Forum > Off-Zone

Samenwerken

(71 reacties. Pagina 5 van 8)
Moderator(s): Dré
vorige 1 .. 3 4 5 6 7 8 volgende
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 1-5-2025
25-10-2003 22:29
In het algemeen is het beter dat je de zaken goed gesceiden houd,
van wie wat is,
mocht de boel uit elkaar vallen.

Probeer het zo samen te doen dat je niet met halve zaken komt te zitten.
1 cd speler of 1 TT is zo onhandig, en je vind niet gauw meer een gelijke tweede voor weinig.
Spreek van te voren af wie er wat aanschaft, en wat je doet bij reparaties.
Maak naar rato (de verhouding van de investeringen) afspraken over het verdelen van de "buit".
Op die manier voorkom je ruzie achteraf.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
25-10-2003 22:42

Berthus schreef:

Mijn collega geeft niet zoveel om drive-in als ik. Hij heeft dan wel een meubel en lichtenrek gemaakt, maar verder investeren wil hij eigenlijk niet... toch jammer sad :(.
Hij moet het licht verzorgen, dus qua verlichting zal het bij ons wel nooit iets worden.
Ik blijf ondertussen maar kopen.. wink ;)
Tis dat je neit in Tilburg woont ... razz :p
SgrovertStandaard Lid
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
26-10-2003 01:17
Ik werk vanaf toen ik begonnen ben samen met DeWazige.

Wij hebben het met aankopen op de volgende manier "verdeeld".
Als er iets aangeschaft moet worden koopt een van de twee het na overleg met de ander. We proberen dan ook de aankopen zoveel mogelijk op elkaar af te stemmen.
Voorbeeld, tijdje terug heeft hij paar mooie speakers op de kop kunnen tikken, maar daar hadden we geen versterker voor. Deze heb ik dan gekocht.

En op die manier als we ooit willen stoppen weet ieder precies wat van hem is en heb je ook geen problemen met opdelen.
Tevens proberen we ook om en om iets te kopen, zodat kwa aandeel enigzins een evenwicht ontstaat. Maar je zal altijd blijven houden dat een van de twee meer geld erin steekt dan de ander.
Bij ons was ook eigelijk in het begin min of meer de verdeling, ik kocht alle spullen om muziek te draaien, en hij deed de versterking. Ook omdat hij al bezig was toen ik erbij kwam en dat stuk het hardste aan vervanging toe was.

Verder heb je met zijn tweeen in het begin gewoon meer draaiopdrachten dan alleen. Je kan namelijk met tweeen naar plaatsen zoeken waar je kunt draaien. Het is zoals al gezegd gezelliger, en sneller met opbouwen, afbreken, en zeker niet te vergeten vervoer. Je kan thuis namelijk de auto met zijn tween veel sneller in en uit laden.
Lost in Music
HurricaneStandaard Lid
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
26-10-2003 15:07
Einstijn en ik zijn samen collega's.

Bij ons zit het heel simpel in elkaar. Hij zorgt voor het geluid, en ik voor het licht. Met een klus gaat het geld gewoon heel simpel door 2en. Wij kopen nooit iets samen waardoor er nooit ruzie ontstaat mochten we ooit uit elkaar gaan. Het nadeel is alleen wel dat ik dan een incomplete drive-in ben aangezien ik dan zonder geluid zit. Maar dat neem ik op de koop toe

William
...
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
26-10-2003 17:58
Ik werk alleen, en zie bijna alleen maar voordelen: eigen spullen, eigen verantwoordelijkheid, eigen geld, eigen sfeer op de avond neerzetten, geen geruzie, alleen afspraken met mijzelf die ik altijd nakom, eigen keuzes over welke avond wel en welke avond vooral niet, eigen cd-collectie, eigen toekomstplannen en soms ook even niet.

Twee nadelen: plassen en luidsprekers. Naar de wc kan ik alleen tijdens plaatjes uit mijn 'plas- en bierhaalcollectie' happy :) en voor de boxen zet ik mij over mijn trots heen en ben ik eventjes de zielige dame die zich GRAAG door een potige barjongen laat helpen (maar het staat eigenlijk niet zo netjes, dus dat doe ik dan ook vooral niet als de feestgever zelf in de buurt is).
SpeakerfreakStandaard Lid
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
26-10-2003 18:14
Voorbeeld, tijdje terug heeft hij paar mooie speakers op de kop kunnen tikken, maar daar hadden we geen versterker voor. Deze heb ik dan gekocht.
dat noem ik dan weer echt te onlogies... en dan heb jij nix aan die boxen en hij heeft nix aan de versterker... net zoiets als dat jij cd spelers koopt en hij de mixer
DewazigeStandaard Lid
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
26-10-2003 18:52
Ik ben dus de collega vcan Sgrovert. Onlogisch zeg jij, ik vind van niet al komt het wel zo over. Na jaren te hebben geconrad (nieuw werkwoord laugh :D ik conrad jij conradt wij conraden)kom je tot het besef dat je met broddel niet ver komt je gaat dan prof apparatuur aanschaffen helaas hangt hier een prijskaartje aan, bla bla bla.

Voor de drive-in hebben we nu een tiental luidsprekers staan, een deel van mij, een deel van Roger (Sgrovert). Die versterker van hem kan hij altijd nog op zijn eigen luidsprekers gebruiken (heeft hij wel een "beetje" power te veel) en kan ik die van mij altijd nog op mijn eigen setje gebruiken (beetje power te weinig)

En dan nog, als je een mooie versterker 2e hands uit kan halen en je hebt er zelf even het geld niet voor. dan ben je je collega toch dankbaar dat hij zich dat ding dan koopt voor de drive-in. Je moet de show toch met z'n 2en maken en de samenwerking gaat prima dus eigenlijk typ ik dit hele stuk voor niks want wij zijn geen van beiden van plan om af te haken.
Lost in Music
Joost_sStandaard Lid
Sinds: 23-8-2003
Laatste: 2-7-2016
26-10-2003 20:28

sylvia schreef:

Naar de wc kan ik alleen tijdens plaatjes uit mijn 'plas- en bierhaalcollectie' happy :)
wat moet ik me bij deze plaatjes voorstellen>?
Lekker bouncen!
DjmouseStandaard Lid
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
26-10-2003 21:00
plaatjes die wat langer duren dan een gemiddeld plaatje en die precies lang genoeg zijn om naar de wc te gaan of bier te halen wink ;)

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
26-10-2003 21:34
Zoals "Rappers Delight van The Sugarhill Gang" laugh :D
Ja, ja, die draaien we nog steeds!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)