Forum > Geluid

cdj 800 voeding voor 130volt omvormer

(77 reacties. Pagina 5 van 8)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-4-2005 22:25

Powerbeat schreef:

da's toch niet die afschuwelijke advertentie met een speler in en 1 uit doos? Ik had al zo mijn twijfels... shut up :X
Die vent liegt, hij plaatst iedere 2 a 3 maanden dezelfde ad met het vaderschapsverhaal. En zijn huis staat vol dozen.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
21-4-2005 22:29

Sylvia schreef:

En zijn huis staat vol dozen.
Vandaar dat hij zoveel kinderen krijgt wink ;)

Martin.
kvm entertainment
PowerbeatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2005
Laatste: 10-9-2014
Berichten: 808
21-4-2005 22:31
Ik had dan bijna het zelfde lot gehad als deze mensen hier. M.a.w. suc6 ermee mensen. Pak die gozer iig flink!
I'll take you to the KoffieShop...
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
21-4-2005 22:37
Hoi,

Wil je wel even vertellen dat er een transformator op zit van 110 naar 220
Volt, Amerikaans systeem. Laat me maar weten of dit een probleem voor jou is
of niet.

Gr.
xxxxx
-------------------------------------------------
Hoi,

Ik heb er helaas maar 2. Er is eigenlijk geen geschiedenis daar ze
ongebruikt en nieuw zijn. Wegens zeer onverwachte aankondiging van
vaderschap heb ik ze dan maar te koop gezet.

Alle bonnetjes bewaard mijn vader dus zal ik hem moeten vragen.
Laat me maar weten wanneer we zouden kunnen afspreken.

Gr.
xxxxx
xx-xxxxxxxx
xxxxxxxx@xxxxxx.xxx
============================================== laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D
Het totale verhaal.

Ik heb bewust laten weten dat ik er graag twee wil maar eigenlijk drie.
Dat heeft hij niet meer.
Er zijn er nog twee.
Hij laat me uiteindelijk weten dat de spelers anders zijn dan anders!!

Daar kan je uit halen dat hij --
1) nu meeleest bij New Line en daarom mij dat eerlijk verteld dat de spelers niet origineel zijn.

-Mijn gegeven-Hij heeft liever dat gezeik niet meer en daarom vertelt hij het nu maar eerlijk.
-Eind gegeven-Zo stoer is hij dus niet!!

2)Hij niet meeleest en nu eigenlijk geen zin in gezeur meer heeft want dat heeft hij net gehad(Dome,Pioneer etc)
-Mijn en Tevens Eind gegeven-Hij is en blijft niet stoer,dat betekent dat je in ieder geval geen blaffer op je hoofd of mes tussen je ribben krijgt als je die spelers terugbrengt.
Dus met wat maatjes of Pappa&Friends breng je de spelers netjes terug(eerst even bellen of mailen-open spel eerst spelen!!).
Geef hem de gelegenheid om groot gedeelte terug te betalen.
Neem een verlies van paar honderd!!
Anders heeft hij niks meer als twee,drie man tegelijk komen.(de gedupeerden hier gaan natuurlijk tezamen de spelers terugbrengen,back up en mobiel bij de hand houden wink ;) ,extra maatje voor zekerheid kan nooit kwaad sneaky :V )
Dat verlies heb je maar te accepteren want jullie zijn zelf onvoorzichtig en beetje DOM geweest-wie zn billen brand moet voelen!!!!!

Groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DomeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2004
Laatste: 15-3-2008
Berichten: 15
21-4-2005 23:03
2 x bewerkt. Laatst door Dré op 21-4-2005 23:11
En zijn huis staat vol dozen.
Dit heb ik niet gezien (heb ik ook niet gezegd), maar dat idee krijg je wel gezien de hoeveelheid advertenties.

Mailtje
[Hallo xxxxx,

De tekst uit het mailtje van Pioneer staat zeer zeker hier tussen de stippellijnen.
Als je het echt wil zien kan ik je zo het volledige mailtje toesturen.

Tuurlijk zijn de spelers gebruikt. Tot ik erop gewezen werd dit niet lang goed kan gaan, heb ik ze met geen vinger meer aangeraakt tot ik meer informatie van Pioneer had.
Gezien de reactie van Pioneer negatief is tot het gebruik op deze wijze, zijn de spelers niet meer gebruikt.

Waarom na bijna 2 maanden. Dit omdat ik er vanuit ging dat hoe jij de spullen geleverd hebt dit geen probleem zou geven. Tot ik hierop gewezen werdt. ( zie hierboven)

Waarom er aan je verhaal getwijfeld wordt. Omdat je regelmatig de zelfde advertentie plaatst en ik al meerdere mensen gesproken heb via een forum die bij jou gekocht hebben.

Klopt je verhaal wel bij deze nogmaals gefeliciteerd.Had je meerdere sets cdj 800 staan, had je moeten melden dat dit amerikaanse zijn.
Aangezien nu blijkt deze spelers absoluut niet in europa te krijgen zijn. Draai het verhaal maar ens om. Dan durf ik te wedden dat jij het verhaal ook in twijfel neemt.

Op het moment dat jij kenbaar had gemaakt dat het om amerikaanse spelers zou gaan had ik zelf kunnen beslissen of ik ja of nee wilde.
Dan was er niets aan de hand geweest. Dit heb jij echter verzwegen. Heeft dus ook niets met oplichter te maken, zie ik ook nergens in mijn mail staan.

.Dus eigenlijk ben ik dan wel benieuwd waar jij ze gekocht hebt en bij welke winkel. Als het goed is heb jij dan een bon met garantie. En zou ik de spelers dus terug kunnen geven aan jou / winkel.

Of heb jij een betere oplossing ?? om dit tot een goed einde te brengen ??
Antwoord
Beste Johan,

De oplossing is niet om mij met gebruikte cdj-800's in de maag te splitsen, sorry, dat kan ik niet, en neem aan dat je dat ook kunt begrijpen. Ik kan je bijvoorbeeld wel 50/60 euro op je rekening storten om vervolgens een omvormer in te bouwen. Is precies hetzelfde als wat je nu hebt, het probleem snap ik eigenlijk niet. Heb eerder ook een djm gehad met omvormer en meer dan een jaar zonder probleem gebruikt! Laat me maar iets weten.

Gr.
xxxxx
tja.. en nu ?? Het verhaal wordt er steeds vreemder op.
Hij geeft geen antwoorden op vragen (draait er omheen)
Edit Mod: Dré: Quotefix
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
21-4-2005 23:07
De man kan in ieder geval mooi erom heen praten. Alle vragen die je stelt worden gewoon genegeerd. Ik zou in ieder geval duidelijk willen weten hoe de aap in de mouw zit: waar zijn de spelers gekocht, bon/garantie etc. Deze vraag ontwijkt hij.

Als je hier antwoord op hebt is gewoon het één en ander al duidelijk en geeft het je zelf ook iets meer rust (ook al heb je daar op dit moment niets aan, aangezien je gewoon óf goede spelers wilt óf geld terug).

Maar stuur gewoon een korte mail met de vraag hoe het verhaal nu écht is. Zo kort mogelijk: zo heeft hij ook de minste mogelijkheden om er omheen te praten.
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
R@verStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2004
Laatste: 30-1-2017
Berichten: 35
21-4-2005 23:11
Hij voelt in iedergeval wel nattigheid, want nu is zijn advertentie op Marktplaats verdwenen. Zal vast iets met dit topic te maken hebben happy :). Vanmiddag was er nog een handelaar met een 'baby-verhaal'. Nu niet meer. Correct me if I'm wrong.

Het laten 'ombouwen' van deze spelers door hem liet ik niet toe. Ik wilde gewoon mijn geld terug hebben. Je moet niet meegaan draaien in dit lulverhaal van hem! Want anders blijft het doorslepen en wordt de kwestie alleen maar ingewikkelder.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
21-4-2005 23:36
1 x bewerkt. Laatst door KVM op 21-4-2005 23:38

Tenkater schreef:

Ik zou in ieder geval duidelijk willen weten hoe de aap in de mouw zit: waar zijn de spelers gekocht, bon/garantie etc. Deze vraag ontwijkt hij.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt waar ze gekocht zijn.
Via polen? Bon en garantie, is er bij betaling om gevraagd?
Het laten 'ombouwen' van deze spelers door hem liet ik niet toe.
Het kan zijn dat ik erover heen lees maar zie het nergens staan. Hij wil hem juist "tegemoedkomen" door 50/60 euro terug te storten. Maar dan ga je helemaal accoord met de verkoop. Tja, op naar Kassa.

Een losse voeding leveren lijkt mij echter geen probleem, van Roland heb ik in het verleden ook wel eens een voeding besteld voor een buitenlandse (veel goedkopere) unit. Denk echter wel dat de Pioneers met een nieuwe voeding dicht bij of zelfs over de huidige prijs komen.

Martin.
kvm entertainment
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 9491
21-4-2005 23:37
Tja, je hebt nu eigelijk een beetje je eigen glazen ingegooid.
Fredje had jullie de beste oplossing gegeven.
Met groepje en alle cd spelers tegelijk langsgaan.
Onder het mom van dat je nieuwe wilt kopen.

Afspraak maken en hem dan overrompelen, met de foute spelers.
En dan op een nette manier er proberen uit te komen,
zonder geweld, en het liefst zonder boze woorden.
De redelijkheid is meestal de juiste weg.

Als dat niet helpt,
zeg je dat je aangifte gaat doen van oplichting,
en geeft hem nog één kans.

Neemt hij die kans niet, ga je naar het dichtsbijzijnde politieburo,
zorgt dat je alle bewijzen, advertenties, e-mails, en van mijn part dit topic helemaal uitgedraaid wink ;) mee, en laat er een aangifte van oplichting van maken.
Met jullie allemaal als getuigen, en slachtoffers.

En vraagt de politie te bemiddelen om erger te voorkomen,
vooral meteen te reageren, daar het net zo goed om heling van gestolen goederen kan gaan, en anders de vogelgevlogen is.
Maar neem dan wel morgen meteen aktie!
Anders, als de persoon in kwestie hier mee-leest,
ben je te laat.

Houd ons aub op de hoogte!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
21-4-2005 23:41

kvm schreef:

Tenkater schreef:

Ik zou in ieder geval duidelijk willen weten hoe de aap in de mouw zit: waar zijn de spelers gekocht, bon/garantie etc. Deze vraag ontwijkt hij.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt waar ze gekocht zijn.
Via polen? Bon en garantie, is er bij betaling om gevraagd?
Het gaat mij erom dat je het verhaal een beetje weet. Ik ben ook wel eens opgelicht en ik werd wat rustiger toen ik wat meer info gevonden had. Hiermee krijg je natuurlijk niet je geld terug en het is achteraf l*llen, maar iets meer rust in die hersenpan op zulke momenten is wel handig. Het was gewoon een tip die ik uit ervaring kan delen.
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)