Forum > Algemeen Forum

Praten tussen de platen door...

(74 reacties. Pagina 5 van 8)
Moderator(s): Dré
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
9-3-2004 22:37
Waarom niet? Je moet een avond toch spectaculair openen, soms de stemming eens "mondeling" helpen?

Jullie vergelijk is dan ook niet helemaal eerlijk; (beroemde) DJ's zien draaien waarbij niets gezegd wordt, en dan verklaren dat degene die dan wel wat zeggen (geen mc!) het "raar" doen...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-3-2004 22:39

teknoknights schreef:

misschien af en toe eens een zinnetje zoals : PUT YOUR HANDS IN THE AIR) maar meer meot dat toch niet zijn?!
Ik ben mooi pleite als iemand dat gaat roepen laugh :D .
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 9489
9-3-2004 23:40

sylvia schreef:

Ik ben mooi pleite als iemand dat gaat roepen laugh :D .
Put you're bra in the air! wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
10-3-2004 09:43

Tom schreef:

sylvia schreef:

Ik ben mooi pleite als iemand dat gaat roepen laugh :D .
Put you're bra in the air! wink ;)
Dan sta ik toch wel ff lullig te kijken als dat word geroepen jah! laugh :D
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
10-3-2004 10:18

teknoknights schreef:

Nu ja... die heftige trance party zal dan wel niet zo'n succes geweest zijn zeker als je daar stond te praten?
Echte goeie techno en trance deejays kunnen met de platenkeuze alleen het publiek op gang houden, zonder dat ze er voor hoeven te babbelen.
Daar geef ik Niek inderdaad gelijk in...
Trance Party's draai ikzelf niet vaak, maar elk groot schoolfeest of Danceparty hou ik zoiezo wel even een welkomspraatje. Gewoon een vlotte introductie, de mensen even lekker warmmaken, en vervolgens een gigantische knaller erin..... Gegarandeert succes (bij mij tenmminste).

Ik heb ook het idee dat enkelen hier alleen maar de grote feesten als referentie hebben. Dj Tiesto en consorten. Ja, die praten inderdaad niet, nee.
Als je een beetje praktijkervaring hebt met de feesten die de meeste werkenden hier doen dan weet je dat dit heel goed kan!
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
10-3-2004 18:59
Kan er niet aan doen maar ben er nooit voor geweest sad :(
Ik ben het eens met Sylvia;.. Zelfs dat 'put your hands in the air gedoe' zoals ik zei, is er soms teveel aan. Ik heb trouwens nog geen enkele deejay horen praten op een techno fuif of zo (en dan zijn dat niet altijd bekende deejays)
Ik vind dat je de power uit de muziek haalt wanneer je iets in je micro staat te schreeuwen.

wink ;) Maar dat is dan mijn mening natuurlijk ... razz :p

Greetz
zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
10-3-2004 20:21
Soms moet je mensen een beetje aan de gang helpen, maar dat lukt niet echt als je een beetje afgezaagde teksten gaat roepen.... Wees als je iets zegt creatief en gevat, dat wil vaak het ijs nog wel eens breken, vooral bij feesten die moeilijk op gang komen. Het hangt ook maar net af van het type feest en het publiek. Ouder publiek is zoiets gewend van vroeger, jongeren kijken je stoicijns aan als je wat roept. Kleine kinderen stoppen zelfs met dansen.... een gouden regel lijkt me dan ook: Ken je publiek !!

Je hebt ook van die dj's die de gain van hun mic zo ver openzetten dat datgene wat ze lullen totaal niet te verstaan is en allees een grote brei wordt, zie je iedereen mekaar aankijken :-)

John
I am a TimeDriver!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 9489
10-3-2004 21:45
iiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzz everybody happyeeeeeeeeeeeeeee? laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
11-3-2004 05:33

Tom schreef:

iiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzz everybody happyeeeeeeeeeeeeeee? laugh :D
En dan Eff een Claxon ertussen door, en daarna meteen Special D - Home Alone wink ;)

Enn, voor mij hoeven DJ'S niet te praten, behalve op een Trouwfeest (etc) is het bijna noodzakelijk, vind het ERG lullig als er Twee van die "dj's" ZITTEN achter kun "draaitafels"...

Maar 'k ga werken angry
JohanKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-1-2005
Laatste: 17-4-2005
Berichten: 8
5-1-2005 20:51
Hmmja ik ben dus iemand die niet makkelijk door de mic praat.. sad :( Hebben jullie nog tips/truucjes om dit te leren, wellicht in stappen?! Draai al geruime tijd in een kroeg (7 maanden), hoef gelukkig niet te praten, alleen af en toe is er wel s een jarige, dan is het jammer als ik het niet durf/kan.. Verder heb ik ook geen vlotte babbel (in het dagelijkse leven).. shut up :X Heb er ook over na zitten denken om er gewoon mee te stoppen.. Echter, ik krijg zoooveel goede reacties, ik kan er gewoon niet mee stoppen, daar komt ook nog bij dat ik het gewoon leuk vindt om te doen natuurlijk!!
ThX voor de posts alvast!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)