13:20
Mmm, Mijn case is nu bijna af maar nu wil ik er nog de naam van mijn bandje op zetten (zodat het net echt lijkt :)) Weet iemand waar ik dat lettertype kan vinden wat altijd gebruikt wordt?
Goh!
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
4-11-2004 16:48
in een andere shop (srry dré, kan ze niet in jou shop vinden) zijn er sjabloons tekoop, en dan moet je er ff overheen spuiten.
 
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
5-11-2004 00:36
Letters om op te brengen/uit plakplastic te snijden/of om te spuiten,
kun je heel makkelijk op je eigen pc maken.
Neem een lettertype wat een beetje recht toe recht aan is,
zoals Arial of playbill, maar het mag ook lekker rondig zijn, zoals bijvoorbeeld Harlow.
Het gaat erom dat he makkelijk te snijden is met een lekker fijn mesje.
Kies bij lettereigenschappen "countour",
dan krijg je een heel mooi dun lijntje waarlangs je kan snijden.
En nu kan je kiezen, ik spuit om de letters heen, of ik spuit de letter zelf, beide geven eigen leuke effecten. Zorg er wel voor dat je papier netjes met een tijdelijke fixeerlijm goed vlak op je panneel vast zit.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 13473
5-11-2004 10:53
Of laat zo'n reclameplakker een hele rits van die dingen voor je maken. Vind ik persoonlijk netter staan dan die sjablonen. Zijn altijd net scheef, net niet mooi naast elkaar en de verf loopt er altijd net even onderdoor.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
5-11-2004 13:41

Dré schreef:

Of laat zo'n reclameplakker een hele rits van die dingen voor je maken. Vind ik persoonlijk netter staan dan die sjablonen. Zijn altijd net scheef, net niet mooi naast elkaar en de verf loopt er altijd net even onderdoor.
idd sad :(

Terug naar forum Reageer (zonder quote)