Forum > Muziek

Kindermuziek

(49 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
22-5-2005 23:14
draai iedere maand voor een een bultje kids (7 tot 14) en die gaan echt niet meer uit hun dak op k3... chips sommige nog wel maar ze luisteren allemaal gewoon naar leipe mocro flavour en de snoepwinkel ed....

tuurlijk sommige nummers hebben teksten waarbij je denkt van goh... maar ze schreewen ze gewoon vrolijk mee... dan kun je mij niet wijs maken dat ze dat soort nummers niet kennen

afgelopen vrijdag weer een kids disco gehad en de bekende rap ''artiesten'' sneaky :V en de bekendere commerciele nummers doen het allemaal uitstekend!

en btw die kids staan ook vrolijk te stampen op hardcore wink ;) niet de hele avond natuurlijk maar zo nu en dan een nummertje wel...

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
Dj JoBoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2002
Laatste: 28-2-2009
Berichten: 196
22-5-2005 23:46
juist ja,
ik zie hier opmerkingen tussen staan van "K3 Doet het altijd goed razz :p " (vooral de smiley), oid. Ik heb bij sommige posters niet echt het idee dat ze de doelgroep serieus nemen, no offence, maar post dan ook niet in dit topic.

Deze groep vind verbazen veel 'snelle muziek' leuk, daraver? geen probleem. Zolang je ze maar aan het dansen krijgt. Veel feest muziek, vinden ze prachtig.
.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
23-5-2005 00:10

Dj JoBo schreef:

Ik heb bij sommige posters niet echt het idee dat ze de doelgroep serieus nemen, no offence, maar post dan ook niet in dit topic.
Je vergist je.

De OP vraagt om advies voor de kids uit groep 1-4. Dat zijn kinderen van 4 tot 8 jaar. Vanaf 4 jaar dus...piepkuikens.

Natuurlijk luisteren 8 tot 14-jarigen naar andere muziek, maar hummeltjes van 4 & Darkraver? Lijkt me niet.
DJDSReservebank
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2005
Laatste: 14-2-2008
Berichten: 143
23-5-2005 18:49
Bedankt dat jullie heb effe hebben gekicked, nu hoef ik dat niet meer te doen laugh :D
Maar hier mijn verslag:
Ik kom zondag aan op de plaats van bestemming met volgeladen transit.
Alles uitgeladen, en het eerste wat ik zie als ik naar binnen loop is een enorme berg peutertjes in de discoruimte.. ik deed snel een schietgebedje en begon met opbouwen..
Ik had een half uur en 3 bezems nodig om al die kinjes de ruimte uit te krijgen, echt waar, dat is onmogelijk.. Allemaal willen ze helpen shut up :X Uiteindelijk de ruimte peutervrij gekregen en toen heb ik alles opgebouwd.. Wat me gelijk al opviel dat ze hun ogen uitkeken naar een grote zwarte doos waar rook uitkwam.. ("Ohh er is toch geen brand?") Uitendelijk alles werkend gekregen, ondanks de gebrekkige stroomvoorziening (2 stopcontacten, krachtstroom zeiden ze. alleen jammer dat de aansluiting dood was angry )

Toen ik begon te draaien viel het me gelijk al op dat ze K3 helemaal niet beviel, ook niet de klassen 1-4. Alleen de meisje huppelden een beetje rond en de jongetjes zaten "stoer" toe te kijken. Toen kwam de happy hardcore (Butterfly) en dat viel een stuk beter in de smaak. Iedereen stond te springen.. En natuurlijk Dragostea Din Tei was een toppertje.

Vervolgens waren de groepen 5-8 aan de beurt. Eigenlijk voornamelijk Top 40, Dance en R&B gedraaid. Schuifelnummers zijn ze nog iets te jong voor ("Hihihih ik ga niet met hem schuifelen") Darkraver, Sander Kleinenberg, Andrea Doria en Gwen Stefani waren erg poplair. Ali B moesten ze gek genoeg weinig van weten, behalve de 5e groepers.

Al met al een leuk en geslaagd feestje, en het is me toch gelukt ze aan het dansen te houden. Alleen zit ik nu wel met 6 waardeloze Kids Disco CD's laugh :D

Groeten,
0900-DJDS
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
23-5-2005 18:53
Schuifelnummers zijn ze nog iets te jong voor
zeker weten groep 8?shocked 8O

als wij draaien voor een groep 8 worden we altijd doodgegooid met verzoekjes om schuifelnummers
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 9475
23-5-2005 19:03
Uit veiligheid overweging,
gebeurd het heel vaak dat de krachtgroep uit staat.
Asl hij nodig is, is het een klik in de zekringenkast, en je hebt stroom.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
23-5-2005 19:10
't is bij schuifelnummers net hoe je het brengt hoor wink ;) ik had afgelope vrijdag de gehele groep 8 inclusief de leraren aan het schuifelen... en een lol dat ze hadden...ze bleven er maar om vragen... happy :) Wat wel opvalt, hoe commercieler het nummer /artiest hoe meer kids het geweldig vinden. Ze hebben overigens geen moment stil gezeten, ook niet op de wat minder bekende nummers!
DJDSReservebank
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2005
Laatste: 14-2-2008
Berichten: 143
26-5-2005 16:28
Het kwam meer omdat ze niet voor lul wilden staan bij de jongere groepen, je weet wel, stoer doen en mensen uitlachen die wél het lef hebben om te schuifelen.
En ik heb ook in de zekeringkast gekeken, maar het bleek dat de kabel vlak daaronder gewoon was afgeknipt en dichtgeknepen.. sad :(
0900-DJDS
RiLeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
Berichten: 65
30-5-2005 15:46
K3 doet het niet echt bij die kleintjes... Chips doet het wel goed. Wat ik had gedaan voordat ik kinderdisco ging draaien was gewoon op Nickelodeon de Kids Top 20 kijken.
De nummers die ze kennen komen allemaal uit de top 40.

De Hitzone cd's doen het dus goed... :)
DJDSReservebank
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2005
Laatste: 14-2-2008
Berichten: 143
30-5-2005 18:30
Op Nickelodeon heb je ook van dat soort muziekprogramma's met top40 en chipz enzo.
En de Kids Top 20 op Jetix, dat lijkt me toch duidelijk? wink ;)
0900-DJDS

Terug naar forum Reageer (zonder quote)