Forum > Geluid

Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic.

(603 reacties. Pagina 48 van 61)
Moderator(s): Dré
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
5-11-2003 18:36
ja, idd. en als je het oranje draadje doorknipt. schraap dan ook ff die quartz tekst van je deck.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
5-11-2003 19:50

Reind schreef:

Ja eigenlijk zou ik de hele review ook even in het engels moeten plaatsen. Maarja mijn engels schrijven is nog belabberder als mijn Nederlands razz :p dus dat besteed ik liever uit aan iemand die dat goed kan.
Nou, omdat ik toch niks te doen had, heb ik maar vast een stuk vertaald. Als je de rest ook wilt, hoor ik het wel!

home.wanadoo.nl/kids.hofman/OEM%20bak.doc

Zullen vast wel wat fouten inzitten, maar dat moet je dan ff zeggen.
Joost_sStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2003
Laatste: 2-7-2016
Berichten: 70
5-11-2003 20:43
nou van skid-mads heb ik nog niet gehoord...
maar het is volgens mij wel begrijpelijk verder, ik meot eerlijk zeggen niet alles keurig heb gechecked maar goed doe wel even wat aan dat skid-mads razz :p
Lekker bouncen!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
6-11-2003 01:10

dj Jasper schreef:

Reind schreef:

Ja eigenlijk zou ik de hele review ook even in het engels moeten plaatsen. Maarja mijn engels schrijven is nog belabberder als mijn Nederlands razz :p dus dat besteed ik liever uit aan iemand die dat goed kan.
Nou, omdat ik toch niks te doen had, heb ik maar vast een stuk vertaald. Als je de rest ook wilt, hoor ik het wel!

home.wanadoo.nl/kids.hofman/OEM%20bak.doc

Zullen vast wel wat fouten inzitten, maar dat moet je dan ff zeggen.
Ik heb het graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag dat je hem helemaal voor me zou willen vertalen. Je wilt niet weten hoe waar vandaan ik allemaal mailtjes heb gehad of de review ook niet in het engels te vinden was op mijn site.

FF een kleine selectie,
- Italié
- UK
- Duitsland
- Finland
- Frankrijk
- USA
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
6-11-2003 10:42
Ik maak hem van het weekend af wink ;)
DJ RaúlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 13-9-2004
Berichten: 29
6-11-2003 11:18
op TA.com was een gast en die zei dat ie jaren geleden de Omnitronic DD5250-LTD heeft gekocht. Ïs deze OEM bak dan echt zo oud? of heeft Omnitronic het geen andere naam gegeven?
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
6-11-2003 11:49

DJ Raúl schreef:

op TA.com was een gast en die zei dat ie jaren geleden de Omnitronic DD5250-LTD heeft gekocht. Ïs deze OEM bak dan echt zo oud? of heeft Omnitronic het geen andere naam gegeven?
Ik denk dat hij gewoon een beetje uit zijn net zwetst :)

De heeft nooit bestaan totdat de OEM superbak gemaakt werd.
Ik kan het fout hebben hoor maar voor zover ik weet............
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ ArSoNStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-10-2003
Laatste: 3-4-2004
Berichten: 4
10-11-2003 15:55
Nou, ik heb dus zaterdag 2x de Reloop RP4000 mkIII chrome gekocht.
Leuke draaitafels, maar toch een aantal kleine dingetjes...
Bij een enkele plaat remt het plateau toch wel erg af... staat niet stil, maar komt in de buurt (helaas).
Maar wat ik echt vervelend vind is het bijsturen...
Je geeft bv een klein tikje erbij... vervolgens gaat -ie corrigeren en gaat -ie zelfs onder de snelheid zitten (heel eventjes). Zodoende ben je weer terug bij af zeg maar... loop je weer iets achter...
Zelfde geldt voor afremmen, bij 't corrigeren gaat ie weer sneller soms...

In principe kun je hier wel aan wennen, maar als je dan ergens moet draaien op bv Technics, dan heb je het verkeerde aangeleerd...
Bovendien is het niet goed dat -ie langzamer gaat als je em een zetje geeft en andersom... lijkt mij

Is dit bij de 5000 mkII ook het geval? Kan iemand mij dat vertellen?

Zo nee, dan denk ik er sterk over na om ze maar in te ruilen en wat bij te betalen.
Dat kan volgens mij binnen 2 weken (geloof ik)
A cow will never be a upperclass life-form, because it insists on eating grass instead of smoking it.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
10-11-2003 19:15
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 10-11-2003 19:17

DJ ArSoN schreef:

Nou, ik heb dus zaterdag 2x de Reloop RP4000 mkIII chrome gekocht.
Leuke draaitafels, maar toch een aantal kleine dingetjes...
Bij een enkele plaat remt het plateau toch wel erg af... staat niet stil, maar komt in de buurt (helaas).
Maar wat ik echt vervelend vind is het bijsturen...
Je geeft bv een klein tikje erbij... vervolgens gaat -ie corrigeren en gaat -ie zelfs onder de snelheid zitten (heel eventjes). Zodoende ben je weer terug bij af zeg maar... loop je weer iets achter...
Kan ik daaruit opmaken dat je nog nooit met een vergrootglas naar de SL-1200 hebt gekeken? Die heeft namelijk, zei het in andere proporties, precies hetzelfde "probleem".
Zo nee, dan denk ik er sterk over na om ze maar in te ruilen en wat bij te betalen.
Dat kan volgens mij binnen 2 weken (geloof ik)
Hangt er vanaf waar je hem gekocht hebt. Bij mij zijn de regels te vinden in de shophelp: www.new-line.nl/utils/help.asp

Bij producten die bij mij afgehaald worden en vóór aanschaf ter plekke gedemonstreerd werden geldt deze 8 dagen periode (uiteraard) niet. Je hebt immers alle mogelijkheid gehad om het product uit te proberen vóórdat je het kocht.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
10-11-2003 19:16
Trouwens als ik bij mijn SL op stop druk staat de platter ook niet perfect stil. Maar ik heb daar helemaal geen last van.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)